Felicia 1,3bosch - startování POMOC

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10330
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Pazvuky z motoru? Si zesil rádio, ne? :-D
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33536
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

holy píše:To je prosím rozvodové kolo, Felicia 1.3...Prej to blbě jezdilo a pak to nešlo nakopnout :D
roztrhlý řetěz jsem viděl, potkanou feldu, no takové kolo ještě nikdy, :? dobrý

nedávno jsem dával do šrotu BMM feldu, LPG 42O tisíc řetěz původní, plrj měněn každých 1O.OOO superturbo ;)
Uživatelský avatar
PavelSK
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 28 lis 2010, 21:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od PavelSK »

FeliciaBMM píše:Ok máš pravdu a vo tom to je... :D :D :D Já mám feldu doma a zatím nemám v úmyslu se jí zbavit.... prostě jak říkáš na feldu stačí průměrně inteligentní člověk a lze ji opravit i za pomocí středověkého nářadí (LOL) akorát ty pazvuky z motoru a tak různě (wallbash) ....

Vymenň ten rozvod, pozri klaviatúru či je OK a došteluj ventile..

Neviem ako je na tom BMM ale MPi vie byť (relatívne) krásne tichý motor.. Minule za mnou do garáže došiel jeden známy po nejaký materiál a mal 1997 1,3Mpi s LPG a cez 220tis km na tachu. Porobil presne tie veci, ktoré som ti spomínal vyššie tak som ho poprosil nech to nakopne a ježkovy voči :o Z pod kapoty šiel podobný šepot ako vydávajú remeňom poháňané VW motory..

Ale zdôraznujem - toto bola MPI, do akej miery sa dá poladiť BMM netuším..
SKODA Felicia 1.9D 11/1997
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10330
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

BMM je konstrukčně téměř identický motor, takže i ten umí být poměrně tichý. Ovšem pokud jsou volné rozvody, kolísají otáčky díky nesprávnému sčasování kliky s vačkou, chrastí samotný řemen a to všechno dokopy je nepříjemné.

Naštěstí vyměnit rozvody u těchto motorů není až takový problém - ani cenově, ani časově.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3716
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Zlaté auto,zlatý motor.Mámtaky,najeto má 420 tkm,motor,převodovka pořád drží.Jen ta plechařina no.Jediné comne pořádně potrápilo,tak byla přepínací krabička plyn benzín.Občas to na Ba nejelo,ale stačilo hlídat stav lpg a nebyl problém.Topí po 2km,startuje i v -25°C co víc chtít.A dokud jsem s ní jezdil já tak jsem si užíval jízdu.Zatáčka nezatáčka....Potunit podvozek za pár stokorun a to se jezdilo.Teď felu sedlá manželka a já jezdím passatem a za volantem se nudím.Někde dělat krávoviny se s tím moc nedá.
Prostě zlaté auto se kterým se dalo blbnout,ve štychu nenechalo a opravit se dalo na koleně za pár peněz.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33536
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

felda to je poslední lidové vozítko za málo peněz na ty další fára je potřeba často i hypotéky :o bonu žel ;)
Uživatelský avatar
FeliciaBMM
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 18 lis 2011, 16:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od FeliciaBMM »

Marek77 píše:BMM je konstrukčně téměř identický motor, takže i ten umí být poměrně tichý. Ovšem pokud jsou volné rozvody, kolísají otáčky díky nesprávnému sčasování kliky s vačkou, chrastí samotný řemen a to všechno dokopy je nepříjemné.

Naštěstí vyměnit rozvody u těchto motorů není až takový problém - ani cenově, ani časově.
Není to časově a ani finančně náročné za předpokladu, že máš auto "panu", jenže já se obávám, že moje auto je ženská z bordelu s 20-ti letou praxí... před hodinou jsem chtěl přezout na zimní pneu a PP disk jsem dostával z náboje autogenem a 5-ti kilovou palicí... a následně zjistil, že středová díra na disku je naprosto ready. Jenže to osazení na náboji bylo normálně rozklepaný (kdoví jakej pedofil s tím autem co zkoušel...viděl bych to na něco hodně uhnutýho). Takže se taky může stát, že až začnu dělat rozvody tak třeba taky zjistím, že místo klínku, drží na klice rozvodové kolo třeba 8mm sváru... Mno a potom to bude na záchranku, neboť taky můžu dostat infarkt.. (hm)
Škoda Felicia Combi 1,3BMM, 50kw, 1995, 190 000km,
"Čůza" - prostě taková náladová ženská...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33536
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

kolo se sráží i nahřívá u kde čeho to není nemoc jen felicie, ;)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10330
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Automobil je stálým zdrojem zábavy a poučení.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
Rixie
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 21 kvě 2007, 20:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Rixie »

Mal som podobny problem,po vymene tesnenia pod hlavou to prestalo.
Nestraca sa ti chladiaca?Nejde ti moc velka para z vyfuku?Netlakuje to chladiaci system?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33536
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Marek77 píše:Automobil je stálým zdrojem zábavy a poučení.
marku kdybys mě zásobil zkušenostma díky moc, rád se poučím i pobavím :) miloš
Uživatelský avatar
FeliciaBMM
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 18 lis 2011, 16:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od FeliciaBMM »

Tak problémy vyřešeny a kupodivu jsem nedostal infarkt..

1/ Nestartuje - vstřikovací ventil, stačilo jej vyčistit od bordelu kvůli, kterému nezavíral => bylo to trvale uchlastaný

2/ Motor kulhal jak pumpa na sračky - víčko rozdělovače a palec s odporem 1 (bylo tam 5) - PODĚKOVANÍ PANU MARKOVI77

3/ Nešlo za plynem - auto má novou palici - ventily neměly ŽÁDNOU vůli, a na 3válci výfuk zůstával přiotevřen => po seřízení nekouří (resp.již po nastartování neprovádím zadýmení ulice)

= po těchto opravách je nyní vše ok, a tudíž se výměna rozvodů odsouvá na neurčito (nejlépe na období s 25°C slunečno :-) ) jinak za studena natlačí 13,3 atmosfér za studena, všechny válce stejně - jsem spokojen
Škoda Felicia Combi 1,3BMM, 50kw, 1995, 190 000km,
"Čůza" - prostě taková náladová ženská...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33536
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

co se týče palce tak jsem chodil do obchodu kdysi s multimetrem, naměříš na novím 1 kilo i pět na nic to nemá vliv ;)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33536
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

co se týče ventilů tak v poslední době jsou problémy,

sedla se asi zaklepávají nebo co a vůle jsdou do háje, motor se třeba chová tak že chytne a pak zdechne, jak začkou podfukovat ventily tak prostě zruší sání a pořád dokola,

já už skoro pravidel jdu a měřím kompresi, seřizuju ventily, prostě začínám u motoru doba je taková

;)
venouš
Přispěvovatel
Příspěvky: 291
Registrován: 04 črc 2009, 14:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od venouš »

holy píše:Jen aby tvoje rozvody nevypadaly nějak takhle (rofl)

Obrázek

Mimochodem: Taky Felda (LOL)
něvěřííím.to tam už ten řetěz lítal jako klínak v pračce,ne?snad plácal až o zem...
VW sharan 81kw AVG
Škoda Felicia combi 1.3MPi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“