jak na zlepseni TD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

RudisTDic píše:
Frantik11 píše:
Thomy píše:záleží jestli chce "spodek" nebo "vršek", ale já bych šel do 24 ;)
používám to jako rodinej povoz,tak by byl asi nejlepší nějakej střed,ale zkusim tu 24 a uvidime :)
Určitě K24..měl jsem to ve ventu TD a naprosto bez kouře..a ještě na trojku si to hráblo ;)
Jinak k té K24 mám první díl výfuku,kdybys potřeboval..
hrabalo ? kdo vi jak (noteeth) kamos me taky ukazoval jak mu hrabe GIII 1z i na 5ku a hle ona to byla spojka (LOL)
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Píšu,že si to hráblo :P ..
Octavia II RS
bekrbekr
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 20 led 2012, 00:28
Odpovědi: 0
Bydliště: olomouc

Příspěvek od bekrbekr »

špatně jsem pochopil tvoji odpověď ale pak mi to došlo že se neptáš na moje auto,tak jsem to máznul.
Naposledy upravil(a) bekrbekr dne 21 led 2012, 23:05, celkem upraveno 1 x.
mmozga
Přispěvovatel
Příspěvky: 299
Registrován: 28 čer 2009, 22:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od mmozga »

kluci jak se přidává nafta na čerpadle 1.9D motor 1Y
díky..
Seat Toledo 1.9TDi 81kw ERG off PP764 GT1749VA chip - POWERED BY TDI + extreme music
bekrbekr
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 20 led 2012, 00:28
Odpovědi: 0
Bydliště: olomouc

Příspěvek od bekrbekr »

jak je možný,že Golf 1,9d má větší výkon s turbem z 1,6 a ne z 1,9 td? nevidím v tom logiku.
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

mmozga: úplně stejně jako na všech čerpadlech, tzn. šroubem z boku, určitě to je tady někde nafocený... otáčky vyletí, tak pak stáhneš jen doraz plynu (volnoběhu)

bekrbekr: 1.6 51kw (JR) má větší turbo než má 1.9 AAZ, kkk k24 vs. k14
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
bekrbekr
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 20 led 2012, 00:28
Odpovědi: 0
Bydliště: olomouc

Příspěvek od bekrbekr »

tak to potom jo.jJá jsem si právě myslel že když je to šestnáctka obsah,ze bude i menší turbo. tak to potom vysvětluje můj případ .v roce93 jsem měl golf 2 -1,6 GTD a jen tak z rozežranosti jsem tam dal motor G3 D. byl jen rok starý a na to jsem namontoval turbo z G2-1.6TD,protože jsem neměl jiné a trysky jsem dal z G2-1,6TD,jiný jsem neměl. a ono to jezdilo celkem dobře.sice to žralo trochu víc než ten původní motor ale jinak to bylo živý dost. gdyž jsem to prodával ,tak jsem to zas vymontoval a mám to do dnes v garáži. tak dík za info. B
bekrbekr
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 20 led 2012, 00:28
Odpovědi: 0
Bydliště: olomouc

Příspěvek od bekrbekr »

nazdar chlapi,potřebuju poradit!?!? mám Vento 1,9 TDI -66KW r.v 1997.teče mi už delší dobu čerpadlo,tak ho chci vyměnit. Mám dvě čerpadla,a potřeboval bych zjistit které by bylo vhodné jako náhrada a jaké možné problémy budou.popřípadě jestli je jedno z nich vhodné pro zvýšení výkonu motoru. Pokusím se údaje vložit do souboru,zatím se mi to nepovedlo ,tak poslední pokus a pak asi prostřelím monitor.chci ještě měnit turbo ale to musí počkat ne jindy.mám tu jedno náhradní ale musí se z repasovat a nevím ještě jaký je to tip.zatím jsem z něj vyčetl GARET ale další ůdaje zjistím až večer.potom bych s tím potřeboval taky helfnout,jestli bude vhodné nebo jestli je to zbytečné. Zatím dík B.Obrázek
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Kdyz ti tece tak ho pretesni. Jinak cerpadlo 1 a 2 jsou stejny a c3 je pro AFN, pouzit muzes vsechny, s c3 to lip pojede a nez je tam das tak je pretesni, casem zacne tect taky
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
bekrbekr
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 20 led 2012, 00:28
Odpovědi: 0
Bydliště: olomouc

