Jake řídící jednotky pro prestavbu AGR na VNT turbo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jake řídící jednotky pro prestavbu AGR na VNT turbo
Zdravim, rad bych se zeptal jake RJ (koncova oznaceni) bych mohl pouzit pro ovladani VNT turbiny, chystam se prestavet puvodni AGR motor.
Diky za info.
Diky za info.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
❤ CR 250 2001 43kW
tyjo to jste me zamotali hlavu, totiz mam zato ze 012 tam je ted a bylo mi receno ze nejde flashnout, a 018 mi byla doporucena ze umi VNT ale o pajeni ani elektrice jsem nic neslysel.
a co 019? Taky jsem narazil na tohle cislo vedsinou z roku 2003.
A nevite nekdo co znamenaji pismena zatim? Dik
a co 019? Taky jsem narazil na tohle cislo vedsinou z roku 2003.
A nevite nekdo co znamenaji pismena zatim? Dik
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
❤ CR 250 2001 43kW
-
Smoke
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
N75 potřebuej na 100%, je to podtlak, N18 přetlaktoefuk píše:no pockat pani,
a nieje najjednoduchsie nahrat mapu pre N75 cez mapu N18 a nechat povodnu jednotku(ked da EGR off)? Sice treba pajkovat ale netreba zbytocne dokupobvat N75 len podtlakovu banku.
bud jinou řj nebo přhrát sw
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
-
m5668443578
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 199
- Registrován: 04 kvě 2007, 22:24
- Bydliště: Čelákovice
Dekuji vsem zucastnenym, po nejakem externim patrani mohu potvrdit to co rikali mnozi a hlavne misoVW tj.:
012 - rotacka flash (idealni)
018 - rotacka neflash (nutna HW uprava)
019 - PD, vacsinou flash, ale su aj neflash
Pismena za tym urcuju verziu a typ softu.
Tedy pokusim se vydat cestou nejmensiho odporu a opatrit si RJ 012.
012 - rotacka flash (idealni)
018 - rotacka neflash (nutna HW uprava)
019 - PD, vacsinou flash, ale su aj neflash
Pismena za tym urcuju verziu a typ softu.
Tedy pokusim se vydat cestou nejmensiho odporu a opatrit si RJ 012.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
❤ CR 250 2001 43kW
Nejmenší odpor je upravit , původní , pro fleš jednotku potřebeješ ještě motorovej svazek , nebo redukci.
http://race.dieselpower.cz/Produkty/ecu ... aptors.php
http://race.dieselpower.cz/Produkty/ecu ... aptors.php
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft