zarachtání při doběhu- 6q
Moderátoři: šulda, Moderátoři
zarachtání při doběhu- 6q
Ahoj všem co čtou tento příspěvek. Při zhasnutí motoru u mého PD 110kw se ozývá zarachtání při doběhu. Při vyšláplé spojce vše v klidu. Vyměnil sem setrvačník včetně ložiska za nové a po chvíli to začalo rachtat zase. Už sem si zvyknul chcípat motor se zamáčklou spojkou, radši bych věděl co to je, zda to jde odstranit. Samozřejmě s nějakou repasí převodovky hned nepočítám, spíš pokud by šlo o nějakou banalitu, která by šla hned odstranit. Poradí si s tím někdo? Díky
chcipani
Zkontroluj ten cernej ventil co je na EGRU jestli se pri vypnuti motoru uzavre.Popripade vem zarovkovou zkousecku odpoj konektor na tomto ventilu zapni a vypni zapalovani ,pri vypnuti se musi zarovka rozsvitit pak vys ze el.instalace je ok a bud hledat chybu v podltakovych hadickach nebo v samotnym ventilu.
chlapi to mě radši ani nestrašte. Radši bych slyšel, že mám vůli v převodovce, obalu nebo tak, ale abych se nemusel vracet k tomu z***** setrváku.
To by přece mělo být poznat z vůlí před motnáží. Ten původní byl zaseklý, vůbec se s ním nedalo pohnout a zvuk stejný, nemůže být na vině nějaké vymezení přímo ve skříni?
To by přece mělo být poznat z vůlí před motnáží. Ten původní byl zaseklý, vůbec se s ním nedalo pohnout a zvuk stejný, nemůže být na vině nějaké vymezení přímo ve skříni?
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina
já sem právě nebral luk, páč co sem slyšel měl hodně reklamací
Sachs tam byl v prvovýrobě, sloužil věrně 180 tis.km. Ale když se vytáh, byl už zavařenej v jedný poloze, přitom auto normálně táhlo, mohl se i podtáčet, žádný typický projev... skoro sem nevěřil že setrvačník KO... až mě teď mrzí že sem si tam tu zaaretovanou dvouhmotu nenechal. Mohl být od jednoho nadomsrti pokoj.
to Sparco: podezřívám převodovku, akorát nevím kterou část, doufám, že mi někdo poradí zda to stojí za repas (převodovky), nebo reklamaci (dvouhmoty), nebo existuje nejaká jiná možnost příp. to neřešit a dál jezdit...
To Jericho: myslíš že klika by byla až tak slyšet- to bych musel poznat i za jízdy?

to Sparco: podezřívám převodovku, akorát nevím kterou část, doufám, že mi někdo poradí zda to stojí za repas (převodovky), nebo reklamaci (dvouhmoty), nebo existuje nejaká jiná možnost příp. to neřešit a dál jezdit...
To Jericho: myslíš že klika by byla až tak slyšet- to bych musel poznat i za jízdy?
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina
Nevím, je mi divné, že při sešlápnutí spojky je klid..Protože při sešlápnutí zatlačíš na setrvák a když je dvouhmota "nová" , co se tam uklidní, že to nemlátí.?..Viděl jsem u motoru cestovat kliku při běhu motoru sem a tam /nebylo to TDI/, a hlučné to bylo jen při deceleraci..Byla to jen úvaha, zda se to někomu již nestalo..A převodovku bych neopravoval,/vyjde to jistě dráž/ teď jsem montoval skříň /EEN/ koupenou ve Slušticích za 7000 kč s tím, že při špatné funkci bude vyměněna..Je to riziko, ale vše je O.K.
Je možné, že Tvoje podezření na skříň , je správné a je v háji..Při sešlápnutí ji zastaviš...
Je možné, že Tvoje podezření na skříň , je správné a je v háji..Při sešlápnutí ji zastaviš...
nepropadat panice...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina