Snímač zdvihu jehly
Moderátoři: šulda, Moderátoři
O 2,5 V6 se nebavím. Mluvím o nouzi u motorů 1,9. Je opravdu možné, že 2,5 V6 mohou mít schopnost odměřit si náhradní signál a do nouze nespadnou, do nich tolik nevidím.
Naposledy upravil(a) Marek77 dne 07 čer 2009, 20:02, celkem upraveno 1 x.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Celou dobu se tu bavíme o motorech 1,9. Pisatel, který toto téma založil, píše jednoznačně, že má Audi80 s motorem 1,9 TDi. Ty sis začal s dvaapůlí.
.
Jo, to souhlasíTomas.cz píše:Jelo to asi asi jako SDi

Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
snimac zdvihu jehly
kde se ten snimač nachazí na V6 2,5tdi?
snimac zdvihu jehly
už jsem ho měřil a hodnota žadna,je k.o....spotřeba tak o 2 litry větší ale výkon stejný....
no kluci ze teda ten snimac urcuje pocatek vstriju je jasny a snima zdvih jehly je taky jasny ale kdo mi teda rekne na co byva i na komurkovych dieselech kde neni el. ovladane cerpadlo tim padem nema co doladit nebo proc ho ma kazdy vyrobce na jinem valci a proc jsou to vetsinou valce prostredni treba ta 2,5 ho ma na 3valci ,chrysler na druhym, atp. co to teda vlastne snima skutecne??? pocatek vstriku ale proc na treti valci proc to neni na prvnim to fakt nechapu ani jsem nikde nenasel proc to tak je
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1154
- Registrován: 20 dub 2007, 22:17
- Bydliště: Tam na západě za Plzní
- Kontaktovat uživatele:
Některé komůrkové motory mají snímač zdvihu jehly proto, že mají řízený předvstřik též.
A je úplně jedno na kterém válci je ten snímač jehly umístěný. Když ho dáš na jiný válec, funguje stejně. (snímá okamžik vstřiku, aby jednotka věděla kolik přidat, nebo ubrat předvstřik. Nemá nic společného s pořadím
vstřiku)
Možná je na třetím proto, aby výrobce nemusel dělat delší kabel
A je úplně jedno na kterém válci je ten snímač jehly umístěný. Když ho dáš na jiný válec, funguje stejně. (snímá okamžik vstřiku, aby jednotka věděla kolik přidat, nebo ubrat předvstřik. Nemá nic společného s pořadím
vstřiku)
Možná je na třetím proto, aby výrobce nemusel dělat delší kabel

Snímač trysky informuje ŘJ o skutečném počátku vstřiku ,který má vliv na hluk,spotřebu a složení emisí..V případě odchylky od předprogramovaných datových polí ŘJ změní poměrné doby sepnutí elektromagnetického ventilu na přesuvníku vstřiku. Změna trvá tak dlouho , než dojde k odstranění odchylky..Při poruše ŘJ redukuje dodávku paliva, rozsvítí se diagnostická kontrolka..Toť odborný popis el. systému Bosch EDC. Ale také záleží na provedení el. vstřikování...
nepropadat panice...