Peugeot 2.1td vs garrett GT1749VA
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Peugeot 2.1td vs garrett GT1749VA
Zdravím odborníky,mám jeden dotaz,dělám zástavbu na peugeot 205,motor bude 2.1TD a turbo sem koupi GT1749VA,bude se převařovat na svody z peška,bude to turbo fungovat když tam dám přetlakovou banku nebo se musí ještě něco udělat?
Předem díky všem za názory a rady.
Předem díky všem za názory a rady.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
podle mě zbytečná práce, to turbo je na ten motor moc malý... a jak převařovat? To jsi jako koupil turbo ve svodech? To chceš svařovat litinu a doufat že to vydrží? To si radši kup nějaký větší turbo a hlavně normálně šroubovací na svody 

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
co by jste poradily jaký turbo na to hodit?to origo bylo už skoro před smrtí a chtěl bych trošku větší výkon z motoru dostat.Motor by měl vydržet víc než 1.9TD od pešků ten byl na tom s hlavou špatně,na tomto by snad největší problem měl být na chladiči oleje že praská,ale ten mám novej.
takže jaký turbo mám shánět?a co dál aby to spolu fungovalo
takže jaký turbo mám shánět?a co dál aby to spolu fungovalo
Spojka to zvládne,je nová,auto nestavím aby to lítalo,jen aby tam byl nějakej výkon navíc,přijde mě lepší dat větší turbo než origo nechat víc tlačit,nebo ne?nějak se v tom ještě nevyznám,četl jsem si tady topic o zvýšení td tak sem něco pochytil ale praxe je nula.
frantíci mají na tomto motoru bez nějakých úprav cca 160koníků,já bych chtěl tak 120-130 víc tomu nechci dávat.
frantíci mají na tomto motoru bez nějakých úprav cca 160koníků,já bych chtěl tak 120-130 víc tomu nechci dávat.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Já bych na komůrce nechal obtokový turbo, není to taková laborace. Na těch 130 koní by ti mělo stačit i sériový, ani bys mu nemusel moc přidávat. V sérii to má nějakých 110 koní, nárust 20 koní je prd.
Jen tak pro porovnání. Na VW 1.6TD se (když už turbo s lopatkovou regulací) dává třeba VNT20, s plnícím tlakem kolem 1,6 baru to udělá 120+koní v závislosti na naladění a další úpravy.
Jen tak pro porovnání. Na VW 1.6TD se (když už turbo s lopatkovou regulací) dává třeba VNT20, s plnícím tlakem kolem 1,6 baru to udělá 120+koní v závislosti na naladění a další úpravy.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
tak pokud dám turbo origo tak se na ten výkon dostanu ale zase když budu časem třeba chtít něco navíc tak by to možná šlo pokud to bude v možnostech turba,pokud dám větší tak do budoucna na větší výkon nebude problem ale nebude to mít tah od spodu,jakej tam bude rozdíl cca,origo zabralo cca 1800 a větší by zabíralo třeba 2300? není nějaká možnost aby i to větší zabralo v nižších točkách?
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 461
- Registrován: 02 kvě 2008, 19:15
- Bydliště: Chomutov
byla červená,ted prošla komplet repasem a čeká na lak
ale jo byla tam 1.9TD a jelo to jak pila,když jezdila nebyl problem ochcávku2 vyškolit
to je ona
http://forum.205gti.org/download/file.p ... &mode=view

to je ona
http://forum.205gti.org/download/file.p ... &mode=view