Porovnání aut

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
gonzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 184
Registrován: 06 lis 2007, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Napajedla

Porovnání aut

Příspěvek od gonzo »

Pro zajímavost jsem si srovnal tyhle vozy a zajímá mě,proč Leon má o tolik (i když papírově) větší spotřebu se stejnými motory? Dokonce větší než 4X4 Audi,které je navíc o cca 150 kg těžší. Je to tím,že Leon už je CR a v Audi je PD? A taky se chci zeptat na rozdíl v emisích. http://katalog.auto.cz/srovnani?idlist=3624,3626,3406
Seat leon ASV 81KW rv 2000 Powerplus 764 turbo 96 kw chip Huml-Dieselpower
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

Jedna vec je co uvazda vyrobca a druha co je realita.Mozem ti povedat ze 125 kW PD Je najskor vstrekovanie siemens a to ma vacsiu spotrebu ako vstrekovanie Bosch.Najnizsiu spotrebu asi bude mat CR ale to uz by sjkor uzivatelia vedeli povedat ale kazdy jazdime inak...
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

záleží na převodovce odporu vzduchu kolech a pod.
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

I boty hrají svou roli.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
FeliciaBMM
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 18 lis 2011, 16:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od FeliciaBMM »

Spotřeba, auta a chlapi to je pohádka stará jak sám čas... :-D :-D :-D
Škoda Felicia Combi 1,3BMM, 50kw, 1995, 190 000km,
"Čůza" - prostě taková náladová ženská...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Nejvíc ohromeni spotřebou jsme byli těsně po revoluci , kdy jeden spolu zaměstnanec byl s Peugeotem 205 diesel ve Francii a sdělil nám , že na nádrž najel téměř 1100 km...Nešlo nám to do palice..a bylo nám jasné, jaká to byla ekonomická bomba, když naftu ještě k tomu ukradl v práci jako řidič... :o
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
FeliciaBMM
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 18 lis 2011, 16:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od FeliciaBMM »

jericho-3 píše:Nejvíc ohromeni spotřebou jsme byli těsně po revoluci , kdy jeden spolu zaměstnanec byl s Peugeotem 205 diesel ve Francii a sdělil nám , že na nádrž najel téměř 1100 km...Nešlo nám to do palice..a bylo nám jasné, jaká to byla ekonomická bomba, když naftu ještě k tomu ukradl v práci jako řidič... :o
Mě nejvíc fascinoval soused s vozem VAZ2103 motor 1500 karbec (rok asi 1980), když mi tvrdil, že po Vysočině po městě jezdí za 5-6L, když si dává pozor tak se ve městě borec vejde do 4L/100km (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL)
Škoda Felicia Combi 1,3BMM, 50kw, 1995, 190 000km,
"Čůza" - prostě taková náladová ženská...
gonzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 184
Registrován: 06 lis 2007, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Napajedla

Příspěvek od gonzo »

Borci je mi jasné,že spotřebu ovlivňuje řada faktorů,a ta kterou uvádí výrobce je jen stěží dosažitelná,ale pokud vím, tak ty údaje,které jsou na papíře od výrobce nejsou podle praxe z provozu,ale to nějaký výpočet dle tabulek. A právě tam ty podmínky jsou pro všechny auta stejné proto mě ten výše zmíněný rozdíl přeqapil. Proto by mě zajímala realita u těchto vozů (motorů). A proč zmiňovaná 4X4 Audinka ji má menší než Leon je s podivem pro mě. Pokud vím,tak dva stejné vozy z níchž je jeden 4x4 je přistejném režimu jízdy cca o 0,5l větší. ;)
Seat leon ASV 81KW rv 2000 Powerplus 764 turbo 96 kw chip Huml-Dieselpower
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

FeliciaBMM píše:
Mě nejvíc fascinoval soused s vozem VAZ2103 motor 1500 karbec (rok asi 1980), když mi tvrdil, že po Vysočině po městě jezdí za 5-6L, když si dává pozor tak se ve městě borec vejde do 4L/100km
mozno su na vysocine kratsie kilometre :D
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

netopier píše:mozno su na vysocine kratsie kilometre :D
Tak vis jak, Vysocina neni zrovna rovina, takze kdyz jezdi jen do hospody a to z kopce a vecer ho nekdo odtahne, tak by mohl jezdit i zadarmo (LOL)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
FeliciaBMM
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 18 lis 2011, 16:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od FeliciaBMM »

Mě by v případě porovnávání spíš zajímal parametr zrychlení uváděný výrobcem... Budeme se tu bavit o tachometrové hodnotě funkčního tachometru tj.proměřuje +5 až 10% (tzn. tachometrových 100km/h je tedy 90 resp.95km/h reál) OK?

Proč koncernové vozy ve většině případů nedokáží parametr zrychlení takový jaký mají uveden v papírech? Když například francouzké vozy to obvykle umí? Uvedu příklady:

Octavia 1,6MPI 55kw psáno 14,6s reál měřený stopkami několikrát 18-18,5s
Felicia 1,6MPI 55kw psáno 12s reál 14,5s
Felicia 1,3MPI 50kw psáno 13,5s reál 15,5s
Peugeot 309 1,6SX 65kw psáno 10,8s reál 11,5s

=> všimněte si rozdílu u koncernu a frantíka, máme změřěných spoustu aut, akorát tu nemám čísla, ale koncern to obvykle neumí ani vzdáleně (wallbash)

Toto mi přijde k zamyšlení (hm) vím, že motory VW jsou laděny zhruba na 50-75% svého možného výkonu u frantíků to je kolem 90% tak jestli je toto ten důvod :?
Škoda Felicia Combi 1,3BMM, 50kw, 1995, 190 000km,
"Čůza" - prostě taková náladová ženská...
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“