
Felicia 1,3bosch - startování POMOC
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33536
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
FeliciaBMM píše:Ok máš pravdu a vo tom to je...![]()
![]()
Já mám feldu doma a zatím nemám v úmyslu se jí zbavit.... prostě jak říkáš na feldu stačí průměrně inteligentní člověk a lze ji opravit i za pomocí středověkého nářadí
akorát ty pazvuky z motoru a tak různě
....
Vymenň ten rozvod, pozri klaviatúru či je OK a došteluj ventile..
Neviem ako je na tom BMM ale MPi vie byť (relatívne) krásne tichý motor.. Minule za mnou do garáže došiel jeden známy po nejaký materiál a mal 1997 1,3Mpi s LPG a cez 220tis km na tachu. Porobil presne tie veci, ktoré som ti spomínal vyššie tak som ho poprosil nech to nakopne a ježkovy voči

Ale zdôraznujem - toto bola MPI, do akej miery sa dá poladiť BMM netuším..
SKODA Felicia 1.9D 11/1997
BMM je konstrukčně téměř identický motor, takže i ten umí být poměrně tichý. Ovšem pokud jsou volné rozvody, kolísají otáčky díky nesprávnému sčasování kliky s vačkou, chrastí samotný řemen a to všechno dokopy je nepříjemné.
Naštěstí vyměnit rozvody u těchto motorů není až takový problém - ani cenově, ani časově.
Naštěstí vyměnit rozvody u těchto motorů není až takový problém - ani cenově, ani časově.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Zlaté auto,zlatý motor.Mámtaky,najeto má 420 tkm,motor,převodovka pořád drží.Jen ta plechařina no.Jediné comne pořádně potrápilo,tak byla přepínací krabička plyn benzín.Občas to na Ba nejelo,ale stačilo hlídat stav lpg a nebyl problém.Topí po 2km,startuje i v -25°C co víc chtít.A dokud jsem s ní jezdil já tak jsem si užíval jízdu.Zatáčka nezatáčka....Potunit podvozek za pár stokorun a to se jezdilo.Teď felu sedlá manželka a já jezdím passatem a za volantem se nudím.Někde dělat krávoviny se s tím moc nedá.
Prostě zlaté auto se kterým se dalo blbnout,ve štychu nenechalo a opravit se dalo na koleně za pár peněz.
Prostě zlaté auto se kterým se dalo blbnout,ve štychu nenechalo a opravit se dalo na koleně za pár peněz.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33536
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- FeliciaBMM
- Sběrač informací
- Příspěvky: 25
- Registrován: 18 lis 2011, 16:38
Není to časově a ani finančně náročné za předpokladu, že máš auto "panu", jenže já se obávám, že moje auto je ženská z bordelu s 20-ti letou praxí... před hodinou jsem chtěl přezout na zimní pneu a PP disk jsem dostával z náboje autogenem a 5-ti kilovou palicí... a následně zjistil, že středová díra na disku je naprosto ready. Jenže to osazení na náboji bylo normálně rozklepaný (kdoví jakej pedofil s tím autem co zkoušel...viděl bych to na něco hodně uhnutýho). Takže se taky může stát, že až začnu dělat rozvody tak třeba taky zjistím, že místo klínku, drží na klice rozvodové kolo třeba 8mm sváru... Mno a potom to bude na záchranku, neboť taky můžu dostat infarkt..Marek77 píše:BMM je konstrukčně téměř identický motor, takže i ten umí být poměrně tichý. Ovšem pokud jsou volné rozvody, kolísají otáčky díky nesprávnému sčasování kliky s vačkou, chrastí samotný řemen a to všechno dokopy je nepříjemné.
Naštěstí vyměnit rozvody u těchto motorů není až takový problém - ani cenově, ani časově.

Škoda Felicia Combi 1,3BMM, 50kw, 1995, 190 000km,
"Čůza" - prostě taková náladová ženská...
"Čůza" - prostě taková náladová ženská...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33536
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33536
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- FeliciaBMM
- Sběrač informací
- Příspěvky: 25
- Registrován: 18 lis 2011, 16:38
Tak problémy vyřešeny a kupodivu jsem nedostal infarkt..
1/ Nestartuje - vstřikovací ventil, stačilo jej vyčistit od bordelu kvůli, kterému nezavíral => bylo to trvale uchlastaný
2/ Motor kulhal jak pumpa na sračky - víčko rozdělovače a palec s odporem 1 (bylo tam 5) - PODĚKOVANÍ PANU MARKOVI77
3/ Nešlo za plynem - auto má novou palici - ventily neměly ŽÁDNOU vůli, a na 3válci výfuk zůstával přiotevřen => po seřízení nekouří (resp.již po nastartování neprovádím zadýmení ulice)
= po těchto opravách je nyní vše ok, a tudíž se výměna rozvodů odsouvá na neurčito (nejlépe na období s 25°C slunečno
) jinak za studena natlačí 13,3 atmosfér za studena, všechny válce stejně - jsem spokojen
1/ Nestartuje - vstřikovací ventil, stačilo jej vyčistit od bordelu kvůli, kterému nezavíral => bylo to trvale uchlastaný
2/ Motor kulhal jak pumpa na sračky - víčko rozdělovače a palec s odporem 1 (bylo tam 5) - PODĚKOVANÍ PANU MARKOVI77
3/ Nešlo za plynem - auto má novou palici - ventily neměly ŽÁDNOU vůli, a na 3válci výfuk zůstával přiotevřen => po seřízení nekouří (resp.již po nastartování neprovádím zadýmení ulice)
= po těchto opravách je nyní vše ok, a tudíž se výměna rozvodů odsouvá na neurčito (nejlépe na období s 25°C slunečno

Škoda Felicia Combi 1,3BMM, 50kw, 1995, 190 000km,
"Čůza" - prostě taková náladová ženská...
"Čůza" - prostě taková náladová ženská...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33536
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33536
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
co se týče ventilů tak v poslední době jsou problémy,
sedla se asi zaklepávají nebo co a vůle jsdou do háje, motor se třeba chová tak že chytne a pak zdechne, jak začkou podfukovat ventily tak prostě zruší sání a pořád dokola,
já už skoro pravidel jdu a měřím kompresi, seřizuju ventily, prostě začínám u motoru doba je taková

sedla se asi zaklepávají nebo co a vůle jsdou do háje, motor se třeba chová tak že chytne a pak zdechne, jak začkou podfukovat ventily tak prostě zruší sání a pořád dokola,
já už skoro pravidel jdu a měřím kompresi, seřizuju ventily, prostě začínám u motoru doba je taková
