posouzení grafu A3 96kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

blafuzo
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 14 lis 2011, 17:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od blafuzo »

no žadnou zavadu to neudáva , jen mě vadí to že to prostě nejede, když sednu do druheho 96kw tak mě to cpe do sedaček ,ale ta moja plechovka s 96 kw nic takové jak 66 kw mi to připadá :D . to že to občas spadne do nouzáku a neukáže chybu je taky divný ,vyměním to čidlo a uvidím :( ale pozor když vypnu ESP tak to nikam nespadne a celé to ožije i ten výkon je lepší coč také nechápu (LOL) kde je zakopanej pes :?
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

to je divny s tim jsem se ještě nesetkal možna někdo jiný uvidíme co kdo ještě napíše.ESP je taky bez zavad aby nekecalo nejaké čidlo v esp a to ti nesahalo na motor ale to je jen doměnka.pokud to začlo vše po vyměně ic tak tam dej na zkoušku staré ic.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

ono prefukuje a zaleží na čase jak dlouho je za prahem jednotky pak nastane zavada.takže když ho podržíš do dlouhého kopce tak tam bude pokaždé.V tomto připadě zkontroluj regulaci turba zda chodí volně.Ale tvuj problém to asi nevyřeší
blafuzo
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 14 lis 2011, 17:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od blafuzo »

nu dobrá tedy a když spadne do nouzáku se děje čím ?? :? :? :?
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

protože plnící tlak je nad požadavek delší dobu než je nastavený práh závad v jednotce.Ale samotný problém nemusí být v turbu.
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

zjistil bych si, zda ten automat neli nality chipem z manualu, a potom jestli ti esp neomezuje vykon.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“