ARL 270 - 300 ps
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- rici.houba
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 937
- Registrován: 01 črc 2007, 19:06
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Tholis, Ty ses strevo
Mnozi to o me vedi, na G4 kombi jsem mel original zadek s lepsima kotoucem a deskama (a kdo vi, tak vi, ze to jsou prcci), predek 280 s Zimmermanama a DS2500 ... nikdy jsem nepocitil nedostatek brzdneho vykonu (vyjma chvile, kdy jsem vjel na led jak zrcadlo a jel jsem jako po masle, ale tam by nepomohla snad ani vyhozena kotva). A to jsem si zkousel brzdit, kdyz jsem mel plnej kufr dlazby... klidne me mejte za kacire.
... pravdou je, ze uz mam pripraveny vetsi kotouce od MD a na zadek jsem mel v planu 256, ale jeste nebyl duvod je tam davat, protoze stavajici nejsou sjety - proste nehasim, co me nepali, na druhou stranu, "hasici pristroj mam v zaloze".
... a ted do me
PS: nutno dodat, ze rozdil mezi seriovejma kotoucema a deskama a tim, co tam je byl jako nebe a dudy, nechapal jsem ten rozdil

... pravdou je, ze uz mam pripraveny vetsi kotouce od MD a na zadek jsem mel v planu 256, ale jeste nebyl duvod je tam davat, protoze stavajici nejsou sjety - proste nehasim, co me nepali, na druhou stranu, "hasici pristroj mam v zaloze".
... a ted do me

PS: nutno dodat, ze rozdil mezi seriovejma kotoucema a deskama a tim, co tam je byl jako nebe a dudy, nechapal jsem ten rozdil

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
ja jezdil se 180 ps a vzadu mel bubnyForest píše: na G4 kombi jsem mel original zadek s lepsima kotoucem a deskama (a kdo vi, tak vi, ze to jsou prcci), predek 280

ve 250 ps jsem jezdil 280 mm original predni kotouce.az ted jsem si dal 312mm.
o brzdach to opravdu neni.

Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
no a zase jsme u brzd,rikam ze to brzdi jak prase,prece jen zijem v realite,to jako s se 100konma pojedu 150 a s 300konma 450??:-D Nee,porad pojedu pokud beru jizdu na krev 150. Jinak vcera mi to nedalo a sel jsem zmerit kolik je mista pred chladicema,tak ten co jsem posilal v odkaze by se tam na knop i vesel bez rezani.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Tel.774 225538
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
@sniper-- : na knop? a pocitas s tim, ze motor pracuje, ze ten vzduch by mel nekam unikat, nemel by jit hned za vetrakem na motor? Jako pokud by se vesel, tak to smekam, protoze to by bylo asi zajimavy (nevim teda jakou ma ucinnost, ale je hezky hrubej).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
taky přidám mlejnka
280 kotouče nad 150k je fakt málo, taky jsem se přesvědčil, furt dobrý, mě to stačí,ale až jsem jednou raplil v serpetýnách a ejhle začli vadnout, dal jsem 288 a je to velkej rozdíl
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Re: taky přidám mlejnka
A dal jsi seriovy kotouce a seriovy desticky predpokladam. Ale verim, ze kdyby ses projel na mych 280tkach s prislusenstvich, pochopil by jsi ten rozdil.Smoke píše:...
Neni to o konich, je to o rychlosti a vaze.
Proste "velikost neni vsechno a na vydrzi zalezi"

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
to je hezký že lepší matroš, ale 288 má skoro o 50% větší plochu, tročku větší průměr a větší pístek, dle mě sebelepší 280 to nenahradí. jasan že o váze a rychlosti- ale u mě- A3 je lehká a tudíš to maj brzdy snažší...
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Reknu Ti to z osobni zkusenosti asi takto: G4 kombi VS Superb1 s 288mm (oba na R17 letnich a R16 zimnich) ... Superb na Gecko proste nema 

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
tak jasny ze za urcitejch okolnosti ty 280 muzou brzdit lip,hlavni roli v tom hraje fakt ta vaha....z vlastni zkusenosti napriklad leta jezdim z T815, prazdna brzdi pecka....nalozena uz je to slabsi a se 17tunama uz vubec
No ale puvodni tema pokud vim nebylo o brzdach 


autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Tel.774 225538
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Vidis, a ja bych si myslel, ze je u ARL IC uprostredsniper-- píše:Foreste ted jsem te asi nepochopil, Fmic chladic je prece na pevno pridelanej jako prvni od narazniku a tam by se co jsem to meril vejit mel....jinak vzduch bude proudit prvne tim fmic pak klimou a vodnim naposled.Origo ic vyndam

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)