Kabel VCDS 1103 + soft

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
wattsound
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 14 pro 2011, 16:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od wattsound »

SAMI píše:Tak tento kábel na fotkách ide spravit bez problémov na CZ
je to dobrý kábel ,je v nom Atmega to je podstatné,samozrejme to neznamená že sa ti nezmaže Atmega použitím nesprávneho softu
...tak to jsem rád. ;) Už i kvůli dalším zájemcům kteří si ho objednají. S tímto zásilkovým obchodem mám zatím dobrou zkušenost.
Začínám "vylepšovat" moji Caravelle 2,5TDI.....už se těším
SAMI
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Registrován: 18 dub 2007, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od SAMI »

Z kúpou klonu tak ako ich predávaju čínania problémy len začínaju ani jeden nefunguje celom tak ako ako origo ,neviem či je to dôvod na radost
su len na hranie
VCDS11.11CZ,12.10ANG,RenautCLIP13x,OPcomCZ,Lexia3-C,Diagbox7.19,MFES1.4,INPA,VIS4,7,CC3.0,DelphiDS150 2.2013 T,C,FG Tech,MPPS1x opravy úpravy diagnostických rozhraní,napr.LEXIU3 B na C a.i.
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1637
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od sky59 »

SAMI píše:Z kúpou klonu tak ako ich predávaju čínania problémy len začínaju ani jeden nefunguje celom tak ako ako origo ,neviem či je to dôvod na radost
su len na hranie
hlupost, robil som vypinanie pasov v audi rv 2006, audi rv.1997, octavie I a II.... ziaden problem, len treba vediet s tym robit

a podla mna je najlepsie pouzivat EN verziu, ta ma najviacej uzivatelov a teda je aj najvychytanejsia, mozno CZ verzie nie su take stabilne....

EN veriza prichadza od rossa tech, odkial pochadzaju lokalne mutacie nemam tusenia, ale urcite sa im nevenuje rovnaka pozornost

ako moze niekto pouzivat napriklad windows v lokalnej jazykovem mutacii? to potom pomoc po telefone je takmer nemozna.... anglicke verzie su rovnake po celom svete
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
SAMI
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Registrován: 18 dub 2007, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od SAMI »

sky59 píše:
SAMI píše:Z kúpou klonu tak ako ich predávaju čínania problémy len začínaju ani jeden nefunguje celom tak ako ako origo ,neviem či je to dôvod na radost
su len na hranie
hlupost, robil som vypinanie pasov v audi rv 2006, audi rv.1997, octavie I a II.... ziaden problem, len treba vediet s tym robit

a podla mna je najlepsie pouzivat EN verziu, ta ma najviacej uzivatelov a teda je aj najvychytanejsia, mozno CZ verzie nie su take stabilne....

EN veriza prichadza od rossa tech, odkial pochadzaju lokalne mutacie nemam tusenia, ale urcite sa im nevenuje rovnaka pozornost

ako moze niekto pouzivat napriklad windows v lokalnej jazykovem mutacii? to potom pomoc po telefone je takmer nemozna.... anglicke verzie su rovnake po celom svete
Asi si nečítal pozorne písal som o neupravených klonoch bez zmeny zapojenia,tak ako ich predávaju šikmáči ,nemaj obavy viem s ním velmi dobre pracovat čo sa týka softu vždy len originál a stabilita aj CZ softu je slušná
podla tvojich vyjadrení celkom nerozumieš tomu ako funguju klony z RL-kom a kôli čomu ho v podobe RQ pridali do originálov ,to nič človek sa učí celý život
večšinou tu všetci plačú ako im nefunguju a umieraju klony no málokto sa snaží sám pochopit ako to funguje :(
VCDS11.11CZ,12.10ANG,RenautCLIP13x,OPcomCZ,Lexia3-C,Diagbox7.19,MFES1.4,INPA,VIS4,7,CC3.0,DelphiDS150 2.2013 T,C,FG Tech,MPPS1x opravy úpravy diagnostických rozhraní,napr.LEXIU3 B na C a.i.
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1637
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od sky59 »

SAMI píše:
sky59 píše:
SAMI píše:Z kúpou klonu tak ako ich predávaju čínania problémy len začínaju ani jeden nefunguje celom tak ako ako origo ,neviem či je to dôvod na radost
su len na hranie
hlupost, robil som vypinanie pasov v audi rv 2006, audi rv.1997, octavie I a II.... ziaden problem, len treba vediet s tym robit

a podla mna je najlepsie pouzivat EN verziu, ta ma najviacej uzivatelov a teda je aj najvychytanejsia, mozno CZ verzie nie su take stabilne....

