Opel Omega 2,5TD 96KW

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

BH motor píše:hlava s tym nic nema. to je dane hlavne tvarom vacky v cerpadle... myslim

Vačka je originál TDS, už jsem to probíral s člověkem od bosche a pravděpodobně je to tvarem zalévacího otvoru v hlavě čerpadla. Příští týden budu chytřejší :)
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

to oldaf:

ty to maš zmerane už alebo ešte nie,kukamže turbo ti klaklo to si kolko na nom fukal.?...
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

bjukemen píše:to oldaf:

ty to maš zmerane už alebo ešte nie,kukamže turbo ti klaklo to si kolko na nom fukal.?...

Ještě jsem neměřil. ani nemužu protože když to nakrmím na čerpadle tak mi to neudrží spojka, mám jen 228mm. Až udělám spojku tak změřím, to už bude GT32. Na 2260 jsem měl 1,8b, chvilkama i o něco víc.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

..OMG masaker až teraz som zistil že e34 ma len 228 spojku i tak je zaujímave že ti tolko udržala kedže 2260 nieje žiadny drobec daleko od daweho nebudeš asi hmm


..nemaš ani nejake video alebo zmerane nejake zrychlenie apd
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Nějaký časy jsem si měřil, musím se podívat kam jsem to dal.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

GT32? :o To chces pouzit neco z Perkinse, Volva, nebo sportovni od Garretta? (crazy) Jako v twinu bych asi chapal, ale jinak ... si radeji nechci predstavit ten nabeh. Jaky to bude mit A/R turbine housingu? ... pokud to neni tajny.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

GT3271S Nissan obsah 5,9
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

oldaf píše:GT3271S Nissan obsah 5,9
Zjistoval sis, jaky tlak to tlaci v serii pri jakych otackach? Kolik je to TDSo schopny tocit otacek?

Info o 3271 nemam ale 3267 vypada relativne zajimave

Compressor 48,25/67mm, A/R 0.48, Trim 52
Turbine 55,5mm A/R 0.69 , twinscroll

Dvoukomorovej vyfukovej housing umoznuje jednu paradni vec - mit "dualni A/R" pokud bys ho tam mel a pouzil toto: http://www.youtube.com/watch?v=_KNLKVgg8po... by ten nabeh nemusel byt az tak nejhorsi ;)

http://www.4est.wz.cz/forum/turboNissan.jpg
Predpokladam to neni ono, ze? :roll:
Naposledy upravil(a) Forest dne 31 led 2012, 00:43, celkem upraveno 3 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Hezke a Ty vis, ze je to ten samy typ turba co hodlas pouzit Ty?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

To vůbec neřeším jestli je nebo není stejné, turbo mám doma, na svody pasuje bez uprav. Takže ho tam dám a buď to pojede nebo nepojede :D . Pokud se na OM606 dá roztočit GT42 tak snad tohle maličký turbo roztočím taky.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

..nezabudni pohladať tie časy bo ma to nejako začalo zaujímať
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

oldaf píše:To vůbec neřeším jestli je nebo není stejné, turbo mám doma, na svody pasuje bez uprav. Takže ho tam dám a buď to pojede nebo nepojede :D . Pokud se na OM606 dá roztočit GT42 tak snad tohle maličký turbo roztočím taky.
No, porovnani s OM606 se mi zda ponekud ne moc stastne, protoze je treba si uvedomit, ze OM606 je 24 ventil, zatimco pokud se nepletu, TDS ma na valec ventily jen dva. Navic, aniz bych Te chtel podcenovat, nemyslis tim mimochodem aplikaci GT42 v kombinaci s nejakym kompresorem? Tam totiz vzduch odsporu, ktery pomaha vytvorit spaliny pro rozbehnuti takoveho "macka" dodava kompresor. Bez nej by byl nabeh GT42 podstatne horsi. Defakto to funguje jako twinturbo.

Dale je treba si uvedomit A/R, ktere znacne ovlivnuje nabeh turba. Vez, ze hodnota A/R ma vyznamny vliv na nabeh. Cim vetsi A/R tim to sice ma vyssi potencial tykajici se vykonu, ale zaroven je to limitujici pro nabeh. A ono, kdyz mas male A/R, neni pak problem prebytecne spaliny na vrsku bypasnout wastegatem (treba aditivnim, externim).

A neni GT32 jako GT32, stejne jako neni GT17 (napriklad Vcko) jako GT17 (napriklad VBcko nebo dokonce 1756).

Nicmene, Tobe je to jedno a delas to pro pokus, tak drzim palce. Jen zopakuji svou dobre minenou radu - pokud mas tu "dvojitou" vyfukovku, rozhodne pouzij tu klapku, regulovat ji muzes treba tlakem ve vyfuku pred turbem. Turbu to vyrazne pomuze se sebrat ;)

Pokud bys nechtel delat tajnosti, poprosim Te, aby sis zalozil novy topic a tam by bylo mozne to prodiskutovat, abychom to tu Dawovi nezadelavali, za coz se mu omlouvam :worthy:

PS: zkus mrknout na to turbo, jake jsou hodnoty A/R u sani a hlavne u vyfuku, osobne by me to zajimalo. Kdybys nahodil fotky taky by to nebylo od veci :D
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

to. Forest: Nic se neděje :) čas od času od Tebe něco přečtu a můžu říct,že to vždy má hlavu a patu.

Jinak jsem změřil 0-100 už s namontovaným turbem GT2260V tlak 1,9 a s mírným kouřem.
http://www.youtube.com/watch?v=18_Y6baOUl4
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

..fuha zverstvo :o :o písal som aj pri videu aky čas cca vychadza v tom zrýchleni.?
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“