O I nejede a netočí víc než 2500ot

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1714
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

O I nejede a netočí víc než 2500ot

Příspěvek od dury2 »

Ahoj, řeším se známým problém Oct I. Tdi 4x4. problém spočívá v tom, že auto již dlouhodobě nemá výkon, motor jde za jízdy vytočit max do 2500ot. Turbo to má ještě s obtok ventilem. Ve VAGu žádná chyba, hadice od turba jsou po přidání tvrdé. Auto má takový výkon, že by mohlo holému dieslu závidět. :roll: . Výměna filtrů, paliva, čerpadla nic nevyřešila. Napadá mě už jenom váha vzduchu, ale ještě jsem se nesetkal s tím, aby měla takovýhle drastický vliv na výkon motoru.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Log?
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1714
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

V pondělí se tomu budu zase věnovat a pokud na nic nepřijdu, dám sem log. Jinak tě nic nenapadá?
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
jarda123
Přispěvovatel
Příspěvky: 350
Registrován: 24 kvě 2010, 15:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jarda123 »

zkusil bych tu vahu mel jsem podobny problém.a byla to vaha vzduchu.
O1 1.9 TDI ASV.-PP764,VB,IC,12mm,sání ARL,HDS,3xoff,288+256,rs paket, MVOLESSOFT.EX
VW caddy SDI pracant
O3 RS
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1714
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

to mě taky napadlo, ale moje dosavadní zkušenost je taková, žekdyž byla váha špatná jelo to vždy o trochu lépe než holý diesel, tady je to o poznáná horší.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14474
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Zkus to projet s odpojenou, náhradní hodnota je 600Mg/R

Ale diagnostika za jízdy řekne asi nejvíce.
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

já sem měl na passatu velmi podobný problém a byla to opravdu váha vzduchu... Většinou postupně umírá a tak se výkon jen pozvolna snižuje a není to tak zřetelné, ale někdy odejde úplně hned a pak to prostě absolutně nejede... Ale v závadách to nevyčteš, musíš se kouknout do měřených hodnot případně udělat log...
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
amater
Aktivista
Příspěvky: 1115
Registrován: 07 bře 2007, 07:38
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od amater »

menit vahu bez diagnostikovania.....? to mozes ist doradu a menit co ti pride pod ruku...... chce to log....
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Tomas.cz píše:Zkus to projet s odpojenou, náhradní hodnota je 600Mg/R

Ale diagnostika za jízdy řekne asi nejvíce.
500
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
JendoV
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 05 led 2011, 10:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od JendoV »

Mne váha odišla zo dňa na deň.
Večer ok, ráno som naštartoval ako hladký diesel.
VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5184
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

I bez turba to musí jít vytočit.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
johnyvine
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 16 led 2011, 09:40
Odpovědi: 0
Bydliště: PRIEVIDZA

Příspěvek od johnyvine »

Tiez som mal problem s vahou vzduchu, a musel som ju vymenit. motor isiel tak slabo ze na vytocenie do max otacok na 4ke potreboval na rovine vyse dvoch kilometrov. je nieco ine vytocit na volnobeh a ine v zatazi
VW POLO VARIANT 1,9 TDI 66KW, Motor AGR, r.v.2000, EGR OFF
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5184
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Beru na rovině,normální zátěž.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1714
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Hotovo, vyřešeno. všichni kdo tipovali váhu, vyhráli!
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“