Delší provoz bez turba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Delší provoz bez turba
Dobdý den,
protože jsem hledal ale nenašel rád bych se zeptal na následující věc.
Jak moc škodí motoru VW 1.9 TDI 85kW (AJM) jízda bez turba. Dejme tomu následky za roční jízdu.
Jde mi o to, že švagr prodává VW Bora 1.9 TDI (85kW AJM) a protože předtím měl max žigulíka, tak s tím pravděpodobně jezdil celou dobu. Motor celkově netáhne a do kopce vytočí 3tis na 3rychlostní stupen max. Jinak koupeno v ČR a poslední servisní kontorla u VW je 7/2010 při nájezdu 121tkm. Nyní má najeto 135tkm.
Díky moc za rady, případné poznatky.
protože jsem hledal ale nenašel rád bych se zeptal na následující věc.
Jak moc škodí motoru VW 1.9 TDI 85kW (AJM) jízda bez turba. Dejme tomu následky za roční jízdu.
Jde mi o to, že švagr prodává VW Bora 1.9 TDI (85kW AJM) a protože předtím měl max žigulíka, tak s tím pravděpodobně jezdil celou dobu. Motor celkově netáhne a do kopce vytočí 3tis na 3rychlostní stupen max. Jinak koupeno v ČR a poslední servisní kontorla u VW je 7/2010 při nájezdu 121tkm. Nyní má najeto 135tkm.
Díky moc za rady, případné poznatky.
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
slovacek.milos píše:borec koupil z prahy vito v lednu CRDi, nechce se mi hledat přesný motor, jo ještě jsem ho zhlíd 112 CDI 2.2 (2151ccm/90kW/122HP) [03/99-07/03]
motor netáhl a hulil tak že za autem nebylo vidět, a cyklisté museli sekočit protože nevěděli jak dál, najel 22.5OO km,
ped měsícem jsem připojil vypadlou hadičku na N75 a vito rve asfalt
tak to nemusí být vždy jako tragédie,
Bez turba
Ano je mi jasné že to nemusí být zrovna turbo. To se uvidí v servise, ale když by taková modelová situace nastala, a jezdilo by se s tím rok, tak jak by se to projevilo na motoru. Přirovnám to ke škodovce, když ještě byla AC pumpa na bloku a praskla membrána a benzin tekl do oleje. Když s tím člověk najel 20km tak se stalo kulový ale když s tím člověk najel 10tkm tak samozřejmě šel motor do ...
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
vím o autě co na něm dýl jak rok byla v háji váha že to nejelo víc jak 160 ani z kopce,netáhlo to, turbo nebylo slyšet,motor ani nemlěo cenu vytáčet,výkon jako SDI, od výměny váhy najeto asi 150 tisíc (nyní 310),olej nebere, tlaky má a nevypadá že mělo blízký době přestat jezdit. Akorát se připrav že až to vyměníš nebo vyčistíš tak ti to bude půl dne hulit jak tatrovka 
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
to jo než to vychrclá ten bordel do je dvacet černých kol na asfaltuBiimbo píše:vím o autě co na něm dýl jak rok byla v háji váha že to nejelo víc jak 160 ani z kopce,netáhlo to, turbo nebylo slyšet,motor ani nemlěo cenu vytáčet,výkon jako SDI, od výměny váhy najeto asi 150 tisíc (nyní 310),olej nebere, tlaky má a nevypadá že mělo blízký době přestat jezdit. Akorát se připrav že až to vyměníš nebo vyčistíš tak ti to bude půl dne hulit jak tatrovka
to turbo muže mit jen zatuhlou regulaci nebo nebo i n75 muže byt vadny.. kvuli tomu se turbo měnit nemusi.. (pokud nema vule jak prase a nežere oleje 1l na 1000km
nebo neni jebla oska..) bacha na servisaky.. rádi přeháněji se závadama vyměnuji dobré věci.. nakonec to někdy neopravi a musi to řešit garažoví mistři :Dto se pak občas oprava prodraží.. např. kamošovi dovezli octu do garaže, že to nechce jet nebo co.. v servise pry na tom vyměnili co se dalo.. od turba až nevim po co a stejěn houby opravili.. kámoš to prohlídl a zjistil že je seklá chcipaci klapka
i to se stava
polo 1.4tdi AMF
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
máš těžko
koupíš si auto kterí jen jezdilo, vyměníš olej a vysere se čidlo teploty, váha, kladky, klapka, turbo, altík, starter,baterka,
a nakonec jeden borec vymění N75 a auto už jede a ti před ním jsou kreténi co to neumí spravt,
tak to chodí,
internetoví teoretik ti zhodnotí opravu že mu vysaješ a umyješ auto 
koupíš si auto kterí jen jezdilo, vyměníš olej a vysere se čidlo teploty, váha, kladky, klapka, turbo, altík, starter,baterka,
a nakonec jeden borec vymění N75 a auto už jede a ti před ním jsou kreténi co to neumí spravt,
tak to chodí,