chvenie - problem z valcom alebo? octavia 1.9tdi, 81kW,AHF,
Moderátoři: šulda, Moderátoři
olej 10W40 a jak zmerim tlak oleje (asi jenom v servisu ze? pardon za asi priblblou otazku pro Vas ale ja se stale ucim, dosud jsem 10 let jezdil jen s benzinem).
Poznamka mozna nedulezita k oleji : kdyz necham auto 1 den stat tak vyska hladiny oleje je pri hornym ohybu merky t.j. cca 0,5 az 1 cm nad ryskou max. Pri kontrole 1 hod. po jizde je hladina jeste pod ryskou max.
Poznamka mozna nedulezita k oleji : kdyz necham auto 1 den stat tak vyska hladiny oleje je pri hornym ohybu merky t.j. cca 0,5 az 1 cm nad ryskou max. Pri kontrole 1 hod. po jizde je hladina jeste pod ryskou max.
měl jsem hodně podobnej problém. vždycky se mi to rozchrastilo a rozkepalo, protože to šlo na 3, nebo 2 válce, někdy to i chcíplo nešlo natočit, přesně jak popisuješ, nakonec mi to vystřelilo těsnění pod olejovým filtrem (AVG motor)
byl to opravdu vysokej tlak oleje a vyvěšoval mi ventily, koupil jsem od bugsbunnyho čerpadlo, vyměnil a je po problému. předchozí majitel jezdil longlife a asi to tomu zrovna nepřidalo, já měním po 10tis. jezdím na 5w-40

byl to opravdu vysokej tlak oleje a vyvěšoval mi ventily, koupil jsem od bugsbunnyho čerpadlo, vyměnil a je po problému. předchozí majitel jezdil longlife a asi to tomu zrovna nepřidalo, já měním po 10tis. jezdím na 5w-40
B5 AFN
F2 HTP
F2 HTP

i špatná regulace tlaku může pomoct vyvěsit ventily, už jsem se s tím taky setkal. Bylo to na octě ASV.Příznaky naprosto stejný. Po vyčištění turba OK. ale tlak oleje taky změřit
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Ano, výrobce doporučuje měřit tlak oleje přes tento otvor. Na volnoběhu má být min. 0.1 MP, při ot.2000 min. 0.2 MP a nad 2000 ot. nesmí překročit 0.7 MP. Bude-li překročen tlak 0.7 MP - vyměnit víko olejového čerpadla s přetlakovým ventilem/čerpadlo/. Teplota oleje při měření má být min. 80°C/po rozběhnutí větráku pro chladič/.
Jak ses ptal na hladinu oleje, tak ta se měří při teplém motoru /teplota ol.nad 60°C/ a měla by být v rozmezí rysek. Nesmí být nad max. aby nedošlo k poškození katalyzátoru.
Jak ses ptal na hladinu oleje, tak ta se měří při teplém motoru /teplota ol.nad 60°C/ a měla by být v rozmezí rysek. Nesmí být nad max. aby nedošlo k poškození katalyzátoru.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Skus autorizak SKODA pod zarcom vedla Kysuckych pekarni, alebo pouzi google a mas adresy aj s tel. kontaktmi.sideA píše:Prosim neviete o nejakom servise kde mi zmeraju tlak oleja v okrese Zilina, som na dovolenke v Cadci a tu v servisoch nevedia co po nich chcem, ze sa stym este nestretli. Tlak oleja sa meria manometrom cez otvor kde je umiestneny snimac tlaku oleja alebo nejaky spešl postup?
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Kontrola tlaku oleje - o.k.
Od 31.12.2011 jak jsem daval sem ty posledni logy se zatim zavada a ani ten zvuk ani jednou neprojevili (vubec to nechapu)
Z jineho soudku:
mr. Prka na predchozi strane psal ze zakladni predvstrik z prvniho logu je nastaven mene nez by mel byt - na co to ma vlyv (davka pri startovani)?
Od 31.12.2011 jak jsem daval sem ty posledni logy se zatim zavada a ani ten zvuk ani jednou neprojevili (vubec to nechapu)
Z jineho soudku:
mr. Prka na predchozi strane psal ze zakladni predvstrik z prvniho logu je nastaven mene nez by mel byt - na co to ma vlyv (davka pri startovani)?
Tvůj základní předvstřik je o něco nižší než optimální /střední čára-modrá na TDI grafu/, ale v mezích povolených výrobcem. Nastavíš-li základní předvstřik k horní povolené hranici, bude palivo vstříknuto do válce dříve před horní úvratí a budou vytvořeny lepší podmínky ke vznícení směsi. Při nastavení předvstřiku ke spodní hranici tomu bude naopak. Po spuštění motoru však ventil počátku vstřiku/N 108/ upraví předvstřik dle požadavku ŘJ /pokud to nepřekročí jeho možný rozsah regulace, který je asi 24°/. Pokud bude základní předvstřik na horní hranici, nebude již ventil N 108 schopen snížit ho při volnoběhu na požadavek od ŘJ /např. místo požadovaného 1.3° bude 2.4°/. Bude- li pak ŘJ vyžadovat v průběhu jízdy pozdní vstřik, nebude ho ventil N 108 schopen zabezpečit.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip