vplyv dažďa a vlhkosti na výkon
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
@sky59: ked si taky scitany v grafoch z brzdy, ako hovoris, tak ten fragment obrazku urcite spoznas, je na vsetkych vystupoch z tohto meracieho zariadenia. Ale specialne pre teba - pouzite meracie zariadenie MAHA LPS 3000. Grafov z tohto zariadenia je na fore v sekcii "Grafy z brzdy" celkom dost...
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
ja som na tom uz najazdil 60000km (vylucne! ) a mam svoje skusenosti, pre mna ten clanok ma nulovu vypovedaciu hodnotu...Marek_A4 píše:http://auto.idnes.cz/test-drazsi-nafty- ... tomoto_fdvsky59 píše: jazdim vylucne na ShellPowerDiesel a take zmeny ake popisujete tu som si nikdy nevsimol, a ak ano tak mozno je to subjektivne na hranici rozpoznania ludskymi zmyslami
ked som menil palivovy filter nebola v nom ziadna spina alebo kal alebo voda
a musi mat aj dobre cetanove cislo auto jazdi ako drak aj bez cipu
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
nazor a moje presvedcenie na take merania s presnostou na ponika uz poznas nechce sa mi opakovatsubz3ro_tdi píše:@sky59: ked si taky scitany v grafoch z brzdy, ako hovoris, tak ten fragment obrazku urcite spoznas, je na vsetkych vystupoch z tohto meracieho zariadenia. Ale specialne pre teba - pouzite meracie zariadenie MAHA LPS 3000. Grafov z tohto zariadenia je na fore v sekcii "Grafy z brzdy" celkom dost...
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
@sky59: ano, poznam.... a normalne by som nereagoval, ale uviedol si konkretny nepravdivy fakt - toto bol iba protiargument
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Jo jo, souhlasím. Teď ale jezdím kvůli nesmyslné ceně u Shellu Vervu od Benziny a je to ... no skoro stejný.sky59 píše:ja som na tom uz najazdil 60000km (vylucne! ) a mam svoje skusenosti, pre mna ten clanok ma nulovu vypovedaciu hodnotu...Marek_A4 píše:http://auto.idnes.cz/test-drazsi-nafty- ... tomoto_fdvsky59 píše: jazdim vylucne na ShellPowerDiesel a take zmeny ake popisujete tu som si nikdy nevsimol, a ak ano tak mozno je to subjektivne na hranici rozpoznania ludskymi zmyslami
ked som menil palivovy filter nebola v nom ziadna spina alebo kal alebo voda
a musi mat aj dobre cetanove cislo auto jazdi ako drak aj bez cipu
Shell je trochu tišší a trochu lépe se vytáčí motor, ale kvalita stejná či hodně podobná.
Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw.
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
Thomy píše:K tomu chlazení ic .. V SM byl dokonce článek (myslím, že od Cimbu), že při jejich čipu lze na seriovém IC mít za chladného ránavýkon okolo 160kw (pokud si dobře pamatuju), někdo to sem dokonce skenoval



Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
- Fabia353ZZ
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 406
- Registrován: 30 pro 2010, 20:01
No ja mam bohuzial tento problem tiez a neviem cim to je ale rozdiel je naozaj citelny neviem nakolko v cislach ale tiez mi robi to iste.Taham sa stymto problemom odkedy to auto mam .Auto je nachipovane.Viem ze limitery su upravovane ale do akej miery tak to netusim lebo sa vtom nevyznam ale strasne ma to hneva..Napriklad dnes to auto ide super a rozdiel je fakt vtom ze ked ide dobre mam pocit ze to auto reaguje proste uplne citlivo a ide ovela lepsie za plynom a väcsinou to jazdi horsie a sem tam lepsie
( A neviem co stym..Mam Skodu Fobiu 1,9 tdi 74 kw +chip vsetko nove co sa tyka mangmentu.A sledujem to uz dlho a proste to robi ako sa mu zachce pocasie nato nema vplyv ako pisal aj zakladatel temy ked to ide dobre ide to dobre stale ci je vonku 30°C alebo 10°c ..Nerozumiem tomu..Tak dufam ze to raz doriesim. Chystam sa na vymenu IC za väcsi ale bojim sa ze to nebude mat nato vplyv.Jasne ze to nebude uplne upadat pri vysokych teplotach ako teraz pri seriovom FMIC ale asi tie vykyvy to nevyriesi..
Mate nejake rady este?dik

