
T4 2,5 TDI Motor ACV bez výkonu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 94
- Registrován: 30 čer 2010, 22:38
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Hadičky mám všechny nové intercoler propláchnutý - ale jeden nápad s tvou poznámkou dostávám - zkusím změřit přes redukčák jestli ten senzor v řídící jednotce měří přesně. Dnes jsem neměl čas, takže jsem ještě turbo nedal zpět. inak podařilo se mi porovnat origo vačku a je bohužel
stejná. Záhada pokračuje.

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 94
- Registrován: 30 čer 2010, 22:38
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Turbo opět namontované - přepouštěcí klapka zalapovaná. Změna žádná.
Porovnal jsem skutečný tlak budík verzus diagnostika a přesně to sedí. Mám stále nízký tlak v otáčkách přesně jak Milinek.
jak jsem si hrál s s diagnostikou tak jsem jen tak z plezíru udělal porovnání vstřiku a tam je napsané 1-3 2-3 4-3 5-3 tzn že to porovnání to dělá vůči řídícímu vstřiku - já ho mám namontovaný na pátem válci - je to tak dobře - nikde jsem to zatím nedohledal.
Má otázka zní na kterém válci má být řídící vstřik?
Můj názor je že by měl být na 3 válci.
Porovnal jsem skutečný tlak budík verzus diagnostika a přesně to sedí. Mám stále nízký tlak v otáčkách přesně jak Milinek.
jak jsem si hrál s s diagnostikou tak jsem jen tak z plezíru udělal porovnání vstřiku a tam je napsané 1-3 2-3 4-3 5-3 tzn že to porovnání to dělá vůči řídícímu vstřiku - já ho mám namontovaný na pátem válci - je to tak dobře - nikde jsem to zatím nedohledal.
Má otázka zní na kterém válci má být řídící vstřik?
Můj názor je že by měl být na 3 válci.
V otáčkám mám tlak dobrej, je vidět (na diagnóze) že N75 pracuje a reguluje maximální plnící tlak.blueabyss píše:Turbo opět namontované - přepouštěcí klapka zalapovaná. Změna žádná.
Porovnal jsem skutečný tlak budík verzus diagnostika a přesně to sedí. Mám stále nízký tlak v otáčkách přesně jak Milinek.
jak jsem si hrál s s diagnostikou tak jsem jen tak z plezíru udělal porovnání vstřiku a tam je napsané 1-3 2-3 4-3 5-3 tzn že to porovnání to dělá vůči řídícímu vstřiku - já ho mám namontovaný na pátem válci - je to tak dobře - nikde jsem to zatím nedohledal.
Má otázka zní na kterém válci má být řídící vstřik?
Můj názor je že by měl být na 3 válci.
Včera jsem měl na dílně T4 111Kw a tam byl tlak skutečný versus požadovaný cca od 1400Ot stejný, nad 1500 měl skutečný tlak tendenci kapánek předbíhat, tak by to mělo být