EN veriza prichadza od rossa tech, odkial pochadzaju lokalne mutacie nemam tusenia, ale urcite sa im nevenuje rovnaka pozornost

ako moze niekto pouzivat napriklad windows v lokalnej jazykovem mutacii? to potom pomoc po telefone je takmer nemozna.... anglicke verzie su rovnake po celom svete
Asi si nečítal pozorne písal som o neupravených klonoch bez zmeny zapojenia,tak ako ich predávaju šikmáči ,nemaj obavy viem s ním velmi dobre pracovat čo sa týka softu vždy len originál a stabilita aj CZ softu je slušná
podla tvojich vyjadrení celkom nerozumieš tomu ako funguju klony z RL-kom a kôli čomu ho v podobe RQ pridali do originálov ,to nič človek sa učí celý život
večšinou tu všetci plačú ako im nefunguju a umieraju klony no málokto sa snaží sám pochopit ako to funguje :(
ja som si uz urobil spetny preklad atmegy aby som upravil umieranie a upgrady, tak neviem o com tocis ? co si urobil uz ty?

http://www.garageforum.co.uk/forum/149- ... chips.html
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Uživatelský avatar
wattsound
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 14 pro 2011, 16:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od wattsound »

wattsound píše:
SAMI píše:Tak tento kábel na fotkách ide spravit bez problémov na CZ
je to dobrý kábel ,je v nom Atmega to je podstatné,samozrejme to neznamená že sa ti nezmaže Atmega použitím nesprávneho softu
...tak už se mi podařilo "rozchodit" tento kabel s VCDS 10.6.1.v češtine
Takže zatím testuji a testuji. :-D
Začínám "vylepšovat" moji Caravelle 2,5TDI.....už se těším
SAMI
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Registrován: 18 dub 2007, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od SAMI »

sky59 niečo som sa ti snažil naznačit ale ešte nie si tak daleko aby si to pochopil možno časom na to prídeš :)
VCDS11.11CZ,12.10ANG,RenautCLIP13x,OPcomCZ,Lexia3-C,Diagbox7.19,MFES1.4,INPA,VIS4,7,CC3.0,DelphiDS150 2.2013 T,C,FG Tech,MPPS1x opravy úpravy diagnostických rozhraní,napr.LEXIU3 B na C a.i.
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1637
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od sky59 »

SAMI píše:sky59 niečo som sa ti snažil naznačit ale ešte nie si tak daleko aby si to pochopil možno časom na to prídeš :)
napis rovno co si chcel povedat nerozumiem tvojim hadankam
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Uživatelský avatar
wattsound
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 14 pro 2011, 16:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od wattsound »

[quote="sky59"]chlapi mate v tom totoalny hokej.........

FTDI chip BL,BM,BL je vzdy len USB na serial prevodnik, je fuk aky tam je ALE cinania robia klon kde si chrania "svoj" navrh pridavnym procesorikom a ten je pouzity pri RL verziach pretoze data idu z RTS pinu RL obvodu

cize ked sa ten pridavny ochranny a zbytocny procesorik vyhodi a spravi sa par prepojok tak sa dostanete na standartne zapojenie
......................................................................................................................................................................................................................

.....takže : ochrana ochrany ???? :? ....to je stejný jako dvojitá šprcka.. (rofl) (rofl) (rofl) .
....jak jsem uvedl. Po různých radách a testech (i za cenu totálního smazání) jsem "rozdejchal" 10.6.1ku. ;) - Jára Cimrman-Průkopník slepejch uliček (LOL)
....otázka ale je: 1) jak dlouho to pojede a 2) chodí všechny funkce ??-mám jen 98ku Caravellu, takže zatím nemám možnost testnout něco novějšího.
Třeba si ho někdo taky koupí a dá k němu více informací.
PS: je fakt škoda, že ten origoš je tak drahej...jinak bychom tady takhle neblbnuli :punk:
Začínám "vylepšovat" moji Caravelle 2,5TDI.....už se těším
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1637
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od sky59 »

wattsound píše:
sky59 píše:chlapi mate v tom totoalny hokej.........

FTDI chip BL,BM,BL je vzdy len USB na serial prevodnik, je fuk aky tam je ALE cinania robia klon kde si chrania "svoj" navrh pridavnym procesorikom a ten je pouzity pri RL verziach pretoze data idu z RTS pinu RL obvodu

cize ked sa ten pridavny ochranny a zbytocny procesorik vyhodi a spravi sa par prepojok tak sa dostanete na standartne zapojenie
......................................................................................................................................................................................................................

