EGR .zaslepit ,nezaslepit ??? anketka :-))
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak jsem zkusil odpojit EGR na autě v podpise a od spodu lepší,ale nouzáku jsem se nevyhnul..smrad stejnej-mám výfuk OFF a zvuk krapet jinej..auto 5/03..
Jak ten EGR vůbec funguje?? při zvednutí otáček vypne a sepne zas při volnoběhu?? nebo se otvírá i za jízdy?? protože kolem 2tis ot. mi cvakne nějaké to relé a kolem 3tis ot. cvakne znovu..to je co??
Jak ten EGR vůbec funguje?? při zvednutí otáček vypne a sepne zas při volnoběhu?? nebo se otvírá i za jízdy?? protože kolem 2tis ot. mi cvakne nějaké to relé a kolem 3tis ot. cvakne znovu..to je co??
Octavia II RS
jenom se chci zeptat, dnes jsem čistil sání, metodou vyškrábat co se dá a zbytek vypálit a pak vyklepat... zajímá mě, co se stane pokud by se nevyklepalo všechno a pak si motor nějaký kus nasál... jde to vyklepávat opravdu špatně... díky
VW Golf IV, 1,9 TDI motor AHF, jednohmota + HDS57 + VR6 přítlačák, chip motorpower
ARL EGR OFF
Chlapi chci vyčistit sání a zaslepit EGR na motoru 1,9 TDI, ARL na Leonu 1M, rok 2004. Stačí pouze mechanický zásah nebo je nutný zásah do VAGu popř. celý nový soft?
Díky.
SaGy
Díky.
SaGy
Tiez by ma zaujimala odpoved na to, co sa pytas resp. co napisal hobby...jjuriss píše:Zdravim pani!
tak EGR mam zaslepene uz aj ja. po zaslepeni zistene niektorych skutocnosti:
-zohriatie motora v minusovych teplotach trva dlhsie
-spotreba isla mierne hore
dalej si kladiem otazku, ci sa viac nenamaha katalizator, pretoze aj smrad spalenej nafty z vyfuku je iny ako bol pred zaslepenim / vtedy bol viac kysly/
-zvysenie vykona nepocitene, skor by som povedal ze o malinko horsi zaber/subjektivny nazor/
no a dalsia otazku ktoru si kladiem, a keby mi to skusil niekto aj kvalitne vysvetlit:
cisto teoreticky ak je N18 v haji tym padom nepridava spaliny spat do sania a tym sa ti moze znizit vykon reps. dat auto do nudzoveho rezimu? popripadne ked je N18 vadny vypise to chybu vo vagu.
Ako je teda mozne ze ak mame EGR zaslepeny len zarazkami na vyfukovom a sacom potrubi, N18 mi teda nema co pridavat do sania, a riadiaca jednotka to nevyhodnoti ako chybu, pretoze vypis zavad je cisty, pritom je to v podstate to iste ako ked je N18 v haji /nepridava spaliny do sania/ a ked je egr zaslepene /tiez nepridava spaliny/. Nemoze to riadiacka vyhodnotit ako chybu a dat auto do nudzoveho resimu bez vypisania zavady? tak ako pise clen hobby:
Zaslepení ventilu má za následek přepnutí ŘJ do nouzového režimu číslo 1.ŘJ octavia má 4 stupňů nouzových režimů z hoho až 2 signalizuje blikání žhavení.Blíže jsou režimy popsány v ESI.ŘJ si za jízdy zkouší EGR ventil(po zapnutí pokles hmotnosti vzduchu)a v případě že nefunguje EGR jak má sníží výkon na nouzový stupeň 1 (motor nejede jak má,zvýší se NO2-smrdí).EGR ventilu jde snížit funkci přes VAG asi o 15 procent pomocí loginu 12233.Hodnota 100 procent odpovídá hodnotě 32768 a jde zvýšit na hodnotu 32768 což je asi 85 procent funkce EGR.Havarijní stupně jsou popsány v ESI Sis nebo servisním manuálu Škoda originál.V knize Jak na to je nehledejte.To snižování funkce EGR se tady řešilo už loni.Třeba pohledat
Nikto nic???
OCTAVIA 1.9 TDI,MR2003, 96kW/310Nm@113kW/383nM
- octaviajedna
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 356
- Registrován: 14 říj 2011, 01:29
- Bydliště: Vysočina
- octaviajedna
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 356
- Registrován: 14 říj 2011, 01:29
- Bydliště: Vysočina
- octaviajedna
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 356
- Registrován: 14 říj 2011, 01:29
- Bydliště: Vysočina
- octaviajedna
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 356
- Registrován: 14 říj 2011, 01:29
- Bydliště: Vysočina
pročetl jsem tohle vlakno a nenašel názor na záslepku 3mm z nerezu ( kamoš co to pálí na laseru nemá k dispozici sillnější...) stačí to na výfuk ? na sání asi určo ale na výfuk ??? ani tak se nebojim že se to propálí jak se to tu občas píše ale nezkroutí se to třeba ? má s tím někdo zkušenost ?a hlavně na výfuk dáváte jaký těsnění ??? prosím radu od někoho kdo tam to těsnění má dlouhodobě ověřené .-)
Golf III Variant ALE , CHip,KAT+EGR off,Podvozek,205/40R17 G IV Look Hella
T4 Caravelle 2.5 dti 75kw zatim základ
T4 Caravelle 2.5 dti 75kw zatim základ