Jaký je zhruba průtok nafty ve zpátečce? když budu mít malinkou nádržku na starty a pojedu třeba 6 km, tak aby v té pětilitrovce něco zbylo ... ptám se, protože šlusnutí teď nevím jak vyřešit, v nějaké diskusi jsem četl, že je třeba dát odvzdušňovák, ale který a kde ho sehnat? Díky
astra 1.7 TD
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu )
nazpet proteka vicemene stejne mnozstvi, ta spotreba vysokotlake casti je ruzna, ale zas ne tak zavratna, pocitej s teoretickym prutokem pri jmenovych otackach nekde do 60 l / h
Díky chlapi, vyřeším to tím oventropem. Mimochodem jaké s ním máte zkušenosti? A stačí, když ho propojím jednoduše před filtr Y kusem?
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu )
když budu mít zkratlou zpátečku před výměník, tak jak se mi bude proplachovat čerpadlo naftou před koncem jízdy? i když tam pustím naftu, tak tam ten olej, z přepadu bude pořád kolovat nebo ne...
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu )
takže výměník bude hned u čerpadla na té společné větvi a zpátečka nad ním...pak až teprve bude Y rozdvojení na větve nafty a oleje...
to ale neřeší můj dotaz, jak se bude proplachovat čerpadlo, když prvotní zdroj i po přepnutí bude ze zpátečky, takže sice naředěnej ale pořád olej...
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu )
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu )
tak to máme naplánovaný stejně ( akorát já mám obyč 2 ventily ) ta zpátečka se napojuje přímo na ten oventrop?
...takže se to takhle řeší, s tím jsem do toho šel že to budu proplachovat dopředu než zastavím
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu )
ale dovedete si predstavit, jak dlouho budete muset jezdit, pokud mate treba klasiku TDi??? Kdyz v celem filtru, cerpadle a hadicich je treba 0,6 litru paliva??? Pri proplachu klasickeho ropaka, dva ventily 3/2 stacilo nechat motor brblat 2 minuty na volnobeh a byl proplachnuty...
Tohle je problém šlusnuté zpátečky...já mám udělanou takhle přestavbu a proplachuju cca 10km...ale zase si vem, že 8 km jedeš ještě na čistej olej a až pak na naftu takže v pohodě, neřeš to, jen proplachuj dýl Mám O1 1.9 TDi
já mám komůrku ... a zpátečku budu napojovat až za filtrem. Snad to bude fungovat
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu )
radluk: když teda dám 2 3/2 cestný ventily, jeden na přívod, druhej na zpátečku tak fakt stačej 2 minuty a na vstřikách je zase nafta? ale když přepnu zpátky na naftu, tak se mi olej co bude ve filtru a v hadicích nažene stejně do naftový nádrže ne? takže si vlastně budu ředit naftu??