K04 001 padne kus za kus za origo K03s co máš v autě. Bez výfuku, svodů a cooleru počítej 220koní. S timhle tak 240koní. K04 023 je z S3, Cupra R atd. Nepasuje kus za kus, za tvoje turbo. Jsou potřeba jiný svody, vedení k turbu a 1. díl výfuku. Je trochu větší jak K04 001 a dá se 240koní. S výfukem, coolerem a sáním k 260ti koním
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu )
Potřebuješ Svody, První díl výfuku, Turbo, IC, Reg tlaku paliva na 4 BAR, Vstřiky 380ccm z BAM např. a soft + v tvém případě spojku nebo nejlépe šestikvalt . Mnohem jednodušší je tam dát to K04-001. Ale i se sériovým K03s se dostaneš na 160kw. To K04 001 zvládne víc než 220 ( samozřejmě ale pořád míň jak 023)
Eitn píše:Potřebuješ Svody, První díl výfuku, Turbo, IC, Reg tlaku paliva na 4 BAR, Vstřiky 380ccm z BAM např. a soft + v tvém případě spojku nebo nejlépe šestikvalt . Mnohem jednodušší je tam dát to K04-001. Ale i se sériovým K03s se dostaneš na 160kw. To K04 001 zvládne víc než 220 ( samozřejmě ale pořád míň jak 023)
co ja viem,tak regulator paliva je stale 3barovy aj na 154/165kw motoroch
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
No tím pádem to aspoň vyjde o pár stovek levněji ta přestavba S3 nemám tak nevím. Ale taky mám motor AUQ jako octávia RS akorát v Golfu a se šestikvaltem a o téhle úpravě už jsem si dost četl a na hodně forech psali o regulátoru tlaku na 4 bary