Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.
Moderátoři: šulda , JasteR , Moderátoři
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897 Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Brouk » 19 lis 2011, 19:27
dnes prijel na mereni prijemny pan z Jihlavy co se mnoho let venuje zavodnim autum s vlastnim lehce upravenym medvedem
na budiku tlak do 1 baru
nema to IC neni tam na to misto
motor sel jako hodinky ,
proste parada..........
moucha
Přispěvovatel
Příspěvky: 601 Registrován: 14 úno 2010, 14:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Jindřichův Hradec
Příspěvek
od moucha » 19 lis 2011, 21:25
Tak ten průběh je luxus, takovej sem vždycky chtěl
Fabia ATD 74kW Powered by MoraviaTuning
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087 Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Meziříčí
Příspěvek
od LibangVW » 19 lis 2011, 21:29
na TD je to super
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10360 Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina
Příspěvek
od Marek77 » 19 lis 2011, 22:03
To je skoro jak benziňák. Turbo přes pět tisíc, to se fakt může stát jen u medvěda.....
Napadá mě otázka - kam až by to šlo s IC ???
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363 Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0
Příspěvek
od bjukemen » 19 lis 2011, 22:28
..s IC by to išlo daleko,darmo je to 5 vál a 4 ventily na valec to urobí svoje s IC je tam 200 ps ako nič len ho tam zabudovať je tažšie,ale všetko sa dá...
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016 Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Příspěvek
od Forest » 20 lis 2011, 10:30
Prinejhorsim se to da resit ala Impreza STI ... jen to nesmi byt nalepene moc na motoru, nejlepe ten IC hodit cely do kapsy.
Jinak vskutku prubeh hodny povsimnuti - jak je ten klesajici kroutici moment nadherne nahrazovan vykonem
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Batistuta
Aktivista
Příspěvky: 1286 Registrován: 23 led 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Příspěvek
od Batistuta » 20 lis 2011, 12:03
A co to bylo W124 nebo W210 ? No vlatně bez IC tak asi 124 .
FABIA 1,6tdi - soft dieselpower
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1123 Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko
Příspěvek
od Thomy » 20 lis 2011, 12:27
Kolik má na tom najeto? Dlouho pokukuju po W124 a všechno je to dost olítaný. Ale taky je otázka co je pro tenhle motor 300tkm...
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897 Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Brouk » 20 lis 2011, 13:21
124ka a daval tam jiny motor a proto prijel merit .
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221 Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Příspěvek
od turbo kamna power » 20 lis 2011, 13:32
po Jihlavě jezdí jeden zlatej W124 a asi před dvouma rokama měl na čelním skle velkou nálepku: "najeto 1.250.000 km", ale už to strhnul...
není to náhodou on?
Marek77 píše:
Napadá mě otázka - kam až by to šlo s IC ???
Mě napadá otázka, kam až by to šlo s IC a velkým turbem s plnícím tlakem 2 bary
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363 Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0
Příspěvek
od bjukemen » 20 lis 2011, 13:59
Thomy píše: Kolik má na tom najeto? Dlouho pokukuju po W124 a všechno je to dost olítaný. Ale taky je otázka co je pro tenhle motor 300tkm...
..mysliš že tých 300tkm. by bolo na medveďovi reálnych.? vydrží to vela toho by som sa nebal kludne nejakeho kup aj s 500 000km
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363 Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0
Příspěvek
od bjukemen » 20 lis 2011, 14:02
..presne ako píše Forest ako impreza IC na vrch, odizolovať sa to da a učel to splní, turbo Holset HX40 a nieje čo riešiť
..ale i tak om606 je najlepšia volba
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249 Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Příspěvek
od Jim » 20 lis 2011, 16:03
No to je hezký. Jaký to má vlastně objem? Čtyřválec nebo šestiválec?
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1123 Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko
Příspěvek
od Thomy » 20 lis 2011, 16:13
2,5 5-válec
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016 Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Příspěvek
od Forest » 20 lis 2011, 16:31
... nastin moznosti ...
Jinak ja bych volil na denni jezdeni spis HX35, HY35 by byla asi taky volba.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)