Porovnání aut
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Porovnání aut
Pro zajímavost jsem si srovnal tyhle vozy a zajímá mě,proč Leon má o tolik (i když papírově) větší spotřebu se stejnými motory? Dokonce větší než 4X4 Audi,které je navíc o cca 150 kg těžší. Je to tím,že Leon už je CR a v Audi je PD? A taky se chci zeptat na rozdíl v emisích. http://katalog.auto.cz/srovnani?idlist=3624,3626,3406
Seat leon ASV 81KW rv 2000 Powerplus 764 turbo 96 kw chip Huml-Dieselpower
Jedna vec je co uvazda vyrobca a druha co je realita.Mozem ti povedat ze 125 kW PD Je najskor vstrekovanie siemens a to ma vacsiu spotrebu ako vstrekovanie Bosch.Najnizsiu spotrebu asi bude mat CR ale to uz by sjkor uzivatelia vedeli povedat ale kazdy jazdime inak...
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
- FeliciaBMM
- Sběrač informací
- Příspěvky: 25
- Registrován: 18 lis 2011, 16:38
Nejvíc ohromeni spotřebou jsme byli těsně po revoluci , kdy jeden spolu zaměstnanec byl s Peugeotem 205 diesel ve Francii a sdělil nám , že na nádrž najel téměř 1100 km...Nešlo nám to do palice..a bylo nám jasné, jaká to byla ekonomická bomba, když naftu ještě k tomu ukradl v práci jako řidič... 

nepropadat panice...
- FeliciaBMM
- Sběrač informací
- Příspěvky: 25
- Registrován: 18 lis 2011, 16:38
Mě nejvíc fascinoval soused s vozem VAZ2103 motor 1500 karbec (rok asi 1980), když mi tvrdil, že po Vysočině po městě jezdí za 5-6L, když si dává pozor tak se ve městě borec vejde do 4L/100kmjericho-3 píše:Nejvíc ohromeni spotřebou jsme byli těsně po revoluci , kdy jeden spolu zaměstnanec byl s Peugeotem 205 diesel ve Francii a sdělil nám , že na nádrž najel téměř 1100 km...Nešlo nám to do palice..a bylo nám jasné, jaká to byla ekonomická bomba, když naftu ještě k tomu ukradl v práci jako řidič...

































Škoda Felicia Combi 1,3BMM, 50kw, 1995, 190 000km,
"Čůza" - prostě taková náladová ženská...
"Čůza" - prostě taková náladová ženská...
Borci je mi jasné,že spotřebu ovlivňuje řada faktorů,a ta kterou uvádí výrobce je jen stěží dosažitelná,ale pokud vím, tak ty údaje,které jsou na papíře od výrobce nejsou podle praxe z provozu,ale to nějaký výpočet dle tabulek. A právě tam ty podmínky jsou pro všechny auta stejné proto mě ten výše zmíněný rozdíl přeqapil. Proto by mě zajímala realita u těchto vozů (motorů). A proč zmiňovaná 4X4 Audinka ji má menší než Leon je s podivem pro mě. Pokud vím,tak dva stejné vozy z níchž je jeden 4x4 je přistejném režimu jízdy cca o 0,5l větší. 

Seat leon ASV 81KW rv 2000 Powerplus 764 turbo 96 kw chip Huml-Dieselpower
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
mozno su na vysocine kratsie kilometreFeliciaBMM píše:
Mě nejvíc fascinoval soused s vozem VAZ2103 motor 1500 karbec (rok asi 1980), když mi tvrdil, že po Vysočině po městě jezdí za 5-6L, když si dává pozor tak se ve městě borec vejde do 4L/100km

Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Tak vis jak, Vysocina neni zrovna rovina, takze kdyz jezdi jen do hospody a to z kopce a vecer ho nekdo odtahne, tak by mohl jezdit i zadarmonetopier píše:mozno su na vysocine kratsie kilometre

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- FeliciaBMM
- Sběrač informací
- Příspěvky: 25
- Registrován: 18 lis 2011, 16:38
Mě by v případě porovnávání spíš zajímal parametr zrychlení uváděný výrobcem... Budeme se tu bavit o tachometrové hodnotě funkčního tachometru tj.proměřuje +5 až 10% (tzn. tachometrových 100km/h je tedy 90 resp.95km/h reál) OK?
Proč koncernové vozy ve většině případů nedokáží parametr zrychlení takový jaký mají uveden v papírech? Když například francouzké vozy to obvykle umí? Uvedu příklady:
Octavia 1,6MPI 55kw psáno 14,6s reál měřený stopkami několikrát 18-18,5s
Felicia 1,6MPI 55kw psáno 12s reál 14,5s
Felicia 1,3MPI 50kw psáno 13,5s reál 15,5s
Peugeot 309 1,6SX 65kw psáno 10,8s reál 11,5s
=> všimněte si rozdílu u koncernu a frantíka, máme změřěných spoustu aut, akorát tu nemám čísla, ale koncern to obvykle neumí ani vzdáleně
Toto mi přijde k zamyšlení
vím, že motory VW jsou laděny zhruba na 50-75% svého možného výkonu u frantíků to je kolem 90% tak jestli je toto ten důvod 
Proč koncernové vozy ve většině případů nedokáží parametr zrychlení takový jaký mají uveden v papírech? Když například francouzké vozy to obvykle umí? Uvedu příklady:
Octavia 1,6MPI 55kw psáno 14,6s reál měřený stopkami několikrát 18-18,5s
Felicia 1,6MPI 55kw psáno 12s reál 14,5s
Felicia 1,3MPI 50kw psáno 13,5s reál 15,5s
Peugeot 309 1,6SX 65kw psáno 10,8s reál 11,5s
=> všimněte si rozdílu u koncernu a frantíka, máme změřěných spoustu aut, akorát tu nemám čísla, ale koncern to obvykle neumí ani vzdáleně

Toto mi přijde k zamyšlení


Škoda Felicia Combi 1,3BMM, 50kw, 1995, 190 000km,
"Čůza" - prostě taková náladová ženská...
"Čůza" - prostě taková náladová ženská...