ARL 270 - 300 ps

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

ARL 270 - 300 ps

Příspěvek od sniper-- »

Ahoj kluci...co si myslite o ARL s hybridem od RR300 a Firadama+80% da to + - takovej vykon jakej je v nadpise? Jeste bych potreboval takovejch par malejch rad: jakej tam dat IC,nikde jsem u nikoho nenasel velikost kdo ma podobnou konfiguraci,seriovej ARL asi uz nezvladne i kdybych udelal k nemu nerez vedeni??? kolik to cca na ty ps tlaci bar?? a posledni,C snimac tlaku to jeste zvladne nebo uz je potreba sehnat snimac 0281002316. Dik moc :)
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

a co chladenie oleja motora? To urcite uz nebude stihat chladit....
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

C snímač určo nestačí, tlak bude kolem 2.5b, ARL IC je dost velkej, spíš slabší článek je plastové vedení a bajonety.
trysky nevim, turbo by asi mělo když to píše, pak celej výfuk
a toho chlazení oleje bych se nebál (pokud nebude jezdit na okruhu), při takovím výkonu se prostě nedá uhnat v běžným provozu
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Smoke píše:a toho chlazení oleje bych se nebál (pokud nebude jezdit na okruhu), při takovím výkonu se prostě nedá uhnat v běžným provozu
Ja by som sa naopak bal.... ked chce niekto na 1.9tdi vykon 270-300ps, asi sa s tym nebude trmacat len v beznej premavke :P ;)
Minimalne treba zauvazovat o samostatnym okruhom chladenej turbine.... (ak to ma teda cosi v zatazi vydrzat)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

ja by som tam ten chladic oleja dal ;)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

A ja bych tam nainstaloval ukazatel teploty oleje, sledoval to a na zaklade toho, co mu to ukaze bych reagoval.

(pravdou je, ze pokud to nechce postavit jen na to, aby obcas ohromil vykonem, tak tam externi chladic oleje poputuje hodne rychle)

Jinak nebyl bych to ja, kdybych na to neupozornil: to, ze je to RR300 neznamena automaticky, ze na tech 300 koni dosahnes.
Doporucil bych se s prodejcem hybridu konkretne dohodnout na tom, za jakych podminek je mozne jakeho vykonu na pripadnem hybridu dosahnout a jak budete postupovat v pripade, ze budou podminky splneny a nedosahne se toho vykonu.

Soucasti tech podminek bych videl napriklad:
- typ/tlak/teplota oleje
- maximalni povoleny tlak v sani (na druhou stranu, muze byt stanovej i minimalni, protoze pokud se nekdo domniva, ze toho dosahne pri 1,5 baru, ocekavam, ze bude compressor alespon 70mm :D)
- maximalni teplota v sani muze byt imho take podminkou - vypovida o urovni chlazeni a ma vliv na dosazeny vykon

Nekomu se to muze zdat prehnane, ale proste prevence predchazi neshodam.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

ukazatel teploty prave chci dat a podle toho se uvidi,mam prepinani programu,tak tenhle brutal tam nebude porad,jen na nejakej ten sprint a obcas strestat namysleny 18 lety chlapce v silnym aute od tatinka (LOL) Nerikam ze 300dosahnu ale 250+ a kdyby se povedlo vic,budu spokojenej. Jinak s plast. vedenim uz radsi nepocitam,spis vedeni nerez+kolena+spony,ale jestli napojit na origo IC nebo Fmic. Vyfuk mam z nerezu prumer 60 s koncovym tlumicem
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

první věc kterou začni je spojka a brzdy
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

brzdy myslim ze ok, Predek 312 komplet Zimmernan,zadek taky o rozmeru ne 232 ani 256 ale 265x22 trmeny z S4. No a spoka se uvidi jak to snese,je preoblozena,da se rict ze nove HDS... Bud neco vydrzi a pak bych dal keramiku,nebo pujde hned.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
sh.w
Přispěvovatel
Příspěvky: 505
Registrován: 03 dub 2010, 15:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech Republic

Příspěvek od sh.w »

a co uprava kanalu v hlave nebo neni potreba na takovy vykon?
GIV 4x4 (AJM 85kw)=vymena za ASZ>KAT-EGR-MAF off,
hybrid_firad+80%_FMIC_Sachs Race_vyfuk D70_
brake 312mm+DSPF_18'' OZ_HP-Sporting+H&R
2xxhp 5xxNm
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@sniper-- : pokud Ti jde o 250+ koni, tak kasli na hybrida a dej tam osvedcenou 2260tku, to Ti rikam narovinu. Penize, co usetris zainvestuj do poradnejch sacich a vyfukovych svodu. Jinak nejsem si jist, zda by na 300 koni stacil vyfuk 60mm :roll:
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

no ten hybrid uz mam v aute dyl,flakal se zatim se softem na 2052. Jinak jasne ze pokud bude vic,zlobit se nebudu......cil je min tech 250. ale porad mi nikdo nerek poradne co ten origo arl chladic.....
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Pokud Ti jde o chladic, tak kup z O2, predelej mu boky a dej ho tam. A ten ARLkovej prodej, toho je skoda ho poskozovat kdyz je dobrej.

Ja jsem to tak udelal (resp. neprodal jsem ARLkovej), koupeno od titana306, zeptej se ho, mozna jeste bude mit. A dobry boky za rozumnej peniz dela jeden clovek odsud z Pardubic, ted nemohu najit jeho nick ale 1pavel bude vedet kdo to je.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

jenze za 0II chladic dam taky cca 1500 + prevareni taky bude stat 2t ?? - prodani z ARL.... to uz mozna vyjde lip prodat ARL a koupit tohle http://www.nuclear-racing.cz/zbozi/6435 ... 300-x-76mm
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

A kde beres jistotu, ze se tam vejde bez vyraznych HW uprav? 76mm je kua radnej tlustokozec (a z hlavy ted opravdu vysku a sirku ARL k porovnani nevim) a kdyz si vemu, jak je to tam nahnacany tak clovece, nevim nevim :roll:
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“