
Je to bezpecna uprava, auto sa pouziva kazdy den. Na lepsej ventilacii s vyssim EGT odmerane cez 500PS, no chybalo tomu uz palivo.
Pre zaujimavost aj video z merania.
http://www.youtube.com/watch?v=06OamRtN ... jpg2_1.jpg[/img]
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
Je to vec zvyku, jedno je vyhoda, ze do tych 4000tis otacok,to nie je uplne hluche, ako napr. 1,8T s velkou turbinou a da sa s tym pekne jazdit. Vykon je od 4000, na vyssich prevodoch sa to nafukne uz od 3500, do 7500, teda min 3500 otacok je rozsah . Realny vyuzitelny vykon vo väcsom rozsahu nema ani naj. diesel, len je potrebne sa preorientovat na ine otacky. Ale v podstate s tebou suhlasim, budu sa realizovat este dlasie upravy a ich cielom bude posunut nastup aspon o 600 otacok. Na druhej strane je to riesene tak,za ta turbina ma rezervu do 580PS, napriek tomu,ze je to GTX,ten nastup od 2500 otacok je nerealny.subz3ro_tdi píše:Pekna praca.Keby sa to turbo nafuklo tak o 1000-1500 otacok skor, tak to nema chybu. Takto by som povedal ze na denne pouzitie je to skor kompromisne riesenie.... ale ako druhe auto do rodiny to beriem
subz3ro_tdi píše:Pekna praca.Keby sa to turbo nafuklo tak o 1000-1500 otacok skor, tak to nema chybu. Takto by som povedal ze na denne pouzitie je to skor kompromisne riesenie.... ale ako druhe auto do rodiny to beriem
Mas pravdu, ak to po sebe citam, nie je to moc zrozumitelne vyjadrenietoefuk píše:ja sa z teba raz dostim
Ty jsi to trefil, až na to že to není podobný, ale totožný projekt. Stačí si důkladně prohlédnout fotky.subz3ro_tdi píše:Trochu som pogooglil a nasiel jeden podobny (polsky) projekt kde je vidno to co spomina Ivan, ze turbo sa nafukne (zhruba o 500 ot.) skor ako zmeraju valce na MAHA nastup krutiaceho momentu....
Takisto je vidno ze pri pouziti vacsieho turba (K04 vymenena za GT3076) je zrejme principialne problem dosiahnut spravne mnozstvo/teplotu vyf.plynov, ten priebeh je velmi podobny...
http://www.racingforum.pl/lofiversion/i ... 92786.html