KUPIT CI NEKUPIT ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Tkevlar
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 178
- Registrován: 23 led 2006, 17:29
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Dobre tak to kluci italsky nejak nevychytali s tema trubkama. Ale jak uz nekdo rikal je to o tom jak se clovek o to auto stara. Nechci pomlouvat svoji rodinu, ale po tatikovi bych auto nechtel. Slovo udrzba nezna. kontrola oleje atd atd nezna. i kdyby mel VW tak to auto bude mit za sebou tezky zivot a bude na tom podvozkove a motorove tak jako aktulani Fiat. Ale musim rict ze koroze tam neni.travel242fx píše:nehovorim ze VW je super auto je to rovnaky smejd ako ostatne auta vsetko sa kazi to je normalne predsa nic mechanicke alebo elektricke nemoze vydrzat vecne to by muselo byt perpetu mobileTkevlar píše:také bych rád aby se vyjádřil Origoš. Jinač je to tak. Ten kdo ma Alfu neda na ni dopustit a ten kdo ma VW tak rika, ze Fiat, Alfa to nebrat. Co se tyka Fiat Doblo- firemni auto, kolik lisi s tim jezdi?
156 je super. JIzdni vlastnosti na snehu dokonale. Desing super. Motor radsi bych tu 2.4.
A nechapem co stym ma spolocne ze kolko ludi stym jazdi ked sa pozriem na motor ktory ma 70000Km nikdy sa neumyval s vodou su nanom HRDZAVE trubky ktore potrebuju vymenit inak by vytiekla voda.
Taky je motor 1,9 JTD rok vyroby 2003 to na mojom starom golfe z roku 1998 by som musel hrdzu vyrabat sam aby to vyzeralo staro
ALFA je o imdidzi kto chce pekne auto co nema kazdy kupi si aulfu kto chce VW kupi si ho.Vrazat peniaze treba do obidvoch
jedine co sa neda vytknut VW je ze nehrdzavie
AR 155 1.8TS
ex. Fiat Tipo 1.7D
ex. Fiat Tipo 1.7D
Nebudu se vyjadřovat k motoru JTD-nemám moc zkušeností-osobně v tomto směru preferuji W-dobrá a dostupná diagnostika-držáci. Ale kamarád má alfu 156 1.8(103Kw) a na můj vkus na auto s 98 roku po prvním majiteli (15000Km) až moc drobných nepříjemných závad.Na podvozku všechno na hadry-hromady tyček,gumiček odlitků,čepů. Daň za opravdu supr jízdní vlastnosti a perfektní podvozek.Jinak dost nelogicky a špatně přístupné základní věci na opravy-prostě spíš na servis než doma(třeba servo,alternátor,startér vše za motorem-dá se říct motor ven).Ale shrnutí j asi toto-Alfa 156 je kráska,která reprezentuje a umí krásné prožitky-ale jako v životě provoz téhle krásky stojí a to dost.
presne tak zalezi kto sa ako stara mal som uz 4 ducata vsetky najazdene cez 1000000 nikdy ma nikde nenechali teraz mam 2.8jtd a som snim velmi spokojny pravydelne menim olej kvapaliny a podobne teraz som menil akurat silentbloki v ramenach a capi ale to je normalne na auto ktore bezne za den najazdi 400 km
Alfa 156 je skvělá.Vím o čem mluvím,jen je třeba dávat dobrý pozor při výběru.Auto ze sebe sráč nedělá,dělaji ho z něj lidi.A je naprosto normální,že vozy z bazarů nemaji skutečný stav kilometrů,který je na tachometru.Není totiž problém zjistit stav skutečný.Spíš je unikát auto,který má kilometry podstivý.Auta jsou sešitý jak se dá,nikdy ne bouraný,pouze lakovaný
a takový bludy.A když člověk naletí,bylo by fajn kdyby se zdržel výroků typu - to jsou ale sráče.Ale k věci.Podvozek je choulostivější,pravda.Ale je třeba si uvědomit stav kilometrů,případně jestli jsou díly originál a ne nejlevnější repliky.To totiž hraje dost velikou roli.A taky odbornost montáže dílu.Pokud někomu odcházeji ložiska po 60tis.,tak je někde chyba,ale rozhodně ne v autě.Přední náprava má dvě ramena-spodní a horní,kde bývá vůle,na zadní nápravě se utrhnou pryžová uložení táhel(je víceprvková).Co se týká motoru,tak ten je při správným zacházení schopnej najizdit víc kilometrů,než vůbec většina z nás někdy ujede.Občas na nějakým autě netěsní EGR,odejde debimetr,nebo nějaký obdobný banality.Turbo netřeba zmiňovat,to je většinou vina šetřílků,který používaj nesprávnej olej,nebo do něj vnikne cizí těleso - proč asi?
Mimo jiných předností,takový svezení nabídne málokterý auto za ty peníze.Stačí se jen posadit a už to hovoří za vše.
Takže přeju šťastnou ruku

Mimo jiných předností,takový svezení nabídne málokterý auto za ty peníze.Stačí se jen posadit a už to hovoří za vše.
Takže přeju šťastnou ruku

Ja mam Alfu 156 2.4 JTD a zatial som celkom spokojny.Menil som na nej turbo,daval som nove.Ale prisiel som na to,ze majitel predo mnou mi to auto predal s turbom na pi....Hucalo a ja som si myslel,ze to tak Alfy maju a nebola to pravda.A co sa tyka prednej napravy:http://forum.cuoresportivo.net/viewtopi ... 45&start=0
Brat ma tiez firemne Fiat Doblo 1.9 JTD.Ma na tom nabehane 250000km a v servisnej knihe je pisana len vymena chladica,oleje a filtre.Akurat teraz bude menit spojku a turbo,lebo uz mu to blbne.Ale to auto sa nesetri.Dialnica sa jazdi 180-190km/h a rozbehy z krizovatiek tiez nie su na stvrt plynu.
Moj zaver:Druhy krat by som do toho isiel zas.
Brat ma tiez firemne Fiat Doblo 1.9 JTD.Ma na tom nabehane 250000km a v servisnej knihe je pisana len vymena chladica,oleje a filtre.Akurat teraz bude menit spojku a turbo,lebo uz mu to blbne.Ale to auto sa nesetri.Dialnica sa jazdi 180-190km/h a rozbehy z krizovatiek tiez nie su na stvrt plynu.
Moj zaver:Druhy krat by som do toho isiel zas.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Passat Variant 1.8T APU
2.4 JTD 100 kw,spotreba 7-8L,ale ja ju viem nahanat aj cez 4000ot. a to mi este blbne vaha vzduchu.Takze by sa dalo aj za menej.Tie 103,110 a 126kw beru este menej myslim.jurki888 píše:ja sa chystam kupit 2.4 jtd neviete nahodom kolko to asi tak papa zevraj tak 7 litrov max 8 dakujem
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Passat Variant 1.8T APU