ARL 270 - 300 ps

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

Spojka serie jen s HDS? I kdyby to byla 240mm (asi je kdyz je to ARL) tak to prece nemuze unest ne?? /co vim tak spojka uz je problem i v keramice kolem 250HP ne ze by neprenesla, ale uz to neni moc pro zivotnost..Nebo se pletu?? Ty brzdy na ten vykon..no nevim. 312 je tak 200-230HP..
luke.bean
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 04 zář 2007, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha - Litvínov

Příspěvek od luke.bean »

tyhle polemizace jsou libový (LOL) (LOL) 312 brzdy na 200-230 HP , ještě že to není od 203,5 HP do 227,5 HP :D :D

třeba bude jezdit jen sprint a na ten nepotřebuje brzdy a navíc ani nepsal jaký má brzdiče na tom kotouči :? (LOL)
QUATTRO 308 kW
Uživatelský avatar
rici.houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 937
Registrován: 01 črc 2007, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rici.houba »

...1000 koňovej speciál aby měl kotouče v průměru tak 2 metry a aspoň 12 pístkovej brzdič :D :D :D ...
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Tholis, Ty ses strevo :D Mnozi to o me vedi, na G4 kombi jsem mel original zadek s lepsima kotoucem a deskama (a kdo vi, tak vi, ze to jsou prcci), predek 280 s Zimmermanama a DS2500 ... nikdy jsem nepocitil nedostatek brzdneho vykonu (vyjma chvile, kdy jsem vjel na led jak zrcadlo a jel jsem jako po masle, ale tam by nepomohla snad ani vyhozena kotva). A to jsem si zkousel brzdit, kdyz jsem mel plnej kufr dlazby... klidne me mejte za kacire.

... pravdou je, ze uz mam pripraveny vetsi kotouce od MD a na zadek jsem mel v planu 256, ale jeste nebyl duvod je tam davat, protoze stavajici nejsou sjety - proste nehasim, co me nepali, na druhou stranu, "hasici pristroj mam v zaloze".

... a ted do me :D

PS: nutno dodat, ze rozdil mezi seriovejma kotoucema a deskama a tim, co tam je byl jako nebe a dudy, nechapal jsem ten rozdil :o
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Forest píše: na G4 kombi jsem mel original zadek s lepsima kotoucem a deskama (a kdo vi, tak vi, ze to jsou prcci), predek 280 :o
ja jezdil se 180 ps a vzadu mel bubny :) ted mam seriove kotouce
ve 250 ps jsem jezdil 280 mm original predni kotouce.az ted jsem si dal 312mm.
o brzdach to opravdu neni.
:)
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

no a zase jsme u brzd,rikam ze to brzdi jak prase,prece jen zijem v realite,to jako s se 100konma pojedu 150 a s 300konma 450??:-D Nee,porad pojedu pokud beru jizdu na krev 150. Jinak vcera mi to nedalo a sel jsem zmerit kolik je mista pred chladicema,tak ten co jsem posilal v odkaze by se tam na knop i vesel bez rezani.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@sniper-- : na knop? a pocitas s tim, ze motor pracuje, ze ten vzduch by mel nekam unikat, nemel by jit hned za vetrakem na motor? Jako pokud by se vesel, tak to smekam, protoze to by bylo asi zajimavy (nevim teda jakou ma ucinnost, ale je hezky hrubej).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

Foreste ted jsem te asi nepochopil, Fmic chladic je prece na pevno pridelanej jako prvni od narazniku a tam by se co jsem to meril vejit mel....jinak vzduch bude proudit prvne tim fmic pak klimou a vodnim naposled.Origo ic vyndam
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

taky přidám mlejnka

Příspěvek od Smoke »

280 kotouče nad 150k je fakt málo, taky jsem se přesvědčil, furt dobrý, mě to stačí,ale až jsem jednou raplil v serpetýnách a ejhle začli vadnout, dal jsem 288 a je to velkej rozdíl
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Re: taky přidám mlejnka

Příspěvek od Forest »

Smoke píše:...
A dal jsi seriovy kotouce a seriovy desticky predpokladam. Ale verim, ze kdyby ses projel na mych 280tkach s prislusenstvich, pochopil by jsi ten rozdil.
Neni to o konich, je to o rychlosti a vaze.

Proste "velikost neni vsechno a na vydrzi zalezi" (rofl)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

to je hezký že lepší matroš, ale 288 má skoro o 50% větší plochu, tročku větší průměr a větší pístek, dle mě sebelepší 280 to nenahradí. jasan že o váze a rychlosti- ale u mě- A3 je lehká a tudíš to maj brzdy snažší...
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Reknu Ti to z osobni zkusenosti asi takto: G4 kombi VS Superb1 s 288mm (oba na R17 letnich a R16 zimnich) ... Superb na Gecko proste nema :D
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

tak jasny ze za urcitejch okolnosti ty 280 muzou brzdit lip,hlavni roli v tom hraje fakt ta vaha....z vlastni zkusenosti napriklad leta jezdim z T815, prazdna brzdi pecka....nalozena uz je to slabsi a se 17tunama uz vubec :D No ale puvodni tema pokud vim nebylo o brzdach :x
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

sniper-- píše:Foreste ted jsem te asi nepochopil, Fmic chladic je prece na pevno pridelanej jako prvni od narazniku a tam by se co jsem to meril vejit mel....jinak vzduch bude proudit prvne tim fmic pak klimou a vodnim naposled.Origo ic vyndam
Vidis, a ja bych si myslel, ze je u ARL IC uprostred :roll:
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Ferenzzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 656
Registrován: 30 lis 2009, 13:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ferenzzo »

foreste ty zimmermany máš vrtané?
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu :))
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“