
elektrický ohrev 220V pre TDi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ja mam na svojom BKD toto http://shop.molpir.sk/default.aspx?cont ... od_id;2275 Ohrieva mi to olejovu vanu. Aj vo velkych mrazoch bezproblemovy start bez neprijemneho klepania ventilov. Zastrcku mam vyvedenu v narazniku a spustam to cez casovac. 
Elektrický ohřev na 230V mám v autě. Použil jsem to toliko jednou, ptorože mít v Praze u chodníku zásuvku je komplikované. Je to k hovnu. Nevím kolik by to muselo mít výkon, aby to něco ohřálo. Když vidím kolik má příkon varná konvice a jak dlouho jí trvá ohřát 1l vody. A to prosím ta voda není v ledové nádobě neustále odebírající teplo, tak 300W krám bude akorát žrát proud, výsledek bude 0. O Philips krámu 75W ani nemluvím.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
asi tak,kamarád to měl v autě tuším od Molpiru, asi 500W v hadici.
Aby to ráno v 7 vůbec poznal, musel to pustit někde ve 2 v noci.
Když vezmu jak dlouho to ohřívá bufík co má 5kW (když je velký mráz tak i 30 minut) Znám asi 3 lidi co to měli. 2 to nepoužívají a jeden dal bufík. Vyhozený peníze, to už radši topnou kostku do auta aby to odmrazilo skla.
Aby to ráno v 7 vůbec poznal, musel to pustit někde ve 2 v noci.
Když vezmu jak dlouho to ohřívá bufík co má 5kW (když je velký mráz tak i 30 minut) Znám asi 3 lidi co to měli. 2 to nepoužívají a jeden dal bufík. Vyhozený peníze, to už radši topnou kostku do auta aby to odmrazilo skla.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
Přesně tak. Vždyť o tom bufíku tady melduju už celou jednu stránku
. A dost mě zaráží, že na to nikdo nereagoval a pořád si tu melou to svoje
.
Mám bufík jako nezávislé topení. Auto stálo přes noc venku a bylo -4°C mrazu. Zapnul jsem bufíka (bez chodu motoru!!!) a po 22 minutách vypínal (měl na výstupu vodu o teplotě 85°C). A to podotýkám, že mám skoro 11 litrů chladicí kapaliny a podstatná část vede nekrytě pod vozem (podobně jako škodovka stodváca).
Spotřeba bufíku je cca 0,5-0,6 litru nafty za hodinu provozu na plný výkon, k tomu cca 3 Ah elektrické energie z baterky.
Tak by mě fakt zajímalo, co tu pořád všichni řešíte se zásuvkou na 230V.
Mám bufík jako nezávislé topení. Auto stálo přes noc venku a bylo -4°C mrazu. Zapnul jsem bufíka (bez chodu motoru!!!) a po 22 minutách vypínal (měl na výstupu vodu o teplotě 85°C). A to podotýkám, že mám skoro 11 litrů chladicí kapaliny a podstatná část vede nekrytě pod vozem (podobně jako škodovka stodváca).
Spotřeba bufíku je cca 0,5-0,6 litru nafty za hodinu provozu na plný výkon, k tomu cca 3 Ah elektrické energie z baterky.
Tak by mě fakt zajímalo, co tu pořád všichni řešíte se zásuvkou na 230V.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
Zajímavý porovnání toho výkonu
Jako budík je ideál, ale nevýhoda je nemožnost použití v garáži. Je fakt, že tam to tolik nevymrzne, ale občas by se to šiklo 
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
tak presne tot som potreboval pocut, radu ludi co maju bufik a co mali ohrev 230, vobec ma to netrklo ze by to bola az taka bieda, takze chrobak z hlavy je uz von a kukam po bufiku, len skoda ze sa mi to vidim zatim pridrahe... inak na moje auto treba Top C? nasiel som toto ale ci by to aj pasovalo...
http://aukro.cz/nezavisle-topeni-webast ... 57477.html
http://aukro.cz/nezavisle-topeni-webast ... 57477.html
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic
Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
Do Octavie TDi lze použít bufík třeba ze sharana, tourana, transportera nebo A8 - má označení D5W-Z od Eberspächeru. Dá se sehnat starší kolem tří až pěti tisíc.
Kromě bufíku je třeba koupit naftové podávací čerpadlo paliva a elektrické čerpadlo do chlazení. Zapojení je otázka jednoho odpoledne.
Kromě bufíku je třeba koupit naftové podávací čerpadlo paliva a elektrické čerpadlo do chlazení. Zapojení je otázka jednoho odpoledne.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
nieto komponenty niesu sucastou "bufiku"? plati to iste aj pre webasto?Marek77 píše:Do Octavie TDi lze použít bufík třeba ze sharana, tourana, transportera nebo A8 - má označení D5W-Z od Eberspächeru. Dá se sehnat starší kolem tří až pěti tisíc.
Kromě bufíku je třeba koupit naftové podávací čerpadlo paliva a elektrické čerpadlo do chlazení. Zapojení je otázka jednoho odpoledne.
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic
Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
Bufík od Eberu má většinou vše zvlášť. Některé bufíky mají v sobě vodní čerpadlo, ale je jich málo, navíc si myslím, že vhodnější je mít vodní čerpadlo spíš zvlášť - v případě jeho poruchy se to lépe řeší.
Vodní čerpadlo seženeš kolem tisícovky, čerpadlo nafty tak za pět až osm stovek. K tomu nějaká ta hadičky na naftu, případně na vodu a nějaký metr elektrického vodiče.
Pokud bys měl zájem, mám kontakt na solidního pána, co vrakuje Sharany. Určitě by bufík, včetně všeho příslušenství, nabídl za velice rozumné peníze.
Vodní čerpadlo seženeš kolem tisícovky, čerpadlo nafty tak za pět až osm stovek. K tomu nějaká ta hadičky na naftu, případně na vodu a nějaký metr elektrického vodiče.
Pokud bys měl zájem, mám kontakt na solidního pána, co vrakuje Sharany. Určitě by bufík, včetně všeho příslušenství, nabídl za velice rozumné peníze.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
já jsem to vloni dělal kamarádovi do Caddy a vyšlo to od Webasta za sadu asi na 17 tis (bez DPH) vše nové a všechny komponenty to mělo zašité v tom topení, krásná prácička.
Do octy jsme kdysi nabastlili starší 3kW ze sharana (výkonově to stačí) a vyšlo to tak na 6000 Kč materiál. A taky to maká dodnes
Do octy jsme kdysi nabastlili starší 3kW ze sharana (výkonově to stačí) a vyšlo to tak na 6000 Kč materiál. A taky to maká dodnes
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 