Dotaz! Napnutí rozvod.řemenu GolfIV, 1.6 74kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Dotaz! Napnutí rozvod.řemenu GolfIV, 1.6 74kw
Prosím o radu ohledně napnutí rovodového řemenu na VW Golf IV, 1,6, 74kw. Jedná se mi o to, že při napínání řemenu se jemně pohne i kolo vačky a tím pádem už to není přesně nastavené. ( u tdi se povolí kolo vačky a při napínání se posune pouze kolo bez vačky).Mohl by mi někdo prozradit správnej postup? Díky
Pokud se při napínání motor rozčasuje, je třeba kolo vačky před napínáním o zub přesadit - tak, aby po správném napnutí časování sedělo na značky. Pak je třeba o 2 nebo 4 otáčky otočit motorem, aby si sedl řemen do osy s koly a znovu zkontrolovat nastavení značek a kladku napnutí (značka proti zářezu).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Správně, tedy pokud není problém, by časování mělo sedět přesně. Může se malinko posunout v případě, že je snížená palice, hodně vytahaný řemen (u nového se to vylučuje), případně třeba problém se střiženým klínkem resp. perem na některém hřídeli. Pokud však nic z toho neplatí, značky musejí sedět.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33617
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice