Zkrácené řazení

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
honza.biker
Přispěvovatel
Příspěvky: 404
Registrován: 02 dub 2009, 18:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Vřesovice

Příspěvek od honza.biker »

...
Naposledy upravil(a) honza.biker dne 21 říj 2013, 14:17, celkem upraveno 1 x.
Audi A4 B8 3.0 TDI 176KW S-line Avant Quattro
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Já se taky nudil večer a zkrátil jsem to taky..šlo to o kousek,ale je to znát na řadičce..hned jsem všecko vyčistil a namazal a jde řadit krásně lehce..jinak na čep jsem udělal 2 zábrusy na 12ku klíč a patřičně to utáhl..Obrázek
Obrázek
Obrázek
Octavia II RS
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

TDI tech píše:To by som chcel vidiet toho frajera co sa mu toto podarilo. Z 5ky do trojky to este ide ale do dvojky to nedas
Z 6 místo 4 2 a prasklá klika
Tel:776005385 Nový Bor
iNter
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 16 led 2012, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od iNter »

Ahojte, nenašla by se tady nějaká dobrá duše která by mi to zkrátila na passatu b5 AFN (97) samozřejmě za práci zaplatím... Moravskoslezský kraj? SZ kdyžtak. Dík
PASSAT B5 TDI
Uživatelský avatar
Leon/kissiakos
Aktivista
Příspěvky: 2603
Registrován: 24 pro 2010, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Poprad

Příspěvek od Leon/kissiakos »

no uvazujem ze sa do toho pustim aj ja .. najradsej by som to kupil cele hotove a len to vymenil.. niektore stranky uz nefunguju..

ja som nasiel toto: http://jfauto.sk/motor/skratene-radenie ... W-Golf%204

chcel by som vyriesit obe strany naraz cize aj pozdlznu aj priecnu..ale neviem ci tato "nova" paka vyriesi obe veci naraz.. ma s tym niekto skusenost?
Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
Ondras83
Přispěvovatel
Příspěvky: 642
Registrován: 12 říj 2008, 17:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u HK

Příspěvek od Ondras83 »

vsech tech 5 stran je na 6q nebo 5q? (wallbash)
felda 1,3 72 koní ;-)..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Registrován: 26 črc 2007, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od DDRagoo »

myslím že u 5q, nebo 6g to splní stejný účel
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Ondras83
Přispěvovatel
Příspěvky: 642
Registrován: 12 říj 2008, 17:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u HK

Příspěvek od Ondras83 »

nj, ale u 5q a 6q je jinej system razeni...koukal jsem na to, mam ASV 5q a moc mista na posouvani tam neni a kdyz to posunu, neni tam teda moc materialu a bojim se, aby mi nepraskla ta paka razeni na prevodovce
felda 1,3 72 koní ;-)..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
jizzle
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 29 dub 2011, 14:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od jizzle »

Ondras83 píše:bojim se, aby mi nepraskla ta paka razeni na prevodovce
Když to nenavrtáš moc u kraje, tak se nemáš čeho bát. Zas takovej přenos síly tam není pří tom řazení
Ibiza mk3 230hp 440nm
Uživatelský avatar
Leon/kissiakos
Aktivista
Příspěvky: 2603
Registrován: 24 pro 2010, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Poprad

Příspěvek od Leon/kissiakos »

ja to prave vrtat nechcem.. ale neviem to nikde kupit... (noteeth)
Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Registrován: 26 črc 2007, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od DDRagoo »

Leon/kissiakos píše:ja to prave vrtat nechcem.. ale neviem to nikde kupit... (noteeth)
viděl tu fotku orig. táhla a toho EIP ( modře nastříkaného) se na to koukni pořádně a hned pochopíš že EIP je originál táhlo, akorát seřízlé, převrtaná díra pro čep, obroušené v místě s OE číslem a nastříkáno na modro a nalepen žlutý nápís, to je celá věda (LOL)
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Registrován: 26 črc 2007, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od DDRagoo »

Obrázek
se podívej na ten modrej, ještě jsou pod lakem vidět tahy bruskou
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Uživatelský avatar
Leon/kissiakos
Aktivista
Příspěvky: 2603
Registrován: 24 pro 2010, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Poprad

Příspěvek od Leon/kissiakos »

to by bola poriesena polovica .... :D
Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5017
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Zkrať si šaltpáku o cca 4 cm,tj.co nejvíc a má to stejný účinek.Když to zkrátíš na převodovce,nemůžeš mít zamykání řazení.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
Leon/kissiakos
Aktivista
Příspěvky: 2603
Registrován: 24 pro 2010, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Poprad

Příspěvek od Leon/kissiakos »

o zamykani som nikdy neuvazoval
Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“