start po ránu není co by měl tdi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
octaviajedna
Přispěvovatel
Příspěvky: 355
Registrován: 14 říj 2011, 01:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

start po ránu není co by měl tdi

Příspěvek od octaviajedna »

A řeším další problém (crazy)
teď v zimě když nechám auto stát venku a je teplota pod nulou tak mám ráno problém při startu.Zde vložím video co natočil kolega snad se nebude zlobit
http://www.youtube.com/watch?v=TnAfPXuYTDY
Měřil jsem baterku a ráno má 12,05 V ,dobíjení je 14,3 V.Při zátěžovým startu na ,,prázdno´´ napětí neklesne pod 9,7.
Žhaviče nové,pal.filtr nový
Octavia 1 1.9tdi 66kW ALH 2004
máte někdo tip?Při teplotách nad 0 vše bez problému......dík všem
Naposledy upravil(a) octaviajedna dne 25 lis 2011, 02:53, celkem upraveno 1 x.
Číča
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 08 zář 2011, 20:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Číča »

Měl jsem podobný problém,natáčel jsem to třeba 3s a potom jak to chytlo,tak mi otáčky kolísaly,divně to klepalo...fuj! No v mém případě to bylo baterkou. Koupil jsem auto s kapacitou 55mAh,takže fakt bída (do toho topení,rádio,známe,že...) a altík mi hned po nastartovnání dobíjel 13,8,až pak se to postupně zvedalo. No prostě když jsem tu baterku nechal 6hodin nabíjet,tak to další den chytlo v -5ti a málem mi to i samo odjelo přes startér :) Od té doby v pohodě,ale je pravda,že taky od té doby moc nemrzlo. Zátěžový test jsem nezkoušel.
Ján Horosz
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Registrován: 06 čer 2011, 07:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

Příspěvek od Ján Horosz »

Mal som to isté, je to baterkou, rano sa ti zapnu žhaviče, a ked treba roztočit motor, už nevladze. Mne to začalo po výmene žhavičov,(pred vymenou iba jedna žhavka fungovala). Po vymene to chytalo na drnc, ale pomaly točil štarter. Dal som 74Ah novu VARTU a štartuje ako v lete. ;)
S pozdravom : Jano
Skoda Octavia 1 Combi 2004, 1.9 TDI 81Kw, ASV-AHF
Skoda Octavia II Combi 2012, 2.0TDI CFHC L&K
ttommirs
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 01 kvě 2011, 16:55
Odpovědi: 0

Re: start po ránu není co by měl tdi

Příspěvek od ttommirs »

octaviajedna píše:A řeším další problém (crazy)
teď v zimě když nechám auto stát venku a je teplota pod nulou tak mám ráno problém při startu.Motor točí, pak jako by malinko vynechá opět se rychle rozběhne chytne a asi 2 sekundy mlátí jako by šel na 2 válce a poté se chytnou a je to ok.Popojedu do práce cca 5km a poté je to celý den startování bez problému až zase druhý den ráno to samé.Měřil jsem baterku a ráno má 12,05 V ,dobíjení je 14,3 V.Při zátěžovým startu na ,,prázdno´´ napětí neklesne pod 9,7.
Žhaviče nové,pal.filtr nový
Octavia 1 1.9tdi 66kW ALH 2004
máte někdo tip?Při teplotách nad 0 vše bez problému......dík všem
Pokud máš na baterce napětí 12,05 tak je vybitá... měla by mít ideálně 12,6 V
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

co takhle žhavky?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
alreadys
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 27 črc 2009, 21:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od alreadys »

Když po ránu mlátí jako by šel na tři a nebo na dva tak nežhavý některá žhavka zkontrolovat vyměnit koupit od Ladase ten byl rychlejší
Uživatelský avatar
octaviajedna
Přispěvovatel
Příspěvky: 355
Registrován: 14 říj 2011, 01:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od octaviajedna »

žhaviče mám nové teď jsem objednal novou baterku ....
Uživatelský avatar
peeeetr
Aktivista
Příspěvky: 1289
Registrován: 27 zář 2011, 09:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Severní Čechy

Příspěvek od peeeetr »

