Audi A4 1.8T Quattro? Sráč?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Audi A4 1.8T Quattro? Sráč?
Aloha. Můžu mít za super prachy A4 , quattro, 1.8T 110KW , rv 1999- Je to sráč? Sere se na tom něco extra? Nápravu neřeším, tu seženu za babku, bylo by to spíš auto na zimu (bydlím v opičích horách) . Co dostupnost ND?
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... 

- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
jezdil jsem ve 132 kw verzi v zimne.uplna parada.nezdi se s tim uplne jinak jak s haldexem.
jedine co casem u tohoto auta odeslo bylo servorizeni.
jinak nesmis koukat na spotrebu.jak se nechas unest je to mazec 10+
jedine co casem u tohoto auta odeslo bylo servorizeni.
jinak nesmis koukat na spotrebu.jak se nechas unest je to mazec 10+

Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Záleží na stavu. Ale jinak je tohle auto dobrá volba. Quattro bez problémů a vcelku bezůdržbový, motor ok, rozumnou jízdou i rozumná spotřeba. Quattro funguje perfektně, např. ve srovnání s haldexem v O1 je to nebe a dudy. Mám teď A6 1,8T a Passata 2,5 4motion- tam je taky stejný systém 4x4 jako u Audi, takže si docela dokážu představit, že Tebou zmiňovaná A4 bude fajn auto....
Kluci, tak z TDI 4x4 nic kloudnýho nevzešlo, takže zbývá ta 1.8T v A4 , rv 99, 132KW. Je to držák jako ta 110kw? Je rodíl v něčem oproti té 110kw? Teda kromě toho že to má o 22kw víc?
Snesl by ten motor LPG? Kromě toho tlaku mazání, ještě něco na zkouknutí?

Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... 

Thopr píše:Kluci, tak z TDI 4x4 nic kloudnýho nevzešlo, takže zbývá ta 1.8T v A4 , rv 99, 132KW. Je to držák jako ta 110kw? Je rodíl v něčem oproti té 110kw? Teda kromě toho že to má o 22kw víc?Snesl by ten motor LPG? Kromě toho tlaku mazání, ještě něco na zkouknutí?
Taky mě to zajímná s tím LPG. Myslíš že při použití LPG , bude potom znát pokles výkonu? Někdo mi tvrdí že ano a někdo mi tvrdí že ne. Já osobně si myslim, že to nemůže jít znát. Díky
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky

Myslel jsem si to, díky. Počítám že spotřeba na LPG bude cca o 2litry vyšší než v případě jízdy na benzín. Je to tak?mir77 píše:Není to znát.
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky

Dnes s moderními systémy by ten rozdíl neměl být tak dramatický. Teorie je, že spotřeba by měla být stejná. Rozumný pesimismus je však v tomto případě na místě. Počítej se dvěma litry a třeba pak budeš mile překvapen 

Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Díkymir77 píše:Dnes s moderními systémy by ten rozdíl neměl být tak dramatický. Teorie je, že spotřeba by měla být stejná. Rozumný pesimismus je však v tomto případě na místě. Počítej se dvěma litry a třeba pak budeš mile překvapen

Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 327
- Registrován: 15 črc 2011, 09:36
- Bydliště: Liberecko-Mostecko
Pokud tam předchozí majitel pravidelně měnil olej, tak budeš jen jezdit.Tyhle motory jsou stejně jako TDI háklivé na olej, to ale samozřejmě poznáš podle zvuku motoru, pokud tam budou slyšet hydrostavy,tak má ten motor minimálně 500 a nebo někdo pozdě měnil olej, dál se na tomhle motoru sere akorát napínák rozvodů kterej je dost drahej.Turba se tam neserou,stačí občas udělat čistku,Rozdíl o proti 110kw je hlavně v Turbu, tohle má difusor jako O1 RS, Co se spotřeby týče, počítej minimálně 8 litrů a to se budeš hodně krotit, obzvláště když je to quatro,podle mě spíš 10l a když jí budeš šlapat na krk tak podstatně víc.Co se předělání na plyn týče, tak jsi si nemohl vybrat lepší motor.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 327
- Registrován: 15 črc 2011, 09:36
- Bydliště: Liberecko-Mostecko
Za babku podle mě bylo myšleno "ala aukro" za 2990,-superbecko píše:A ještě k té nápravě, snad jsi tim "za babku" nemyslel ty nápravy pod 5 tis kč?
Ale zajímalo by mě, jestli to někdo používá nebo ne.

Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky

- jardas cuprak
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 246
- Registrován: 30 pro 2011, 09:15
- Bydliště: Hostivice Mírová 730