elektrický ohrev 220V pre TDi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
rj592
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 04 lis 2011, 18:29
Odpovědi: 0

philips temro

Příspěvek od rj592 »

Obrázek
kokso580
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 01 čer 2011, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: SK Namestovo

Příspěvek od kokso580 »

Ja mam na svojom BKD toto http://shop.molpir.sk/default.aspx?cont ... od_id;2275 Ohrieva mi to olejovu vanu. Aj vo velkych mrazoch bezproblemovy start bez neprijemneho klepania ventilov. Zastrcku mam vyvedenu v narazniku a spustam to cez casovac. :D
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Registrován: 18 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od jjuriss »

rj 592, kde si to zohnal? hladal som to na nete ale nikde nic
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
rj592
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 04 lis 2011, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od rj592 »

Mám už to dýl, na T4 mám eberspacher ohřev a teď co mám VW T3, tak to startuje bez problémů, holt je to jen 4vál. Loni jsem to ještě dohledal na jejich stránkách, dnes jsem philipse zkoušel a nic, jediné, co jsem našel, tak byla spirála, podobná té, co se dává do avie do bloku.
rj592
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 04 lis 2011, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od rj592 »

Jinak je to na prodej.
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Elektrický ohřev na 230V mám v autě. Použil jsem to toliko jednou, ptorože mít v Praze u chodníku zásuvku je komplikované. Je to k hovnu. Nevím kolik by to muselo mít výkon, aby to něco ohřálo. Když vidím kolik má příkon varná konvice a jak dlouho jí trvá ohřát 1l vody. A to prosím ta voda není v ledové nádobě neustále odebírající teplo, tak 300W krám bude akorát žrát proud, výsledek bude 0. O Philips krámu 75W ani nemluvím.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

asi tak,kamarád to měl v autě tuším od Molpiru, asi 500W v hadici.
Aby to ráno v 7 vůbec poznal, musel to pustit někde ve 2 v noci.
Když vezmu jak dlouho to ohřívá bufík co má 5kW (když je velký mráz tak i 30 minut) Znám asi 3 lidi co to měli. 2 to nepoužívají a jeden dal bufík. Vyhozený peníze, to už radši topnou kostku do auta aby to odmrazilo skla.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10362
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Přesně tak. Vždyť o tom bufíku tady melduju už celou jednu stránku :-D. A dost mě zaráží, že na to nikdo nereagoval a pořád si tu melou to svoje ;-).

Mám bufík jako nezávislé topení. Auto stálo přes noc venku a bylo -4°C mrazu. Zapnul jsem bufíka (bez chodu motoru!!!) a po 22 minutách vypínal (měl na výstupu vodu o teplotě 85°C). A to podotýkám, že mám skoro 11 litrů chladicí kapaliny a podstatná část vede nekrytě pod vozem (podobně jako škodovka stodváca).

Spotřeba bufíku je cca 0,5-0,6 litru nafty za hodinu provozu na plný výkon, k tomu cca 3 Ah elektrické energie z baterky.

Tak by mě fakt zajímalo, co tu pořád všichni řešíte se zásuvkou na 230V.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Zajímavý porovnání toho výkonu :) Jako budík je ideál, ale nevýhoda je nemožnost použití v garáži. Je fakt, že tam to tolik nevymrzne, ale občas by se to šiklo :)
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Registrován: 18 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od jjuriss »

tak presne tot som potreboval pocut, radu ludi co maju bufik a co mali ohrev 230, vobec ma to netrklo ze by to bola az taka bieda, takze chrobak z hlavy je uz von a kukam po bufiku, len skoda ze sa mi to vidim zatim pridrahe... inak na moje auto treba Top C? nasiel som toto ale ci by to aj pasovalo...
http://aukro.cz/nezavisle-topeni-webast ... 57477.html
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
fx99
Přispěvovatel
Příspěvky: 406
Registrován: 06 lis 2008, 17:41
Odpovědi: 0
Bydliště: kladno

Příspěvek od fx99 »

:)
Naposledy upravil(a) fx99 dne 07 pro 2011, 12:13, celkem upraveno 1 x.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10362
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Do Octavie TDi lze použít bufík třeba ze sharana, tourana, transportera nebo A8 - má označení D5W-Z od Eberspächeru. Dá se sehnat starší kolem tří až pěti tisíc.
Kromě bufíku je třeba koupit naftové podávací čerpadlo paliva a elektrické čerpadlo do chlazení. Zapojení je otázka jednoho odpoledne.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Registrován: 18 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od jjuriss »

Marek77 píše:Do Octavie TDi lze použít bufík třeba ze sharana, tourana, transportera nebo A8 - má označení D5W-Z od Eberspächeru. Dá se sehnat starší kolem tří až pěti tisíc.
Kromě bufíku je třeba koupit naftové podávací čerpadlo paliva a elektrické čerpadlo do chlazení. Zapojení je otázka jednoho odpoledne.
nieto komponenty niesu sucastou "bufiku"? plati to iste aj pre webasto?
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10362
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Bufík od Eberu má většinou vše zvlášť. Některé bufíky mají v sobě vodní čerpadlo, ale je jich málo, navíc si myslím, že vhodnější je mít vodní čerpadlo spíš zvlášť - v případě jeho poruchy se to lépe řeší.

Vodní čerpadlo seženeš kolem tisícovky, čerpadlo nafty tak za pět až osm stovek. K tomu nějaká ta hadičky na naftu, případně na vodu a nějaký metr elektrického vodiče.




Pokud bys měl zájem, mám kontakt na solidního pána, co vrakuje Sharany. Určitě by bufík, včetně všeho příslušenství, nabídl za velice rozumné peníze.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

já jsem to vloni dělal kamarádovi do Caddy a vyšlo to od Webasta za sadu asi na 17 tis (bez DPH) vše nové a všechny komponenty to mělo zašité v tom topení, krásná prácička.
Do octy jsme kdysi nabastlili starší 3kW ze sharana (výkonově to stačí) a vyšlo to tak na 6000 Kč materiál. A taky to maká dodnes
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“