Chyba na válci !!!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

fery77
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 04 říj 2011, 15:19
Odpovědi: 0

Chyba na válci !!!

Příspěvek od fery77 »

Čau kluci, prosím o radu : při nízkých otáčkách auto začne klepat - vibrovat a nemá výkon- jako když se dusí, je to ale jen mezi 1500-2100 ot. potom se chytí maže a tolik neklepe.Na diagnostice to pořád ukazuje chybu na třetím válci,vymenili jsme vstřik(origo) trochu se to zlepšilo ale stejně to není ono a navíc to pořád ukazuje chybu na třetím válci.Auto bylo v autorizovaným servisu, tak nevím??? Díky všem za pomoc.
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

znacka auta,typ motoru ?
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
fery77
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 04 říj 2011, 15:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od fery77 »

Zdar chlape, včera už jsem to nestihnul musel jsem mazat na odpolední, jinak je to Octavia 1,9 tdi PD 77 kw - typ motoru BXE, nalítáno 150 000km.Po výměně rozvodů, nové náplně,filtry apřetěsnění hlavy. Je to včudu už to bylo třikrát na diagnostice a nevědí si s tím rady - pořád to ukazuje vyšší hodnoty na vstřiku na třetím válci i když tam je novej vstřik- prý je poštelovanej na těch 225 stupnů, budu rád za každou radu nebo postřech díky moc už jsem s toho zoufalej
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

změř tlaky.bude tam podle mě problém na tom 3.válci :o
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

tak .zmerit tlaky ve valci,co hydro a vacka?elektricka lista je v poradku?
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
fery77
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 04 říj 2011, 15:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od fery77 »

Tlaky na válci jsou slabší,než u ostatních,to naměřil.Takže jak bych měl postupovat dál, co by mělo následovat ??? Jinak na hydro,vačku a el. lištu se budu muset zeptat mechanika jestli to taky zkontroloval,ale myslím si že ne. Jakým způsobem by se mohly upravit ty tlaky??? Pomalu začínám věřit, že by se to mohlo konečně vyřešit - moc Vám všem děkuji za užitečný rady :)
Naposledy upravil(a) fery77 dne 29 led 2012, 21:13, celkem upraveno 1 x.
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Celý problém bude v tlaku na 3.válci.Takže hlava dolů,3.píst ven a bude jasno. :)
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

co sou slabší tlaky?já mám teď taky rozhozenej motor kvůli tlakům...změř to na úpně studeném motoru.já to rozhodil,zejtra budu měřit ovalitu na válci.jinak válec vypadá jak novej a v kroužkách vůle 0,50 mm tak koupim nové a udělám hlavu...
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
fery77
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 04 říj 2011, 15:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od fery77 »

Takže ten píst se bude muset vyměnit? Na kolik to zhruba může vyjít. Zrovna nedávno jsem musel přetěsnit hlavu, kvůli úniku chladící kapaliny, bude to mít na to těsnění nějakej vliv?
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

pístem to nebude.doufám,že jsi tu hlavu kkyž jsi jí vyndal nelchal srovnat,natlakovat,udělal sedla atd.....kolik si měl ty tlaky?
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Většinou je problém na kroužkách pístu.Pokud se tam něco nedřelo,tak válce jsou u VW i po 300tkm OK.Ovalita minimální.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

fery77 píše:Zdar chlape, včera už jsem to nestihnul musel jsem mazat na odpolední, jinak je to Octavia 1,9 tdi PD 77 kw - typ motoru BXE, nalítáno 150 000km.Po výměně rozvodů, nové náplně,filtry apřetěsnění hlavy. Je to včudu už to bylo třikrát na diagnostice a nevědí si s tím rady - pořád to ukazuje vyšší hodnoty na vstřiku na třetím válci i když tam je novej vstřik- prý je poštelovanej na těch 225 stupnů, budu rád za každou radu nebo postřech díky moc už jsem s toho zoufalej
Podíval bych se, jestli ostatní vstřikovače nejsou seřízený na 180st.
fery77
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 04 říj 2011, 15:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od fery77 »

krejča píše:co sou slabší tlaky?já mám teď taky rozhozenej motor kvůli tlakům...změř to na úpně studeném motoru.já to rozhodil,zejtra budu měřit ovalitu na válci.jinak válec vypadá jak novej a v kroužkách vůle 0,50 mm tak koupim nové a udělám hlavu...
Když měl auto mechanik, tak zjistil že tlaky na třetím válci jsou slabší,ale prý by to nemělo mít zase takovej vliv, já tomu moc nerozumím, tak mi nezbejvá nic jinýho než mu věřit
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

pokud je ten tlak o dost jinde než ty ostatní tak je to ten problém.....hlavní je aby včechny tlaky byli srovnatelné....
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

a co vačka?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“