Octavia 81kw nestartuje za studena

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Jonny666
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 27 lis 2011, 20:58
Odpovědi: 0

Octavia 81kw nestartuje za studena

Příspěvek od Jonny666 »

Zdravím, mám takový menší větší problém. Stalo se mi že takhle ráno příjdu k autu a že nastartuju, ale starter se točil tak nějak zdechle jak kdyby byla úplně vybitá baterie, dvakrát se jen protočil a víc už nechtěl. Venku mohlo být tak nejvýš 5 pod nulou. Tak sem to musel pustit s kopce, což mi moje auto asi neodpustí, ale bohužel sem spěchal do práce. Do práce to mám 10 min. A jak sem jel na oběd tak už to normálně naskočilo na první otočku, aj při jízdě domů.Baterie mám půl roku novou.Pak dlouho dobu nic a zase se mi to jednoho mrazivého rána stalo znovu. Mám podezření na starter, ale nechce se mi do toho vrážet zbytečně prachy, pokud by to třeba nebylo tím. Tak kdyby s tím někdo měl zkušenosti, byl bych mu velice vděčen. Zima se blíží a já se obávám toho že to pak bude na denním pořádku.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Tak máš dvě možnosti vymeniš starter nebo nechaš preměřit jeho odběr a napeti baterie a pak budeš hledat dál
Uživatelský avatar
davemo
Přispěvovatel
Příspěvky: 694
Registrován: 06 srp 2010, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: OVA-Zabřeh

Příspěvek od davemo »

geo píše:Tak máš dvě možnosti vymeniš starter nebo nechaš preměřit jeho odběr a napeti baterie a pak budeš hledat dál
Jak píše geo ale já ti to řeknu rovnou GO startéru sotva se protočí jako by z odporem opotřebene uhlíky nebo pouzdra no repas cca 2000kč
Seat toledo rv04 66kw rotačka
Jonny666
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 27 lis 2011, 20:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jonny666 »

díky, vyzkouším =)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5166
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Nejdřív změř baterku a odpor-jednoduché,rychlé,zdarma.Pak hledej dál.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

Jak se dá změřit ten odpor? Mám taky podezření na startér před smrtí (při startu se vždycky jakoby zasekne a pak se teprav líně roztočí), ikdyž je baterka zcela nabitá tak to dělá pořád (kostry, kontakty vyištěné)...
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5166
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Mě to změřil baterkář,jak drží baterka a jak při startu.Potíž je,že to bylo teplé a to to točí.Ráno voltmetr a měřit.Myslím,příp.mě upřesněte,by nemělo klesnout pod 9V.Někdy to dělá i kabel ke startéru,svorka u baterky,nejlépe dolu na svorku drátek a přes něj měřit.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

martinsidlo píše:Mě to změřil baterkář,jak drží baterka a jak při startu.Potíž je,že to bylo teplé a to to točí.Ráno voltmetr a měřit.Myslím,příp.mě upřesněte,by nemělo klesnout pod 9V.Někdy to dělá i kabel ke startéru,svorka u baterky,nejlépe dolu na svorku drátek a přes něj měřit.
Tak já jediný, co sem zatím měřil, byl pokles proudu při startu a to to kleslo někam na 9,6V- nevím, zda je to OK nebo ne... Kabel ke startéru sem měl sundanej z baterky i ze samotného startéru a aspoň na těch konektorech vypadal celkem zachovale, nevím, zda může být problém v drátě i někde "uprostřed" (mimo místa, kde se napojuje k baterii/ke spotřebiči)...
Jako nastartuje to vždy, ale je to divné ten start- půlotáčka, zásek, půl vteřiny mezera a pomalu se roztočí a pak už to chytne...Nadruhou stranu, máme auto doma rok a půl, najeto s ním za tu dobu 59t km (celkem asi 280t km) a je to pořád stejné a nezhoršuje se to, a že za těch 59t km už párkrát motor nastartoval (noteeth) ...
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5166
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Mě to dělá něco podobného ale jsem na nic také nepřišel.Takže zatím přesně nedovedu poradit.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5166
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Tak trochu to tu oživým.Předtím při startu startér jakoby 0,5s po sepnutí stál a pak se roztočil.Dnes už startér jen cvaknul a netočil.Měl jsem ho nělikrát venku na kontrole,nic jsem nenašel.Až teď.Špatný kontakt na kabílku od statoru na cívku,je tam pérovka.Na té bylo vidět,že jiskřila,měla špatný kontakt.Matka utažená,pérovka vyhřátá,poslední závit na šroubu horší. Tzn.s citem dotažená matka,abych neutrhl cívku,nezaručovala 100% kontakt. Nová pérovka,matka,opr.závitu a už točí.To je pro ty co hledají podobný problém.Je to jedna z možností..
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“