Zaslepenie EGR (navod)

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

Softwarove odstran Michalem Vojackem, nehaze chybu vse jak ma. Kdyby to odrovnavalo turba tak to nejezdi na tisicich autech po cele EU.
Uživatelský avatar
HanZ
Aktivista
Příspěvky: 1861
Registrován: 23 led 2006, 14:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od HanZ »

SW OFF je OK, plechová záslepka ne!
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? :woot:
mufti
Přispěvovatel
Příspěvky: 190
Registrován: 04 led 2009, 09:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od mufti »

2zHan:

... nemáš tucha o kom mluvíš, v evropském světě motorů a to nejen plechovek, ale i lodí a letadel je to uznávaný odborník...

... nebyva ten "expert" cistou nahodou v Doksach ... ???
Passat Alltrack '14 CFGC
Passat Alltrack '17 CUAA
Sharan 4motion '15 CUVC
Fabia '02 AQV
P307 '03 NFU
Camaro '76 LT 350
TT Roadster Quattro '00 APX
Honda AFRICA TWIN Adventure '22
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

To HANZ: Ked tam das zaslepku tak je to OK, Bypass plynovej turbyny tou odbockou resp. kanalom nijako extra neovplyvnis, snad iba to ze ked tam das zaslepku tak obmedzis vznik tvorby neziaduceho viru spalin. Do tohto kanala bypas plynovej turbiny neprepusta takze nema to ziadny vplyv. Som zaslepil EGR na X autach a vsetky bez akehokolvek problemu. EGR motoru iba skodi a nebyt tych prekliatych emisii tak ing v Elasise by tuto hlupost nikdy nevymysleli.
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Je vcelku zaujimave ze sa k teme nevyjadril ziadny fundovany upravca.... je mozne ze ta mapa EGR sluzi aj ako limiter tlaku turba v pripade ze sa v dosledku hw problemov dostane procesor mimo kontrolovanu N75 aj PID regulaciu, aj ked celkom nerozumiem o co je potom korektnejsia uprava s kontrolovym odstavenim EGR v mape RJ, ked ako zachranna brzda to v pripade zlyhania "konvencnej" turboregulacie nesluzi o nic viac ako zaslepka......... ale bud je tu niekto zle alebo niekto naopak moc dobre informovany, ina moznost nie je, ja nemam dostatok informacii aby som to mohol posudit, mozno sa nakoniec predsa len niekto zo zainteresovanych vyjadri (ked bude mat slabu chvilku) 8)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Prez.egr odpusti brutalni protitlak. Pruzina se podda a turbo se nezlomi.. krizova situace takzvanej papinak efekt.. Tohle jsi Hanzi myslel???
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

@TDIfun: To dava zmysel.... :worthy:
Vcelku sa da teda povedat, ze je to zachranna brzda, otazka je pri akom EMP to prekona odpor tej pruziny, aby to u velkej turbiny neotvaralo skor ako to je nutne, asi by to chcelo nejako zmerat (noteeth)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

presneji odpor pruziny + tlak v sani
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

takže pokud chce někdo vzít toto do úvahy tak jen odpojí hadičku od egru a nazdar bazar :-) (a nebo + úprava v softu pokud je nutná)
Uživatelský avatar
1MTDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 07 srp 2011, 18:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od 1MTDI »

Jedno mírně jeté EGR a sání (LOL)
Obrázek
Lupo 99"
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 583
Registrován: 01 říj 2007, 09:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od borelli »

No toto je právě ta ochrana turba (brutalni protitlak :-) ), tohle musí opravdu pomoct. Až se díky zaslepenému EGR někomu rozsype turbo, dejte prosím vědět...
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
cin
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

no nechci nejak zasahovat do debaty zdejsich odborniku a znalcu, ale normalnim selskym rozumem si dam dohromady ze je snad uplne jedno jestli dam zaslepku nebo jestli EGR natvrdo vyradim v SW, podle mne to vyjde uplne nastejno, akorat ze asi pro vetsinu lidi je jednodusi tam dat zaslepku :o
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Uživatelský avatar
HanZ
Aktivista
Příspěvky: 1861
Registrován: 23 led 2006, 14:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od HanZ »

2 subz3ro_tdi: Alespoň někdo, kdo používá mozek. Dostane informaci a uvažuje o ní, místo toho, aby slepě papouškoval ostatní.

2 cin: selský rozum ti nepomůže. SW OFF není kus plechu tam, kde prostě konstrukčně být nemá. úplně nesmyslně : strašně moc IN je dávat bypass hadičku mezi čerpadlo a vratku. Ničemu to nevadí, ušetříte 100% paliva a nic se nestane (rofl) tedy do doby, dokud nebudete chtít nastartovat (rofl)

2 TDIfun: Tím si nejsem jistej, opravdu nejsem mechanik. Bylo mi to vysvětleno velice obšírně, nedokážu reprodukovat. Je to asitak to samé, jako kdybych výfukáři vysvětloval, jak má přeosadit BGA obvod: věděl by, že to jde, není to složité, avšak nikdy to nezvládne :D
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? :woot:
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

tuner píše:presneji odpor pruziny + tlak v sani
Tlak v sání ne ,protitlak mezi motorem a turbem , nadzvedne hříbek a třeba 2,5bar protillaku se upustí do třeba 1,8bar plnícího tlaku .
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

HanZ píše:2 subz3ro_tdi: Alespoň někdo, kdo používá mozek. Dostane informaci a uvažuje o ní, místo toho, aby slepě papouškoval ostatní.

2 cin: selský rozum ti nepomůže. SW OFF není kus plechu tam, kde prostě konstrukčně být nemá. úplně nesmyslně : strašně moc IN je dávat bypass hadičku mezi čerpadlo a vratku. Ničemu to nevadí, ušetříte 100% paliva a nic se nestane (rofl) tedy do doby, dokud nebudete chtít nastartovat (rofl)

2 TDIfun: Tím si nejsem jistej, opravdu nejsem mechanik. Bylo mi to vysvětleno velice obšírně, nedokážu reprodukovat. Je to asitak to samé, jako kdybych výfukáři vysvětloval, jak má přeosadit BGA obvod: věděl by, že to jde, není to složité, avšak nikdy to nezvládne :D
no zatim jsme od tebe zadnou informaci nedostali, neco si szaslechl, ale ani to nedokazes interpretovat, to je pak tezka diskuze
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“