.....takže : ochrana ochrany ???? :? ....to je stejný jako dvojitá šprcka.. (rofl) (rofl) (rofl) .
....jak jsem uvedl. Po různých radách a testech (i za cenu totálního smazání) jsem "rozdejchal" 10.6.1ku. ;) - Jára Cimrman-Průkopník slepejch uliček (LOL)
....otázka ale je: 1) jak dlouho to pojede a 2) chodí všechny funkce ??-mám jen 98ku Caravellu, takže zatím nemám možnost testnout něco novějšího.
Třeba si ho někdo taky koupí a dá k němu více informací.
PS: je fakt škoda, že ten origoš je tak drahej...jinak bychom tady takhle neblbnuli :punk:
presne ta, dvojita sprcka :-)

co si do toho narval? tu verziu 1.84 co je k dispozicii? a zbavil si sa toho maleho cinanka=sprcky?
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
vita_k
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 12 pro 2011, 13:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od vita_k »

ma verzi BL, tam sprcka cinan neni, ne?
Uživatelský avatar
wattsound
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 14 pro 2011, 16:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od wattsound »

vita_k píše:ma verzi BL, tam sprcka cinan neni, ne?
je, ale v pohodě to chodí s 10.6.1 :havaj:
Začínám "vylepšovat" moji Caravelle 2,5TDI.....už se těším
vita_k
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 12 pro 2011, 13:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od vita_k »

wattsound píše:
vita_k píše:ma verzi BL, tam sprcka cinan neni, ne?
je, ale v pohodě to chodí s 10.6.1 :havaj:
ok, ale sky59 psal ze je jen pri verzi RL:

sky59 napsal:
chlapi mate v tom totoalny hokej.........

FTDI chip BL,BM,BL je vzdy len USB na serial prevodnik, je fuk aky tam je ALE cinania robia klon kde si chrania "svoj" navrh pridavnym procesorikom a ten je pouzity pri RL verziach pretoze data idu z RTS pinu RL obvodu

cize ked sa ten pridavny ochranny a zbytocny procesorik vyhodi a spravi sa par prepojok tak sa dostanete na standartne zapojenie

nie je problem s verziou FTDI ale pri RL je aj pridavny procesorik a treba sa ho zbavit, bohuzial je nutne zamenit aj GAL pole pretoze suvisi so zmenou hardwaru, prave som skusal nejake pokusy vid:

http://www.garageforum.co.uk/forum/149- ... chips.html

tam vidite hardware a aj stav kam som sa doposial dostal z nicoho, od nuly, rad by som do kabla KKL pridal atmegu a pouzival na K-line VCDS 11.2
vita_k
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 12 pro 2011, 13:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od vita_k »

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Zdravim vsechny a diky tem co mi radili pres SZ.
Kabel mam trochu jiny nez wattsound, tipuji, ze tam neni sifrovaci cip a mam taky verzi BL

Kabel se mi zacina nejakym zpusobem rozdrbavat. Fungoval, i kdyz se ztratami spojeni ve verzi 10.65release a 11.03beta. Cobra psal ze ta je schopna prepsat atmegu a ted nevim jestli se to nestalo.

Z fotek, i kdyz jsou hrozne, by se dalo odvodit, ze sifrovaci chip nemam, je neosazeny. Ale mozna se mylim.

Kabel i bez pripojeni k autu byl VCDS zjistitelny a hlasil se. Pak VCDS zacal hlasit nelicencovane funkce a ted se nechce ke kabelu pripojit vubec.

Identifikace kabelu se mi zda ale dobra. Ross-Tech HEX-USB je asi ok. VID a PID kody kdyz zadam do http://hex.kvalitne.cz/ tak mi vygeneruje 0B zip, tj. ovladace nemam. Kdyz zkusim jine vid a pid, tak to funguje. tim chci jen rict, ze moje vid a pid proste hex.kvalitne proste bud nezna nebo jsou takto v poradku?

Kazdopadne predtim se mi kabel s ovladacem spojil bez trablu. Furt premyslim, co se stalo, zadne aktualizace jsem nezkousel.

Chtel bych se zeptat, co dal zkusit a jak na tom vlatne jsem? :) Budu muset programovat atmegu?

Diky moc a omlouvam se, jestli to uz zas nekde je. :roll:
Uživatelský avatar
wattsound
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 14 pro 2011, 16:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od wattsound »

Tak poznatky k verzi 10.6.1 a k výše uvedenému kabelu

1) nechodí mi "bublinové" nápovědy - třeba se dají někde zapnout - ale nevím kde pozn. nejsou součástí "spolupráce VCDS <> VIS??? nebo jsou součástí samostatného VCDS ??
2) podařilo se mi loginem (26262) dostat na obrazovku hlášku o velké chybovosti při spojování k ŘJ - následoval zámrz. Login 12233 mi chodí zatím Ready. ZATÍM!!!
3) ...tak jen doufám, že se na tomto kabelu snad naučím základy a pak jednoznačně přejdu k origoši.
4)Co se stane, když pod: VCDS/Nastavení/kolonka "Debug level" napíšu místo nuly dvojku???? Co se tímto změní viz: http://www.youtube.com/watch?v=YGP_XsaHiv0

PS: další pozatky budou následovat
Začínám "vylepšovat" moji Caravelle 2,5TDI.....už se těším
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“