aspoň co já vím tak diesel spíš ohřeješ trochu zvýšenou zátěží,mámálo odpadního tepla a při malém výkonu se to ohřeje též málo, nemyslím točit to jako formuli,až to budeš mít podle teploměru na 90 st. dej nějakej ruční teploměr do expanzní nádobky,pak uvidíš co je pravda,ale tvoje auto,tvoje teorie ,tvoje teplota,tvůj styl jízdy,,,tvůj kloboukchiquillo píše:to víš klidná a pomalá jízda
Zahřátí motoru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
miraspetrowski
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 818
- Registrován: 15 úno 2007, 20:09
- Bydliště: okr. cr
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
pri minus 10 cca 13-15km a mam ho na 90C, Octavku 10km-tam mám ohrev. Ak ukazujú chujovo budíky tak klamem. 
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Budik ukazuje 90 pri 80 stupnich a mel by tam zustat do 110ti stupnu. Jinak mam ted vypozodovano. -11 na budikovych 90 za 12km (17min mestsky provoz) Rano -20 budikovych 90 za 17km (30min Skrabani + mesto + mezimesto) Climatronic na 21 stupnu.alfik píše:Budík ukazuje 90 už pri 75C
Pri delsim stani radiator topeni spolehlive stiha motor pomalu ale jiste ochlazovat
Passat Variant B5 99 1,9TDI (81kw,AFN)
EGR off, AHD
EGR off, AHD
To máte tedy pěkně blbé budíky. Mně ukazuje budík 90°C až při 90°C, protože mám normální budíky a ne trapné budíky.
Ty žhavicí svíčky ve vodním systému sice žhaví již od +5°C, ale musí být splněno ještě několik dalších podmínek. Jednou z těch důležitých podmínek pro to, aby žhavicí svíčky topily a ohřívaly vodu, je dostatečná volná proudová kapacita alternátoru (svorka DF). A ta většinou není.
Doporučuji udělat si zapínání těchto svíček ručně na nějaký vypínač. Hned to bude fungovat úplně jinak. Ale musíte počítat s tím, že bude dost trpět baterka, protože se může stát, že se díky těm odběrům nestačí kvalitně dobíjet.
Nebo si pořiďte bufík ze Sharana...
Ty žhavicí svíčky ve vodním systému sice žhaví již od +5°C, ale musí být splněno ještě několik dalších podmínek. Jednou z těch důležitých podmínek pro to, aby žhavicí svíčky topily a ohřívaly vodu, je dostatečná volná proudová kapacita alternátoru (svorka DF). A ta většinou není.
Doporučuji udělat si zapínání těchto svíček ručně na nějaký vypínač. Hned to bude fungovat úplně jinak. Ale musíte počítat s tím, že bude dost trpět baterka, protože se může stát, že se díky těm odběrům nestačí kvalitně dobíjet.
Nebo si pořiďte bufík ze Sharana...
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Noo ten bych zrovna nechtěl..je to jen přihřívač a věčně to někomu nejde..ted sem potkal kámoše ze základky po několika letech..má Sharana s přihřívačem a byl smutnej že nejde..:)Jinak s tím egr je to dobrej nápad ON/OFF..většina lidí má OFF na stálo...Jinak s 5KW Webastem mám 90C po cca 10km jízdy pokud zapnu topení jak vyjedu...a jedu klidovku.Marek77 píše:To máte tedy pěkně blbé budíky. Mně ukazuje budík 90°C až při 90°C, protože mám normální budíky a ne trapné budíky.
Ty žhavicí svíčky ve vodním systému sice žhaví již od +5°C, ale musí být splněno ještě několik dalších podmínek. Jednou z těch důležitých podmínek pro to, aby žhavicí svíčky topily a ohřívaly vodu, je dostatečná volná proudová kapacita alternátoru (svorka DF). A ta většinou není.
Doporučuji udělat si zapínání těchto svíček ručně na nějaký vypínač. Hned to bude fungovat úplně jinak. Ale musíte počítat s tím, že bude dost trpět baterka, protože se může stát, že se díky těm odběrům nestačí kvalitně dobíjet.
Nebo si pořiďte bufík ze Sharana...
Přešel jsem ze zánovního PD na starou rotačku AVG a jedinné na co si nemůžu stěžovat, je rychlost zahřátí. Přijedu na noční, auto na parkáču stojí 9 hodin v - 23st a do 5-ti km na budíku 90 (vag ukazuje 79)...
Ale jezdím do 3000ot/min...
Naposledy upravil(a) Thopr dne 02 úno 2012, 17:09, celkem upraveno 1 x.
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... 
To máte tedy pěkně blbé budíky. Mně ukazuje budík 90°C až př
To máte tedy pěkně blbé budíky. Mně ukazuje budík 90°C až při 90°C, protože mám normální budíky a ne trapné budíky.
A ty máš ty normální budíky z čeho???že ti ukazují jak ty říkaš uplně přesně.Protože jsem to nezažil na žádném vozidle OI,OII,Passat,Transportér atd aby ukazovaly uplně přesně
A ty máš ty normální budíky z čeho???že ti ukazují jak ty říkaš uplně přesně.Protože jsem to nezažil na žádném vozidle OI,OII,Passat,Transportér atd aby ukazovaly uplně přesně
VW Passat 2.0Tdi, OI 1.9 Tdi, OII 4x4 1.9 Tdi