Ako vybrat to spravne ANALOGOVE webasto?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jak jsem psal:
pocitej 100% beh vetraku topeni v aute muze mit cca 100-150W
Na webasto se nechava cca na 1/4 -1/3 otacek
Takze ve vysledku 25-50W vetrak
Webasto ma dle stitku prumerny prikon 40W
Kdyz zhavi bere cca 10A (120W)
Snad nemusim psat, ze zhavi jen kdyz chyta, potom to uz hori na "samozapaly"
Vodni cerpadlo ma kolem 8W
Dmychac cca 10W a davkovaci cerpadlo je jen el. magnet co pulsuje takze bude mit max 5W
pocitej 100% beh vetraku topeni v aute muze mit cca 100-150W
Na webasto se nechava cca na 1/4 -1/3 otacek
Takze ve vysledku 25-50W vetrak
Webasto ma dle stitku prumerny prikon 40W
Kdyz zhavi bere cca 10A (120W)
Snad nemusim psat, ze zhavi jen kdyz chyta, potom to uz hori na "samozapaly"
Vodni cerpadlo ma kolem 8W
Dmychac cca 10W a davkovaci cerpadlo je jen el. magnet co pulsuje takze bude mit max 5W
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 33
- Registrován: 15 srp 2007, 22:23
- Bydliště: Trnava, SK
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Ako tak pozeram, tak som stastny, ze mam Webasto Thermo Top DW50 aj ked je starsie ide v pohodicke. Analog, ma vlastnu nadrz na palivo napojenu na vracacku (ziaden problem s riesenim dodavky paliva), jednoducha instalacia....
Stacilo pripojit + a -, pretiahnut do kabiny kabelaz na hodiny a drat pre napajanie ventilatora....

-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Snad nejsem moc offtopic:

Doufam, ze nebude problem montaze do Golfa IV. Predem diky za odpoved.

Doufam, ze nebude problem montaze do Golfa IV. Predem diky za odpoved.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Muzete mu prosim nekdo odpovedet? Jde o to, ze mam stejne a zajima me odpoved. Predem dekuji.mates07 píše:Zdarvím,koupil jsem topení z A6 2002-s tím že je to bez CANu,ale po přečtení vašich příspěvků jsem dost znejistěl,dočetl jsem se tu,že se to dá těžko poznat a že je to loterie,ale pak nevím,kde to už bylo,jste se někoho ptali na číslo,mam jich tam nějak moc,který to má být,nevim jestli se mi sem podaří nanutit fotku.Každopádně děkuji,za případné odpovědi.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Mam presne to iste,ale ci je analogove to zisti po pripojeni alebo je najlepsie zhodit ph kryt a podla rj ti poviem ci je to analog alebo digital....Ja osobne som kupil analog ale tiez som nevedel co kupujem,,,ale za 67e s postou - no nekup to.... 

KTS 530 k dispozicii
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...

renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 33
- Registrován: 15 srp 2007, 22:23
- Bydliště: Trnava, SK
Ano mam Z C-D .... je to komplet nez kurenie s cerpadlom vody aj naftytuner píše:Z je prihrivac (Zuheizer), Z/C je nezavisly topeni s cerpadlem.
posledne D-diesel
B-benzin
KTS 530 k dispozicii
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...

renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 33
- Registrován: 15 srp 2007, 22:23
- Bydliště: Trnava, SK
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Dovolim si odcitovat zpravu od Ladase:

Verejne mu timto dekuji za odpovedtopení z 2001 bude bez canu a rok výroby je 20 11 2007

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
to ze rok 2001 je bez CAN ale vubec neznamena, ze je analogove.
Jsou klidne i topeni rok 98, ktere maji take digitalni komunikaci a v jinem aute,nez ze ktereho to bylo vyndane nepojede...
A za dalsi CAN je sbernice pouzivana prevazne u koncernu cca od roku 2004
To ovsem neznamena, ze jini vyrobci aut nepouzivali uz davno pred koncernem svou digitalni komunikaci.
Viz napr BMW nebo Mercedes
Jsou klidne i topeni rok 98, ktere maji take digitalni komunikaci a v jinem aute,nez ze ktereho to bylo vyndane nepojede...
A za dalsi CAN je sbernice pouzivana prevazne u koncernu cca od roku 2004
To ovsem neznamena, ze jini vyrobci aut nepouzivali uz davno pred koncernem svou digitalni komunikaci.
Viz napr BMW nebo Mercedes
mam webasto TTC ma to v predu vzduchy filter a nie cerpadlo tak je to prihrievac som sa tu dočítal, je to z mazdy 6 r.v.04 viete mi povedat či je to analog alebo w-bus ked tu niekto písal že ten ovalny konektor 6pin
pin1 = wbus
pin6 = palivove cerpadlo (druhy kabel z cerpadla ide na GND cize zem)
a ja tam 1 ani nemam zvyvedenú mam 2 a 3
nerad by som kúpil hodiny 1533 za 50eur kt.generuju resp.emuluju ten w-bus signal či už na 2,3 ku a potom zistím že je to analog
možem jednoducho pripojit +12V na tu 2 alebo 3. A ovalny konektor 2 pinoví
pin1= +12V
pin2= GND
ak je treba ten wbus a ja tam dam +12V neodpalim ten regularor vo vnútri?
idem to montovat do mitsubishi carisma 2001 kde nebolo nezavisle kurenie
ešte jedna otazka nema niekto tie hodiny na predaj 1533?



pin1 = wbus
pin6 = palivove cerpadlo (druhy kabel z cerpadla ide na GND cize zem)
a ja tam 1 ani nemam zvyvedenú mam 2 a 3
nerad by som kúpil hodiny 1533 za 50eur kt.generuju resp.emuluju ten w-bus signal či už na 2,3 ku a potom zistím že je to analog
možem jednoducho pripojit +12V na tu 2 alebo 3. A ovalny konektor 2 pinoví
pin1= +12V
pin2= GND
ak je treba ten wbus a ja tam dam +12V neodpalim ten regularor vo vnútri?
idem to montovat do mitsubishi carisma 2001 kde nebolo nezavisle kurenie
ešte jedna otazka nema niekto tie hodiny na predaj 1533?