Pořád si myslím, že je na vině čerpadlo, nedává dostatek paliva od toho se pak nevytváří dostatek spalin pro pohon turba..... A taky auto nejede na "plný plyn" (i když diagnostika píše přidáno na 100%) v otáčkách viz max rychlost cca 130....
To se dá poznat na vagu, kolik dává aktuálně v mg ne?Milinek píše:V otáčkám mám tlak dobrej, je vidět (na diagnóze) že N75 pracuje a reguluje maximální plnící tlak.blueabyss píše:Turbo opět namontované - přepouštěcí klapka zalapovaná. Změna žádná.
Porovnal jsem skutečný tlak budík verzus diagnostika a přesně to sedí. Mám stále nízký tlak v otáčkách přesně jak Milinek.
jak jsem si hrál s s diagnostikou tak jsem jen tak z plezíru udělal porovnání vstřiku a tam je napsané 1-3 2-3 4-3 5-3 tzn že to porovnání to dělá vůči řídícímu vstřiku - já ho mám namontovaný na pátem válci - je to tak dobře - nikde jsem to zatím nedohledal.
Má otázka zní na kterém válci má být řídící vstřik?
Můj názor je že by měl být na 3 válci.
Včera jsem měl na dílně T4 111Kw a tam byl tlak skutečný versus požadovaný cca od 1400Ot stejný, nad 1500 měl skutečný tlak tendenci kapánek předbíhat, tak by to mělo býtAuto mělo nakrouceno 550tis Km
Pořád si myslím, že je na vině čerpadlo, nedává dostatek paliva od toho se pak nevytváří dostatek spalin pro pohon turba..... A taky auto nejede na "plný plyn" (i když diagnostika píše přidáno na 100%) v otáčkách viz max rychlost cca 130....
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Impreza WRX 195kW
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 94
- Registrován: 30 čer 2010, 22:38
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Kolik ma davat nafty na 1 strane je tabulka block 8 jinak čerpadlo jsem poslal na kontrolu udajne s nim nic nebylo pretesnili ho stalo to 5000 tak ted bych nejak potreboval zjistit ze je spatne. Tlak mi v zadnem rezimu ani nenanaznaci ze by chtel prebihat u meho turba prepousteci ventil zatim vubec nepotrebuji- uz jsem z toho vazne nestastny.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 239
- Registrován: 11 kvě 2011, 17:38
- Bydliště: Jeníkov 83
Odpovědi: 0
Měl jsem takový podobný problém u 1,9tdi AHF turbo mělo pomalý náběh vše se zdálo být v pořádku rozvody egr podtalky turbo vstřiky čerpadlo jen váha vzduchu hlásila malej průtok do 2000tis otáček nějakej šikula dal řidící jednotku motoru pro jinej typ váhy tak jsem sehnal tu co tam má bejt a je to ok mrkni podle čísla na jednotce jestli je tam co má bejt jen pro kontrolu
t4
Čau,trápí mě úplně to samé.Po výměně váhy se to zdálo lepší,ale stejně je to bída,o rozjezdu do kopce nemluvě.Jedné co mi teď pomohlo je zvýšení dávky paliva vagem.Dávka byla cca 10-10,5mg,dostaj jsem jí na 8,8mg(cca).kolik by měla býl u AHY 111kw,zkusil by ji doladit víčkem.
díky všem
díky všem
Ahoj kluci. Už jste to vyřešili??? Padalo mi to do nouzáku po sežízení předstřiku a celkovém doladění motoru. Prej asi "kouslá" klapka v turbu nebo N75ka nebo membrána u turba - tlak z turba max 1.2. Tak jsem to všechno prošel,vyměnil i hadičky,a demontoval turbo (a to byl (bez vyndání motoru) fakt porod
)) a přišel jsem na takovou "pěknou" věc. Ucpaný to hliníkový potrubí kolem EGRu od sazí
. Původní průměr sání cca 7-8cm a současný ucpaný na 2,5cm
. No bylo tam těch sraček požehnaně. Zaslepil jsem EGR, vyčistil potrubí a dal se do z5né montáže. Všimnul jsem si ale, že jsou pěkně zaneřáděné i svody vzduchu do motoru pod tím eGRem. Na to jsem už neměl naprosto sílu a chuť ale čistit. Snad někdy příště ........až budu dávat čip.
A výsledek: z výfuku vylítala "tuna" sazí, motor má takovej čistší chod a do "nouzáku" mi to zatím (týden) nespadlo. A hlavně !!! Jezdí to už bezva a výkon šel o 100% nahoru. Tak snad vám tenhle postřeh k něčemu bude. Petr
PS: kdysi jsem "dělal" motorky a jedna z příčin, proč blbě jezdili byl ucpanej výfuk.




A výsledek: z výfuku vylítala "tuna" sazí, motor má takovej čistší chod a do "nouzáku" mi to zatím (týden) nespadlo. A hlavně !!! Jezdí to už bezva a výkon šel o 100% nahoru. Tak snad vám tenhle postřeh k něčemu bude. Petr
PS: kdysi jsem "dělal" motorky a jedna z příčin, proč blbě jezdili byl ucpanej výfuk.

Začínám "vylepšovat" moji Caravelle 2,5TDI.....už se těším