Race 520

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

To pafka a ostatní s motory 1Z a AHU:
Opět stará známá věta, bacha na písty!!!
To Huml: teď jsi mě pěkně zvyklal.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

toho se tak nebojím, ale musím to nějak sladit, nakonec si tam ten 6-ti kvalt asi dám sám, ale bude to chtít větší výkon motoru.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

do 66kw dej ty 764ky
To Huml: teď jsi mě pěkně zvyklal.
ty trysky jsou bomba, fakt nekecám :D
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

Huml píše:do 66kw dej ty 764ky
To Huml: teď jsi mě pěkně zvyklal.
ty trysky jsou bomba, fakt nekecám :D
no ale mluvilo se tady něco o zkrácení životnosti... otázka je jakým způsobem...
vw passat tdi pd 180ps/420nm
váha
Aktivista
Příspěvky: 3886
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

chucky píše:
Huml píše:do 66kw dej ty 764ky
To Huml: teď jsi mě pěkně zvyklal.
ty trysky jsou bomba, fakt nekecám :D
no ale mluvilo se tady něco o zkrácení životnosti... otázka je jakým způsobem...
a to vadí že budou průhledný písty když to tak pěkně jede? (noteeth)
Já mám sprinty764,rozdíl oproti původní 66kw obrovský,ale už sem si nějak zvyknul a příjde mě to že to nějak nejede (noteeth) si nedokážu představit ty race520 co to udělá (LOL) Jen tak mimochodem a co powerplus764?
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

Kornout píše:To pafka a ostatní s motory 1Z a AHU:
Opět stará známá věta, bacha na písty!!!
To Huml: teď jsi mě pěkně zvyklal.
Pri tom AHU su to vsetky motory alebo len do urciteho cisla? Niekde som tu cital ze je to do nejakeho cisla a od isteho cisla su tie piesty v poho...teda v poho co sa tyka trysiek
Kolotoč TUNING
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

AHU od č. 101808 jsou v pohodě
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

Huml píše:AHU od č. 101808 jsou v pohodě
Diky za radu :). Nastastie uz mi to zacina cislom 2. K akym piestom by sa to dalo prirovnat? myslim vykonove verzie motorov...pripane ake zvysenie vykonu vydrzia?
Kolotoč TUNING
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

písty v tvým autě jsou stejný s pístama z AFN 110k, ty jsou v pohodě
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

Huml píše:písty v tvým autě jsou stejný s pístama z AFN 110k, ty jsou v pohodě
Este raz diky za radu :). Este by som sa chcel opytat do kolko koni sa da s tymi piestami bezpecne ist? Pripadne ake velke upravy to znesie?(bez ohladu na spojku - ciste teoreticky kolko toho vydrzi motor v ramci normy) ma okolo 157 000km. Na zaciatok by som chcel dat von powerbox a dat tam POWERPLUS 764. Neskor mozno turbo zo 130konovej verzie.
Kolotoč TUNING
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Sifon píše:
Huml píše:písty v tvým autě jsou stejný s pístama z AFN 110k, ty jsou v pohodě
Este raz diky za radu :). Este by som sa chcel opytat do kolko koni sa da s tymi piestami bezpecne ist? Pripadne ake velke upravy to znesie?(bez ohladu na spojku - ciste teoreticky kolko toho vydrzi motor v ramci normy) ma okolo 157 000km. Na zaciatok by som chcel dat von powerbox a dat tam POWERPLUS 764. Neskor mozno turbo zo 130konovej verzie.
Zahodil bych ten powerbox a nechal udělat chip.Když tam dáš turbo ze 130 a nezvýšíš plnící tlak tak ti to bude hulit.
Motor vydrží o ten se neboj.
Obrázek
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

Zahodil bych ten powerbox a nechal udělat chip.Když tam dáš turbo ze 130 a nezvýšíš plnící tlak tak ti to bude hulit.
Motor vydrží o ten se neboj.[/quote]

Jasne ten Powerbox tam potom nema co robit...Turbo je zatial hudba buducnosti a chip by to chcelo na mieru...zatial idem dat trysky a chcelo by to mierne zvysit tlak turba aby to vydrzalo lebo predsalen uz ma nieco za sebou a je to wastegate takze zazraky neocakavam - hlavne kvoli dymivosti
Kolotoč TUNING
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Huml píše:do 66kw dej ty 764ky
To Huml: teď jsi mě pěkně zvyklal.
ty trysky jsou bomba, fakt nekecám :D
Já nevím, co bude za motor, čekám co pořídím.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
matias99
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 01 dub 2009, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: blízko Trenčína

Příspěvek od matias99 »

Nazdar
Cez aky soft sa vlastne cipuje, co vsetko sa nastavuje a kto by to vedel spravit. OCtavka 1,9TDI 81kw ASV
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

matias99 píše:Nazdar
Cez aky soft sa vlastne cipuje, co vsetko sa nastavuje a kto by to vedel spravit. OCtavka 1,9TDI 81kw ASV
Rozhodne Reesha ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“