fábia sdi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33813
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

fábia sdi

Příspěvek od slovacek.milos »

jsem zde psal co mi dělá teplota motoru, je 87, zničeho nic padá, pak se drží třeba 6O a tak si to hraje,

padající ručičky to nejsou protože vzduch ventilátoru tomu odpovídá,

všera jsem dal zas nový wahler, 87 stupnů, jedu a pořád 6O, vypnu topení naskočilo skoro 87 a dobré

večer jsem jel 2O km a pořád kolem 6O topil jsem, pak jsem vypl topení během dvou kiláku naskočilo 87 pak jsem začal topit a OK teplota držela,

:roll:
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33813
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

teplota blbne i v létě a logiku to nemá
pety
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 19 lis 2006, 20:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Janštejn, konec světa

Příspěvek od pety »

a jenom blbne ukazatel nebo to netopí ?

pokud topí, tipl bych to na čidlo teploty ( probíjí na kostru, zaoxidovaný kontakty ), pokud netopí a je termostat OK, mohlo by to bejt těsnění pod hlavou - zavzdušňuje topení.
VW SHARAN II, AUY - 85kW, 4MOTION
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33813
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pety píše:a jenom blbne ukazatel nebo to netopí ?

pokud topí, tipl bych to na čidlo teploty ( probíjí na kostru, zaoxidovaný kontakty ), pokud netopí a je termostat OK, mohlo by to bejt těsnění pod hlavou - zavzdušňuje topení.
ručička teploměru odpovídá i teplotě foukaného vzduchu, včera po dvaceti kilometrech to topilo na výdechu jsi udržel ruku, vypnu topení dva kiláky teplota se zvedla a foukal pořád vřelý,

ten původní termostat jsem narval do feldy MPi a tam normálně maká, druhý mám na stole, taky ho někam strčím,

ten původní to jsem jel do hodonína po deseti km normálka 9O zapnu topení a za chvíli kosa

;)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Těsnění hlavy.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33813
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Marek77 píše:Těsnění hlavy.
marku dělá to už 6O.OOO km, třetí termostat, u hlavy spíš teplota roste a netopí, mě padá a netopí, chladící kapalina jak kříštál, banda jak nová, kdyby foukalo černá,

sdi má vyhřívání topení horkovzdušná spirála, tam bude asi problém
pety
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 19 lis 2006, 20:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Janštejn, konec světa

Příspěvek od pety »

jaká může být příčina netopení ?

Podle mě jsou 2 možnosti: termostat pouští dřív než má nebo se zavzdušňuje topení.

Pokud jsi zkoušel 3 termostaty, vidím jedinou možnost v zavzdušnění
(pokud bereme v úvahu funkčnost ovládání topení), nic jinýho mě nenapadá.
VW SHARAN II, AUY - 85kW, 4MOTION
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Kámoš jezdil 40.000 km s golfem (1,6 AKL), kterému kolísala teplota z provozní na "studeno" (nahoru nikdy), topilo/netopilo, chladič teplý/studený - prostě si to dělalo, co chtělo. Olej čistý, hadice tvrdé nebyly, voda čistá, nádobka čistá.

Tři termostaty, vodní pumpa, dvě víčka expanzky - vše vyzkoušeno. Od samého začátku jsem mu říkal, že je to těsnění hlavy - nedal si říct. Když to všechno absolvoval, řekl jsem mu, ať tu palici sundá a pokud tam nic nenajde, materiál že mu zaplatím a gratis celý motor složím.

Našel..... ;-)
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33813
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já to marku měnil včeraten termostat,

28 jeden na silvestra překvapko cca 4OO km tak to prověřím těsnění se mi nezdá, 16O.OOO km mám to skoro od nova, každé dva roky měněná kapalina, jezdí se stím opatrně, pracant jak je kosa garážuju,

a není normální že padá teplota a odpovídá tomu vzduch topení
Uživatelský avatar
Čert
Přispěvovatel
Příspěvky: 867
Registrován: 26 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Prágl

Příspěvek od Čert »

Takhle si se mnou hrála před časem Oct. 1.9TDi.
Nakonec jsem zjistil, že je uvolněná plastová vrtulka vodní pumpy, občas se protáčela na hřídelce.

(wallbash)
pety
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 19 lis 2006, 20:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Janštejn, konec světa

Příspěvek od pety »

to by se podle mě spíš přehřívalo, ne ?
VW SHARAN II, AUY - 85kW, 4MOTION
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33813
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Čert píše:Takhle si se mnou hrála před časem Oct. 1.9TDi.
Nakonec jsem zjistil, že je uvolněná plastová vrtulka vodní pumpy, občas se protáčela na hřídelce.

(wallbash)
jo ale dáš ji mazec na dálnici a přehřeje se ;)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33813
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pety píše:to by se podle mě spíš přehřívalo, ne ?
nepřehřeje se při normálním provozu jen kopec nebo dálnice ;)
ale nejde to tak jednoznačně říct
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Proto je třeba kupovat vodní čerpadla s kovovou vrtulí ;-).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
Čert
Přispěvovatel
Příspěvky: 867
Registrován: 26 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Prágl

Příspěvek od Čert »

Auto jezdilo kratší trasy jen v městě, navíc to bylo v zimě, měnil jsem termostaty, profukoval topení..., po výměně pumpy vše OK.

:roll:
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“