VW Passat 3c 1.9 BXE teplý motor, cukání při volnoběhu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Dyndais
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 16 srp 2008, 14:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

VW Passat 3c 1.9 BXE teplý motor, cukání při volnoběhu

Příspěvek od Dyndais »

Zdravím. Prosím o radu. Mám problém s výše jmenovaným motorem a to, že když se zahřeje na provozní teplotu, začne cukat na volnoběh, zajímavé na tom celém je, že když třeba stojím s autem do kopce... auto necuká, nebo když stojím - cuká - zapnu klimu a cukání se zmírní nebo někdy skoro přestane... otáčky to drží pořád stejné, ty nekolísají.
Ještě horší na tom je, že tento motor jsem koupil a vyměnil za můj stávající, který mi odešel (praskla klika). Straý motor takové problémy neměl. Motor jsem měnil komplet s turbem, převodovkou, vstřikama (skrátka jsem koupil nastrojený motor) Údajně motor byl venku skoro 2 roky, protože ho majitel chtěl napasovat do sahrana :-). Teď jsem koupil nové těsnění pod vstřiky, v pondělí je zkusim vyměnit, jestli to pomůže.
Předem děkuji za vaše rady a názory :-(
P.s.: Když je motor studený, tak přede krásně a necuká...
burek
Přispěvovatel
Příspěvky: 934
Registrován: 27 říj 2008, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od burek »

me to dela to dame a je to spatna dvouhmota
Spectre868
Přispěvovatel
Příspěvky: 115
Registrován: 01 bře 2010, 13:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od Spectre868 »

Môže to byť aj tesneniami pod vstrekmi, na studenom motore držia, ale ak sa to rastúcou teplotou trochu pohne, tak začnú púšťať...podobný problém som mal na AVF-ku, tam to vynechanie RJ korigovala pridaním vstrekovaného množstva, a voľnobeh kolísal.
Dyndais
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 16 srp 2008, 14:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Dyndais »

burek píše:me to dela to dame a je to spatna dvouhmota
Dvojhmota to v tomto případě asi nebude, protože vyšlápnutí spojky na to vliv nemá. No, v pondělí se bude dělat to těsnění pod těma vstřikama, tak doufám, že to problém vyřeší...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“