
Na doplneni: v srpnu jsem menil motor s turbem a rozvody, chrasteni se vyskytovalo sporadicky taky pri starem motoru, chveni a nasledne zhasnuti motoru se objevilo 1 krat jestli si dobre pamatuju. A stopy ted vedou k vstrikovacimu cerpadlu (to by melo byt puvodni - pro jistotu proverim), nebo palivove soustave jak jste se zminovali.
Tak vymenenou mam uz pulku auta a dnes me zazlobilo i turbo (regulacni mez plniciho tlaku......) od srpna co ho mam v aute tlacilo na 100 %. Jsem myslel ze to auto dnes uz rozbiju a jebnu do Dunaje.
Edit: vstrikovaci cerpadlo je taky jine. Byl jsem kouknout na muj stary motor a na nem je puvodni palivove cerpadlo.
Abych to zhrnul: zavada na se projevuje/projevovala a vlyv na ni nema (leda ze by byla stejna zavada na starem a tez novem dilci) : motor, vstrikovaci čerpadlo, vstriky, spojka, setrvacnik, prevodovka
Edit 2: A kurva ted jsem si vsim ze se nekde nasava vzduch ve vedeni od palivoveho filtru. Pri vytoceni motoru jdou pres hadici retezovo za sebou bubliny vzduchu - to by sedelo na to skapinani motoru a chveni auta. To pocutelne chrasteni muze mit na svedomi zavzdusnovane vstrikovaci cerpadlo???