Chyba na válci !!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Chyba na válci !!!
Čau kluci, prosím o radu : při nízkých otáčkách auto začne klepat - vibrovat a nemá výkon- jako když se dusí, je to ale jen mezi 1500-2100 ot. potom se chytí maže a tolik neklepe.Na diagnostice to pořád ukazuje chybu na třetím válci,vymenili jsme vstřik(origo) trochu se to zlepšilo ale stejně to není ono a navíc to pořád ukazuje chybu na třetím válci.Auto bylo v autorizovaným servisu, tak nevím??? Díky všem za pomoc.
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Zdar chlape, včera už jsem to nestihnul musel jsem mazat na odpolední, jinak je to Octavia 1,9 tdi PD 77 kw - typ motoru BXE, nalítáno 150 000km.Po výměně rozvodů, nové náplně,filtry apřetěsnění hlavy. Je to včudu už to bylo třikrát na diagnostice a nevědí si s tím rady - pořád to ukazuje vyšší hodnoty na vstřiku na třetím válci i když tam je novej vstřik- prý je poštelovanej na těch 225 stupnů, budu rád za každou radu nebo postřech díky moc už jsem s toho zoufalej
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Tlaky na válci jsou slabší,než u ostatních,to naměřil.Takže jak bych měl postupovat dál, co by mělo následovat ??? Jinak na hydro,vačku a el. lištu se budu muset zeptat mechanika jestli to taky zkontroloval,ale myslím si že ne. Jakým způsobem by se mohly upravit ty tlaky??? Pomalu začínám věřit, že by se to mohlo konečně vyřešit - moc Vám všem děkuji za užitečný rady 

Naposledy upravil(a) fery77 dne 29 led 2012, 21:13, celkem upraveno 1 x.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Celý problém bude v tlaku na 3.válci.Takže hlava dolů,3.píst ven a bude jasno. 

Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
co sou slabší tlaky?já mám teď taky rozhozenej motor kvůli tlakům...změř to na úpně studeném motoru.já to rozhodil,zejtra budu měřit ovalitu na válci.jinak válec vypadá jak novej a v kroužkách vůle 0,50 mm tak koupim nové a udělám hlavu...
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko 
Daily-T4 mulťák acv

Daily-T4 mulťák acv
pístem to nebude.doufám,že jsi tu hlavu kkyž jsi jí vyndal nelchal srovnat,natlakovat,udělal sedla atd.....kolik si měl ty tlaky?
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko 
Daily-T4 mulťák acv

Daily-T4 mulťák acv
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Většinou je problém na kroužkách pístu.Pokud se tam něco nedřelo,tak válce jsou u VW i po 300tkm OK.Ovalita minimální.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Podíval bych se, jestli ostatní vstřikovače nejsou seřízený na 180st.fery77 píše:Zdar chlape, včera už jsem to nestihnul musel jsem mazat na odpolední, jinak je to Octavia 1,9 tdi PD 77 kw - typ motoru BXE, nalítáno 150 000km.Po výměně rozvodů, nové náplně,filtry apřetěsnění hlavy. Je to včudu už to bylo třikrát na diagnostice a nevědí si s tím rady - pořád to ukazuje vyšší hodnoty na vstřiku na třetím válci i když tam je novej vstřik- prý je poštelovanej na těch 225 stupnů, budu rád za každou radu nebo postřech díky moc už jsem s toho zoufalej
Když měl auto mechanik, tak zjistil že tlaky na třetím válci jsou slabší,ale prý by to nemělo mít zase takovej vliv, já tomu moc nerozumím, tak mi nezbejvá nic jinýho než mu věřitkrejča píše:co sou slabší tlaky?já mám teď taky rozhozenej motor kvůli tlakům...změř to na úpně studeném motoru.já to rozhodil,zejtra budu měřit ovalitu na válci.jinak válec vypadá jak novej a v kroužkách vůle 0,50 mm tak koupim nové a udělám hlavu...
pokud je ten tlak o dost jinde než ty ostatní tak je to ten problém.....hlavní je aby včechny tlaky byli srovnatelné....
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko 
Daily-T4 mulťák acv

Daily-T4 mulťák acv