Dotaz! Napnutí rozvod.řemenu GolfIV, 1.6 74kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Mamlas
Přispěvovatel
Příspěvky: 142
Registrován: 12 led 2010, 19:32
Odpovědi: 0

Dotaz! Napnutí rozvod.řemenu GolfIV, 1.6 74kw

Příspěvek od Mamlas »

Prosím o radu ohledně napnutí rovodového řemenu na VW Golf IV, 1,6, 74kw. Jedná se mi o to, že při napínání řemenu se jemně pohne i kolo vačky a tím pádem už to není přesně nastavené. ( u tdi se povolí kolo vačky a při napínání se posune pouze kolo bez vačky).Mohl by mi někdo prozradit správnej postup? Díky
picus16
Přispěvovatel
Příspěvky: 454
Registrován: 08 úno 2009, 17:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od picus16 »

Ty si mamlas viď :-D
picus jako Píčus
Mamlas
Přispěvovatel
Příspěvky: 142
Registrován: 12 led 2010, 19:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mamlas »

JO :) , ale rád bych to postupem času změnil. Můžeš říct v čem mamlasím, já ten dotaz myslel vážně :?
picus16
Přispěvovatel
Příspěvky: 454
Registrován: 08 úno 2009, 17:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od picus16 »

Obrázek
picus jako Píčus
Jirka186
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 11 říj 2007, 21:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jirka186 »

picus16 píše:Obrázek
Ale jesetly se nepletu tohle je tdipd a ne benzin tohle rozvodový kolo
Volkswagen das auto=život je boj
picus16
Přispěvovatel
Příspěvky: 454
Registrován: 08 úno 2009, 17:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od picus16 »

jj tak vidíš mamlas sem nakonec já (wallbash)
sem si nevsiml 16
sorry :worthy:
picus jako Píčus
Mamlas
Přispěvovatel
Příspěvky: 142
Registrován: 12 led 2010, 19:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mamlas »

Děkuji všem za snahu, a jak je to teda s tím benzíňákem. Mám to mírný posunutí během napínání neřešit? Nebo jak to děláte vy?
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

nasadit remen napnout otoč dvě otáčky musí sedet na značky jinak znovu.vačka je na klínek klika taky pokud nesedí je neco střihlého.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Pokud se při napínání motor rozčasuje, je třeba kolo vačky před napínáním o zub přesadit - tak, aby po správném napnutí časování sedělo na značky. Pak je třeba o 2 nebo 4 otáčky otočit motorem, aby si sedl řemen do osy s koly a znovu zkontrolovat nastavení značek a kladku napnutí (značka proti zářezu).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Mamlas
Přispěvovatel
Příspěvky: 142
Registrován: 12 led 2010, 19:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mamlas »

Marku děkuju ti moc za odpovědˇ. To jsem potřeboval vědět. Dělám to poprvé takže to chci mít přesně. Díky
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

Nekdy nepomuze ani to presazeni o zub a stejne je to treba o pul zubu jinak,pak uz to nejde resit jinak....ale jinak ma Marek samozdrejme pravdu.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Správně, tedy pokud není problém, by časování mělo sedět přesně. Může se malinko posunout v případě, že je snížená palice, hodně vytahaný řemen (u nového se to vylučuje), případně třeba problém se střiženým klínkem resp. perem na některém hřídeli. Pokud však nic z toho neplatí, značky musejí sedět.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33617
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

první kontrola rozvodů u APF se dělá po 90.000 km a pak každých 30.000 km,

pokud něco nesedí, znova se nastaví, pokud to nejde řemen se musí vyměnit ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“