vplyv dažďa a vlhkosti na výkon

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

@sky59: ked si taky scitany v grafoch z brzdy, ako hovoris, tak ten fragment obrazku urcite spoznas, je na vsetkych vystupoch z tohto meracieho zariadenia. Ale specialne pre teba - pouzite meracie zariadenie MAHA LPS 3000. Grafov z tohto zariadenia je na fore v sekcii "Grafy z brzdy" celkom dost...
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od sky59 »

Marek_A4 píše:
sky59 píše: jazdim vylucne na ShellPowerDiesel a take zmeny ake popisujete tu som si nikdy nevsimol, a ak ano tak mozno je to subjektivne na hranici rozpoznania ludskymi zmyslami
http://auto.idnes.cz/test-drazsi-nafty- ... tomoto_fdv
(offtopic)
ja som na tom uz najazdil 60000km (vylucne! ) a mam svoje skusenosti, pre mna ten clanok ma nulovu vypovedaciu hodnotu...

ked som menil palivovy filter nebola v nom ziadna spina alebo kal alebo voda

a musi mat aj dobre cetanove cislo auto jazdi ako drak aj bez cipu
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od sky59 »

subz3ro_tdi píše:@sky59: ked si taky scitany v grafoch z brzdy, ako hovoris, tak ten fragment obrazku urcite spoznas, je na vsetkych vystupoch z tohto meracieho zariadenia. Ale specialne pre teba - pouzite meracie zariadenie MAHA LPS 3000. Grafov z tohto zariadenia je na fore v sekcii "Grafy z brzdy" celkom dost...
nazor a moje presvedcenie na take merania s presnostou na ponika uz poznas nechce sa mi opakovat
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

@sky59: ano, poznam.... a normalne by som nereagoval, ale uviedol si konkretny nepravdivy fakt - toto bol iba protiargument
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 29 bře 2008, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richi »

sky59 píše:
Marek_A4 píše:
sky59 píše: jazdim vylucne na ShellPowerDiesel a take zmeny ake popisujete tu som si nikdy nevsimol, a ak ano tak mozno je to subjektivne na hranici rozpoznania ludskymi zmyslami
http://auto.idnes.cz/test-drazsi-nafty- ... tomoto_fdv
(offtopic)
ja som na tom uz najazdil 60000km (vylucne! ) a mam svoje skusenosti, pre mna ten clanok ma nulovu vypovedaciu hodnotu...

ked som menil palivovy filter nebola v nom ziadna spina alebo kal alebo voda

a musi mat aj dobre cetanove cislo auto jazdi ako drak aj bez cipu
Jo jo, souhlasím. Teď ale jezdím kvůli nesmyslné ceně u Shellu Vervu od Benziny a je to ... no skoro stejný.
Shell je trochu tišší a trochu lépe se vytáčí motor, ale kvalita stejná či hodně podobná.
Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw.
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

Shell má menej obsahu síry...a menej parafinov...preto ten efekt...
Naposledy upravil(a) Marek_A4 dne 16 led 2012, 00:38, celkem upraveno 1 x.
CAHA 125 kW TDI CR
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

K tomu chlazení ic .. V SM byl dokonce článek (myslím, že od Cimbu), že při jejich čipu lze na seriovém IC mít za chladného rána (LOL) výkon okolo 160kw (pokud si dobře pamatuju), někdo to sem dokonce skenoval :)
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

Thomy píše:K tomu chlazení ic .. V SM byl dokonce článek (myslím, že od Cimbu), že při jejich čipu lze na seriovém IC mít za chladného rána (LOL) výkon okolo 160kw (pokud si dobře pamatuju), někdo to sem dokonce skenoval :)
(LOL) (LOL) (LOL)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Uživatelský avatar
Fabia353ZZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 406
Registrován: 30 pro 2010, 20:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fabia353ZZ »

No ja mam bohuzial tento problem tiez a neviem cim to je ale rozdiel je naozaj citelny neviem nakolko v cislach ale tiez mi robi to iste.Taham sa stymto problemom odkedy to auto mam .Auto je nachipovane.Viem ze limitery su upravovane ale do akej miery tak to netusim lebo sa vtom nevyznam ale strasne ma to hneva..Napriklad dnes to auto ide super a rozdiel je fakt vtom ze ked ide dobre mam pocit ze to auto reaguje proste uplne citlivo a ide ovela lepsie za plynom a väcsinou to jazdi horsie a sem tam lepsie :(( A neviem co stym..Mam Skodu Fobiu 1,9 tdi 74 kw +chip vsetko nove co sa tyka mangmentu.A sledujem to uz dlho a proste to robi ako sa mu zachce pocasie nato nema vplyv ako pisal aj zakladatel temy ked to ide dobre ide to dobre stale ci je vonku 30°C alebo 10°c ..Nerozumiem tomu..Tak dufam ze to raz doriesim. Chystam sa na vymenu IC za väcsi ale bojim sa ze to nebude mat nato vplyv.Jasne ze to nebude uplne upadat pri vysokych teplotach ako teraz pri seriovom FMIC ale asi tie vykyvy to nevyriesi.. :( Mate nejake rady este?dik
Uživatelský avatar
Magnatik
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 30 črc 2011, 14:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Bánovce nad Bebravou, SR

Příspěvek od Magnatik »

u mňa sa za dažďa alebo vlhka prejavuje rýchlejšie "uvolnenie" zatuhnutých lopatiek, možno to má niečo do činenia aj so sadzami vo vnútri turba
G4 ASV, FB S764, EGR OFF, turbo 96kW, jednohmota ATD HDS57, TT puky, soft
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Není možné, že je někde špatný dotek a vlhkostí se obnoví spoj..?
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“