Já mam ten samej problém, ale mam vyměnění i žhaviče, dal jsem tam Bosh a mam novou i baterku 70ah. Ale mam problém takovej, že auto asi 4s točí a pak mi naskočí a stejně mi svítí baterka, když mírně sešlápnu plyn, tak kontrolka shasne. Baterku mam asi týden starou. Vyrobená někdy v říjnu, radši jsem to kontroloval. Může to bejt startér?
Uživatelský avatar
octaviajedna
Přispěvovatel
Příspěvky: 355
Registrován: 14 říj 2011, 01:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od octaviajedna »

peeeetr píše:Já mam ten samej problém, ale mam vyměnění i žhaviče, dal jsem tam Bosh a mam novou i baterku 70ah. Ale mam problém takovej, že auto asi 4s točí a pak mi naskočí a stejně mi svítí baterka, když mírně sešlápnu plyn, tak kontrolka shasne. Baterku mam asi týden starou. Vyrobená někdy v říjnu, radši jsem to kontroloval. Může to bejt startér?
jak ti to dobíjí?Může to být prokluzující řemen na altíku
Uživatelský avatar
peeeetr
Aktivista
Příspěvky: 1289
Registrován: 27 zář 2011, 09:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Severní Čechy

Příspěvek od peeeetr »

Jak poznám jak mi to dobíjí? Ono je nejhorší, že auto mám cca 2měsíce takže zatim vychytávám chybi, ale s autem jezdim 90% město, takže počítám, že se nestihne ani moc dobíjet. Jak poznám to dobíjení a ten prokluzující řemen?
superbecko
Přispěvovatel
Příspěvky: 327
Registrován: 15 črc 2011, 09:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko-Mostecko

Příspěvek od superbecko »

peeeetr píše:Jak poznám jak mi to dobíjí? Ono je nejhorší, že auto mám cca 2měsíce takže zatim vychytávám chybi, ale s autem jezdim 90% město, takže počítám, že se nestihne ani moc dobíjet. Jak poznám to dobíjení a ten prokluzující řemen?
Když ti svítí dobíjení,tak to mužou bejt jen dvě věci(když nebudu počítat vadnej alternátor),bud volnej řemen,nebo ti blbne kontrolka(např. zaoxidovanej konektor).Řemen na altíku musí bejt naplej,stačí na něj šáhnout.Pokud ti na volnoběh svítí dobíjení,zkus trochu prošlápnout plyn,pokud kontrolka bude problikávat či zhasne,nemůže to být nic jiného než volnej řemen.

jinak spíš asi "vychytáváš chyby" ;)
Uživatelský avatar
octaviajedna
Přispěvovatel
Příspěvky: 355
Registrován: 14 říj 2011, 01:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od octaviajedna »

peeeetr píše:Jak poznám jak mi to dobíjí? Ono je nejhorší, že auto mám cca 2měsíce takže zatim vychytávám chybi, ale s autem jezdim 90% město, takže počítám, že se nestihne ani moc dobíjet. Jak poznám to dobíjení a ten prokluzující řemen?
dobíjení změř multimetrem.Nastartuj motor zapni topení,světla,rádio a změř v tomto stavu zatížení baterku.Hodnota se musí pohybovat kolem 13.5 - 14,5 V.
řemen uvidíš klouzat v řemenici.Nevím co máš za auto ale můžou to dělat i nízké otáčky motoru na volnoběh,po přidání plynu by kontrolka musela zhasnout.
Uživatelský avatar
peeeetr
Aktivista
Příspěvky: 1289
Registrován: 27 zář 2011, 09:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Severní Čechy

Příspěvek od peeeetr »

ok změřim to. Někdy ráno přijdu k autu, nažhavim a kontrolka žhavení zhasne a 4s točim a kontrolka baterie mi pak nesvítí. Ale druhej den přijdu k autu, žhavim, zhasne žhavení, nastartuju a svítí mi furt kontrolka baterky a když rozsvítím a přidám mírně plyn, tak vidim že světla se rozsvítí víc a kontrolka zhasne. takže asi tak to mam :D
Uživatelský avatar
peeeetr
Aktivista
Příspěvky: 1289
Registrován: 27 zář 2011, 09:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Severní Čechy

Příspěvek od peeeetr »

jinak mam Audi A4 1.9TDI rv 97 AHU motor jestli to pomůže.
Uživatelský avatar
octaviajedna
Přispěvovatel
Příspěvky: 355
Registrován: 14 říj 2011, 01:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od octaviajedna »

Pročítám již druhý den forum a dočetl jsem se, že by mohla padat nafta.Přemýšlím že bych vložil zpětný ventil tento http://www.rostlinnyolej.cz/cs/prisluse ... til-2.html
a zkusil co to udělá.Mám jej dát mezi filtr a čerpadlo nebo nádrž a filtr?
Napadá vás ještě něco co by to mohlo způsobovat?děkuji moc za pomoc Jirka
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“