Příspěvek od bekrbekr »

TUNER:
ahoj,dík za pomoc,to třetí jsem sehnal od známého, makalo do poslední chvíle než mu do auta ze zadu zaparkoval nějakej blázen. tak auto šlo do šrotu. ale ptal jsem se i pro to,že mi tady známí tvrdili,že když ho namontuju,tak auto nepojede,protože se s ním údajně nedomluví ř.jednotka. tak nevím. při tom podle mne imobilizér je vlastně dole v čerpadle,tak by snad neměl být problém jden vyndat a druhý tam namontovat?
Jinak jsem dnes vdílně zdemontoval to turbo,co jsem už o něm mluvil že potřebuju zjistit na jaký motor je určené. je to Garett čísla tam jsou 028 145 701Q,POTOM TAM JE, 45 4083-1 S/N-ZG 806 788 F. to je čísel jak do sportky. ta čísla mi nic neříkají ale tak jsem to porovnával s autem a vypadá ti že by to mohlo být G3 tdi 1,9 -66Kw?? ale nevím,v tom se nevyznám. jinak vypadá dobře.rozebral jsem ho a vyčistil.pouzdro,hřídel,lopatky a těsnící kroužky jsou v pořádku nikde ani škrábanec tak snad bude dobrý. jestli mi někdo poradíte budu jen rád.dík B.
Naposledy upravil(a) bekrbekr dne 25 led 2012, 20:40, celkem upraveno 3 x.
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

cerpadlo nema v sobe zadnou ridici jednotku ani imobilizer, znamej tomu vubec nerozumi. ;)
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
bekrbekr
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 20 led 2012, 00:28
Odpovědi: 0
Bydliště: olomouc

Příspěvek od bekrbekr »

řídící jednotku ne ale pořád mi tvrdili že to má imobilizér. tak nevím,asi dělají ze mne vola.
a to turbo podle čísla nevíš co je zač? B
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Auto immo ma ale neni v cerpadle,je pod palubkou, na cerpadlo nema vliv. Turbo mas seriovy pro 1Z, AHU,ALE. Pokud si ale z nej sundal vrtulku kompresoru, tak turbo pokud ho nenechas vyvazit ,muzes v podstate vzit a hodit do popelnice.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Uživatelský avatar
Mongo
Přispěvovatel
Příspěvky: 949
Registrován: 16 dub 2007, 16:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mongo »

immo v cerpadle ma jedine fiat tdid....
Octavia Combi AGR face- Faza 1 in progress (288/232) co nevidiet VA, S764 , Bilstein B4
Passat B5.5 2.8 V6 4motion so skromným nájazdom 574000km
bekrbekr
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 20 led 2012, 00:28
Odpovědi: 0
Bydliště: olomouc

Příspěvek od bekrbekr »

TUNER:
ahoj, dik za info, vrtulku jsem pod lupou označil ale stejně jsem dnes uvažoval že bych to asi nechal vyvážit, ve Šternberku to dělají. jinak je v dobr.stavu.musel jsem akorát vyčistit ten labyrint u hnacího kola. ten byl zapráskanej karbonem.těsnící kroužky jsou ok a ani není vidět že by prosakovalo.uvidím, během týdne tam zaskočím a nechám ho pro jistotu vyvážit. mám tu ještě turbo na Galanta,kdyby někdo potřeboval, tak ho můžu věnovat. to je taky v pořádku.díval jsem se že to má vrtulku kompresoru tak o 12mm větší na průměru a nä výšku tak o 6mm. to tak dostat do golfa ,tak to ten motor nafoukne.
zatím ahoj, podívám se tu ještě po nějakých rozumech.dnes toho mám až nad hlavu.byl jsem v dílně od rána až do osmi večer. B.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“