Jake řídící jednotky pro prestavbu AGR na VNT turbo

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37
Odpovědi: 0

Jake řídící jednotky pro prestavbu AGR na VNT turbo

Příspěvek od Gardner »

Zdravim, rad bych se zeptal jake RJ (koncova oznaceni) bych mohl pouzit pro ovladani VNT turbiny, chystam se prestavet puvodni AGR motor.

Diky za info.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Nejlíp koncové označení 012 - flashovací..ale můžeš použít i původní,dá se to přehrát,jen se musí pájet,pokud máš 018..
Octavia II RS
Uživatelský avatar
Mongo
Přispěvovatel
Příspěvky: 949
Registrován: 16 dub 2007, 16:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mongo »

pokial viem pri prechode na flash s noflash treba menit kablovacku popriade ta prechodka..
Octavia Combi AGR face- Faza 1 in progress (288/232) co nevidiet VA, S764 , Bilstein B4
Passat B5.5 2.8 V6 4motion so skromným nájazdom 574000km
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

A nebo použít flash jednotku z AGR motoru..ale ta se bude blbě shánět..třeba kámoš má octuly 2003 s motorem AGR a je tam flash..
Octavia II RS
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

netreba zhanat, staci prehrat soft.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od Gardner »

tyjo to jste me zamotali hlavu, totiz mam zato ze 012 tam je ted a bylo mi receno ze nejde flashnout, a 018 mi byla doporucena ze umi VNT ale o pajeni ani elektrice jsem nic neslysel.
a co 019? Taky jsem narazil na tohle cislo vedsinou z roku 2003.

A nevite nekdo co znamenaji pismena zatim? Dik
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

019 je na PD (LOL) :)
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od Gardner »

jasny.. No a jak je to ted s 012 vs 018 ?? Vi to nekdo s jistotou vysvetlit?

a i ty pismenka? jako trebas '012 A' vs '012 FA' ??
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

012 - rotacka flash
018 - rotacka neflash
019 - PD, vacsinou flash, ale su aj neflash
Pismena za tym urcuju verziu a typ softu.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

no pockat pani,
a nieje najjednoduchsie nahrat mapu pre N75 cez mapu N18 a nechat povodnu jednotku(ked da EGR off)? Sice treba pajkovat ale netreba zbytocne dokupobvat N75 len podtlakovu banku.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

toefuk píše:no pockat pani,
a nieje najjednoduchsie nahrat mapu pre N75 cez mapu N18 a nechat povodnu jednotku(ked da EGR off)? Sice treba pajkovat ale netreba zbytocne dokupobvat N75 len podtlakovu banku.
N75 potřebuej na 100%, je to podtlak, N18 přetlak
bud jinou řj nebo přhrát sw
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
m5668443578
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 04 kvě 2007, 22:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Čelákovice

Příspěvek od m5668443578 »

Lze použít původní řídící jednotku.
More Power by me TDi Power
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od Gardner »

Dekuji vsem zucastnenym, po nejakem externim patrani mohu potvrdit to co rikali mnozi a hlavne misoVW tj.:

012 - rotacka flash (idealni)
018 - rotacka neflash (nutna HW uprava)

019 - PD, vacsinou flash, ale su aj neflash

Pismena za tym urcuju verziu a typ softu.

Tedy pokusim se vydat cestou nejmensiho odporu a opatrit si RJ 012.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Nejmenší odpor je upravit , původní , pro fleš jednotku potřebeješ ještě motorovej svazek , nebo redukci.

http://race.dieselpower.cz/Produkty/ecu ... aptors.php
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Mizu007
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 05 bře 2011, 17:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mizu007 »

Mohu se zeptat Golf 4 AGR 66 Dávali se do toho i flashovací jednotky? To má ještě obtok né? Nebo dávalii regulaci? Není to něco jako 1Z?
Seat Toledo 1M Tdi- 81Kw,
Přestavba na PD ASZ
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“