Zaslepenie EGR (navod)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
2zHan:
... nemáš tucha o kom mluvíš, v evropském světě motorů a to nejen plechovek, ale i lodí a letadel je to uznávaný odborník...
... nebyva ten "expert" cistou nahodou v Doksach ... ???
... nemáš tucha o kom mluvíš, v evropském světě motorů a to nejen plechovek, ale i lodí a letadel je to uznávaný odborník...
... nebyva ten "expert" cistou nahodou v Doksach ... ???
Passat Alltrack '14 CFGC
Passat Alltrack '17 CUAA
Sharan 4motion '15 CUVC
Fabia '02 AQV
P307 '03 NFU
Camaro '76 LT 350
TT Roadster Quattro '00 APX
Honda AFRICA TWIN Adventure '22
Passat Alltrack '17 CUAA
Sharan 4motion '15 CUVC
Fabia '02 AQV
P307 '03 NFU
Camaro '76 LT 350
TT Roadster Quattro '00 APX
Honda AFRICA TWIN Adventure '22
To HANZ: Ked tam das zaslepku tak je to OK, Bypass plynovej turbyny tou odbockou resp. kanalom nijako extra neovplyvnis, snad iba to ze ked tam das zaslepku tak obmedzis vznik tvorby neziaduceho viru spalin. Do tohto kanala bypas plynovej turbiny neprepusta takze nema to ziadny vplyv. Som zaslepil EGR na X autach a vsetky bez akehokolvek problemu. EGR motoru iba skodi a nebyt tych prekliatych emisii tak ing v Elasise by tuto hlupost nikdy nevymysleli.
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Je vcelku zaujimave ze sa k teme nevyjadril ziadny fundovany upravca.... je mozne ze ta mapa EGR sluzi aj ako limiter tlaku turba v pripade ze sa v dosledku hw problemov dostane procesor mimo kontrolovanu N75 aj PID regulaciu, aj ked celkom nerozumiem o co je potom korektnejsia uprava s kontrolovym odstavenim EGR v mape RJ, ked ako zachranna brzda to v pripade zlyhania "konvencnej" turboregulacie nesluzi o nic viac ako zaslepka......... ale bud je tu niekto zle alebo niekto naopak moc dobre informovany, ina moznost nie je, ja nemam dostatok informacii aby som to mohol posudit, mozno sa nakoniec predsa len niekto zo zainteresovanych vyjadri (ked bude mat slabu chvilku) 
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Prez.egr odpusti brutalni protitlak. Pruzina se podda a turbo se nezlomi.. krizova situace takzvanej papinak efekt.. Tohle jsi Hanzi myslel???
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
@TDIfun: To dava zmysel.... 
Vcelku sa da teda povedat, ze je to zachranna brzda, otazka je pri akom EMP to prekona odpor tej pruziny, aby to u velkej turbiny neotvaralo skor ako to je nutne, asi by to chcelo nejako zmerat
Vcelku sa da teda povedat, ze je to zachranna brzda, otazka je pri akom EMP to prekona odpor tej pruziny, aby to u velkej turbiny neotvaralo skor ako to je nutne, asi by to chcelo nejako zmerat
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
No toto je právě ta ochrana turba (brutalni protitlak
), tohle musí opravdu pomoct. Až se díky zaslepenému EGR někomu rozsype turbo, dejte prosím vědět...
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
no nechci nejak zasahovat do debaty zdejsich odborniku a znalcu, ale normalnim selskym rozumem si dam dohromady ze je snad uplne jedno jestli dam zaslepku nebo jestli EGR natvrdo vyradim v SW, podle mne to vyjde uplne nastejno, akorat ze asi pro vetsinu lidi je jednodusi tam dat zaslepku 
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
2 subz3ro_tdi: Alespoň někdo, kdo používá mozek. Dostane informaci a uvažuje o ní, místo toho, aby slepě papouškoval ostatní.
2 cin: selský rozum ti nepomůže. SW OFF není kus plechu tam, kde prostě konstrukčně být nemá. úplně nesmyslně : strašně moc IN je dávat bypass hadičku mezi čerpadlo a vratku. Ničemu to nevadí, ušetříte 100% paliva a nic se nestane
tedy do doby, dokud nebudete chtít nastartovat
2 TDIfun: Tím si nejsem jistej, opravdu nejsem mechanik. Bylo mi to vysvětleno velice obšírně, nedokážu reprodukovat. Je to asitak to samé, jako kdybych výfukáři vysvětloval, jak má přeosadit BGA obvod: věděl by, že to jde, není to složité, avšak nikdy to nezvládne
2 cin: selský rozum ti nepomůže. SW OFF není kus plechu tam, kde prostě konstrukčně být nemá. úplně nesmyslně : strašně moc IN je dávat bypass hadičku mezi čerpadlo a vratku. Ničemu to nevadí, ušetříte 100% paliva a nic se nestane
2 TDIfun: Tím si nejsem jistej, opravdu nejsem mechanik. Bylo mi to vysvětleno velice obšírně, nedokážu reprodukovat. Je to asitak to samé, jako kdybych výfukáři vysvětloval, jak má přeosadit BGA obvod: věděl by, že to jde, není to složité, avšak nikdy to nezvládne
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? 
no zatim jsme od tebe zadnou informaci nedostali, neco si szaslechl, ale ani to nedokazes interpretovat, to je pak tezka diskuzeHanZ píše:2 subz3ro_tdi: Alespoň někdo, kdo používá mozek. Dostane informaci a uvažuje o ní, místo toho, aby slepě papouškoval ostatní.
2 cin: selský rozum ti nepomůže. SW OFF není kus plechu tam, kde prostě konstrukčně být nemá. úplně nesmyslně : strašně moc IN je dávat bypass hadičku mezi čerpadlo a vratku. Ničemu to nevadí, ušetříte 100% paliva a nic se nestanetedy do doby, dokud nebudete chtít nastartovat
![]()
2 TDIfun: Tím si nejsem jistej, opravdu nejsem mechanik. Bylo mi to vysvětleno velice obšírně, nedokážu reprodukovat. Je to asitak to samé, jako kdybych výfukáři vysvětloval, jak má přeosadit BGA obvod: věděl by, že to jde, není to složité, avšak nikdy to nezvládne
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
