Prosím vás o nějaké zkušenosti s tímto vozidlem,co servis atd...děkuji
Audi A4 2,7TDI-prosím o zkušenosti!Děkuji
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
ThrashTheTrash
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Audi A4 2,7TDI-prosím o zkušenosti!Děkuji
http://www.autocentrumslatina.cz/audi-a ... 61597.html
Prosím vás o nějaké zkušenosti s tímto vozidlem,co servis atd...děkuji
Prosím vás o nějaké zkušenosti s tímto vozidlem,co servis atd...děkuji
MAM TAKY TENHLE MODEL A STEJNEJ MOTOR...
AUTO V POHODE ALE SERVIS NECO STOJI,ALE JAK SI JEDNOU ZVYKNES NENI CO RESIT:-)
OLEJ 8,2L LONGLIFE,JINAK DESTICKY A TAKOVY TY BEZNY VECI JSOU V POHODE..ODCHAZEJ SACI KLAPKY ALE DAJ SE VYRADIT,JINAK STOJI 10200KC/KS V ORIGINALE..TA CO SI NASEL JE HEZKA ALE NEMA XENONY,COZ ME OSOBNE BY VADILO..ODESLA MI LAMBDA A STALA KOLEM 3000KC ORIGOS..NENI TO NIC HROZNYHO,KDYZ TO NEZANEDBAS JE TO DOBRY AUTO(MISTO ALE NIC MOC,JA JEZDIM SAM TAK TO NERESIM),AKORAD 2,7TDI BEZ CHIPU NEJEDE OD SPODA,JE TO SPIS NA DALNICE NEZ PRO JEZDENI PO OKRESKACH,ALE PO CHIPU NEMAM PROBLEM A JEZDIM DENNE KOLEM KOMINA A SEM SPOKOJENEJ...
AUTO V POHODE ALE SERVIS NECO STOJI,ALE JAK SI JEDNOU ZVYKNES NENI CO RESIT:-)
OLEJ 8,2L LONGLIFE,JINAK DESTICKY A TAKOVY TY BEZNY VECI JSOU V POHODE..ODCHAZEJ SACI KLAPKY ALE DAJ SE VYRADIT,JINAK STOJI 10200KC/KS V ORIGINALE..TA CO SI NASEL JE HEZKA ALE NEMA XENONY,COZ ME OSOBNE BY VADILO..ODESLA MI LAMBDA A STALA KOLEM 3000KC ORIGOS..NENI TO NIC HROZNYHO,KDYZ TO NEZANEDBAS JE TO DOBRY AUTO(MISTO ALE NIC MOC,JA JEZDIM SAM TAK TO NERESIM),AKORAD 2,7TDI BEZ CHIPU NEJEDE OD SPODA,JE TO SPIS NA DALNICE NEZ PRO JEZDENI PO OKRESKACH,ALE PO CHIPU NEMAM PROBLEM A JEZDIM DENNE KOLEM KOMINA A SEM SPOKOJENEJ...
-
ThrashTheTrash
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Děkuji za názormara7518 píše:MAM TAKY TENHLE MODEL A STEJNEJ MOTOR...
AUTO V POHODE ALE SERVIS NECO STOJI,ALE JAK SI JEDNOU ZVYKNES NENI CO RESIT:-)
OLEJ 8,2L LONGLIFE,JINAK DESTICKY A TAKOVY TY BEZNY VECI JSOU V POHODE..ODCHAZEJ SACI KLAPKY ALE DAJ SE VYRADIT,JINAK STOJI 10200KC/KS V ORIGINALE..TA CO SI NASEL JE HEZKA ALE NEMA XENONY,COZ ME OSOBNE BY VADILO..ODESLA MI LAMBDA A STALA KOLEM 3000KC ORIGOS..NENI TO NIC HROZNYHO,KDYZ TO NEZANEDBAS JE TO DOBRY AUTO(MISTO ALE NIC MOC,JA JEZDIM SAM TAK TO NERESIM),AKORAD 2,7TDI BEZ CHIPU NEJEDE OD SPODA,JE TO SPIS NA DALNICE NEZ PRO JEZDENI PO OKRESKACH,ALE PO CHIPU NEMAM PROBLEM A JEZDIM DENNE KOLEM KOMINA A SEM SPOKOJENEJ...
-
ThrashTheTrash
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
-
Zata S-line
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 224
- Registrován: 14 zář 2009, 20:56
- Bydliště: Chomutov
audi
Kup 3.0tdi a mas klid!!!!!
2,7 a 3,0 Tdi konstrukčně příbuzný motory a liší se jen zdvihem.
očekávané náklady´:
servis (8,5 l oleje)
swirl klapky na obou hlavách á 10000,-
může, ale nemusí se vyskytnout rozvodový řetěz ( napínáky), ( motor ven ) cena různá, ale drahá. Tady je na tom něco děláno, ptal bych se proč, jestli to náhodou nemá najeto o 100 tis víc. Některé verze mají řemen!! Zjistit podle VINu
V tvých km může umřít vstřik 5-12 k za ks
očekávané náklady´:
servis (8,5 l oleje)
swirl klapky na obou hlavách á 10000,-
může, ale nemusí se vyskytnout rozvodový řetěz ( napínáky), ( motor ven ) cena různá, ale drahá. Tady je na tom něco děláno, ptal bych se proč, jestli to náhodou nemá najeto o 100 tis víc. Některé verze mají řemen!! Zjistit podle VINu
V tvých km může umřít vstřik 5-12 k za ks
Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa
-
ThrashTheTrash
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Děkuji za informacecippis píše:2,7 a 3,0 Tdi konstrukčně příbuzný motory a liší se jen zdvihem.
očekávané náklady´:
servis (8,5 l oleje)
swirl klapky na obou hlavách á 10000,-
může, ale nemusí se vyskytnout rozvodový řetěz ( napínáky), ( motor ven ) cena různá, ale drahá. Tady je na tom něco děláno, ptal bych se proč, jestli to náhodou nemá najeto o 100 tis víc. Některé verze mají řemen!! Zjistit podle VINu
V tvých km může umřít vstřik 5-12 k za ks
rozvody jsou na 180 tis km, nevím jak u A4, ale u A6 motor ven nemusí, rozvody jsou zepředu, má to kámoš v A6 v manuálu, náhon na předek, ale lenoch je teda zdárnej, na můj vkus taky poměrně hlučnej, hlavně na volnoběh,má na tom asi 160 tis, průměrná spotřeba asi 7.2 a zatím žádný závady. Ale bez chipu bych s tim jezdit nechtěl. Jo a ještě to mám hrozně krátký kvalty. Jednička tam snad ani není potřeba..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
známej dělá v Audi v Rakousku a říkal že u 2.7 rozvody jsou zepředu a že to není špatná práce.. Já měl taky za to že jsou mezi skříní a motorem dokud mi neřekl tohle..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Alfons píše:Biimbo: Nepletes si 2,7tdi s 2,5 tdi?? 2,7 ma rozvody ze zadu a motor ven musi.
TO SE TEDA SEREDNE PLETE:-)
2,5TDI MA ROZVODY REMENY ZEPREDU A S 2,7TDI(3,0TDI) MA DVAAPULKA STEJNY JEN TO ZE MAJ TY MOTORY 6VALCU...
JAK UZ BYLO RECENO 2,7TDI A 3,0TDI SOU KONSTRUKCNE STEJNY MOTORY S JINYM ZDVIHEM...
rozvody od setrváku, motor ven, krásnej orloj


Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 