
max.rychlost....
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Naše Delta Novua 2,0T 137kW ( 155kW ) na dálnici 240 a možná by šla i vic
Zavazeli auta 

Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW
))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
obvod kola neni vzdy stejny,napr 225/45 znamena sirku 225 mm a vyska pneu je 45 % sirky tady mate pro zajimavost pneu converter kde jsou obvody v mmOakley píše:Obvod kola je pořád setjný. Mění se jen šířka gum - 15ky budou 195 a 17ky 225 a to se musí někde projevit.quinn píše:Počkej s většíma kolama bys měl mít horší akceleraci ale lepší maximálku, ne?TDIPOWER píše:220 na plecháčích 15'', 210 na litých 18''. Krátká převodovka![]()
Je to podle tachometru.
http://www.toyo.co.uk/tyre_converter.php
-
petr bures
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 205
- Registrován: 07 zář 2006, 17:28
- Bydliště: mlada boleslav
max rychlost 66 tdi
tady je dukaz pro ty chytraky co tvrdi ze 66 KW audi tdi nemuze jet 220 na 4 tis otacek

Nemyslel jsem u všech kol, ale když někdo zvětšuje disk, jako v tomto případě, tak zvětšuje průměr disku na úkor gumy, aby obvod zachoval "skoro" stejnej. Proto je 195/65/15 205/55/16 225/45/17 atd...chiptuning píše:obvod kola neni vzdy stejny,napr 225/45 znamena sirku 225 mm a vyska pneu je 45 % sirky tady mate pro zajimavost pneu converter kde jsou obvody v mm
http://www.toyo.co.uk/tyre_converter.php
Tady je také výpočet obvodu kola a navíc i rozdíl v procentech.
http://www.e-pneu.cz/katalog_pneu.php
http://www.e-pneu.cz/katalog_pneu.php
Audi cab AVF 190kW/518Nm
Seat Alhambra 190PS/420Nm
Audi A4 3.0TDI Q 150kW/450Nm
Seat Alhambra 190PS/420Nm
Audi A4 3.0TDI Q 150kW/450Nm
Brano,kua dobrá fotka. Ten vzadu musel byt uz asi aj posr..... Poviem ti,nad 250km je to uz iná rýchlosť,ked nie si sofér a nejdes po total rovine,tak spolujazdec ma co robit,aby ti nekrical SPOMAL.
Ako sa choval motor-teplotne? Dúfam,že mi prerobíš aj to moje,aby tak islo,nad 255 som este nešiel 

PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Ano,presne tak,tieto rozmery vobec nie sú obvodovo rovnaké,stačí zobrať meter a odmerať. Pri 17" ide auto pomalšie ako pri 15",takisto rozbeh z miesta je horší. rozdiel už cítiť aj medzi 15" a 16". Takisto spotreba ide hore , medzi 15" a 17" je to tak 1,5ltr/100kmOakley píše:Nemyslel jsem u všech kol, ale když někdo zvětšuje disk, jako v tomto případě, tak zvětšuje průměr disku na úkor gumy, aby obvod zachoval "skoro" stejnej. Proto je 195/65/15 205/55/16 225/45/17 atd...chiptuning píše:obvod kola neni vzdy stejny,napr 225/45 znamena sirku 225 mm a vyska pneu je 45 % sirky tady mate pro zajimavost pneu converter kde jsou obvody v mm
http://www.toyo.co.uk/tyre_converter.php
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
je to sice prerobene benzinove audi RS4 ale dobre nie./je to fotene uz s fotky./