Marek77 píše:Rozhodně bych něco takového nedělal. Pokud se používá pořádná nafta a do ní aditiva, zamrznutí nehrozí.
V zimne nafte je benzin normalne v urcitom pomere podla toho do akej teploty ma vydrzat. Pri vojsku sme davali do nafty eter. V tatrach davaju do nafty benzin aby nezamrzla a trochu petroleja aby na seba naviazal vodu. Ale to v akom pomere to treba riedit udava vyrobca motora. Kukni do prirucky jek nato tam som to tusim videl (tu tabulku pomerov)
Píšeš bludy v zimnej nafte nie je benzín. Miešanie nafty s eterom robíš si z nás srandu.Petrolej vodu neviaže, to skôr lieh a jeho deriváty. Uvedom si prosím Ťa , že by niekto tieto "Tvoje rady " mohol aj použiť - nebolo by Ti ho ľúto ?
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
v zimě kdy mrzne dávám 5l benálu na plnou nádrž a vše funguje již několik let ford a mercedes (ještě než objevily kouzlo CR motorů ) to taky doporučovaly
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Marek77 píše:Prave - o to mazani jde predevsim. A vy tady zatim mluvite o golfu 1 a valecnych strojich nekde u Stalingradu. Ja mel zato,ze otazka byla na motor PD. A musim se opakovat - tam bych benzin do nafty nedaval v zadnem pripade.
možná že už Adolf věděl co je dobrý a do Tigrů dával koncernový TDI
Marek77 píše:Rozhodně bych něco takového nedělal. Pokud se používá pořádná nafta a do ní aditiva, zamrznutí nehrozí.
V zimne nafte je benzin normalne v urcitom pomere podla toho do akej teploty ma vydrzat. Pri vojsku sme davali do nafty eter. V tatrach davaju do nafty benzin aby nezamrzla a trochu petroleja aby na seba naviazal vodu. Ale to v akom pomere to treba riedit udava vyrobca motora. Kukni do prirucky jek nato tam som to tusim videl (tu tabulku pomerov)
Píšeš bludy v zimnej nafte nie je benzín. Miešanie nafty s eterom robíš si z nás srandu.Petrolej vodu neviaže, to skôr lieh a jeho deriváty. Uvedom si prosím Ťa , že by niekto tieto "Tvoje rady " mohol aj použiť - nebolo by Ti ho ľúto ?
Si myslis ze t815 na letisku na co slapu? Papaju petrak a jak im chutna
A co si myslis ze co je v zimnej nafte aloe vera???
jericho-3 píše:Tohle doporučení již dávala firma Bosch Hitlerovi při ůtoku na SSSR a já ji měl v příručce od výrobce ke Golfu 1 diesel..Ale to se ještě používala nafta a ne ty dnešní rostlinné sračky a motory byly normální a ne tak háklivé jako dnes..Jde o to, že benzin sníží již tak bídné mazání nafty...
Pred rokmi keď sa mi vyliala nafta na zem , zostal mastný fľak . Dnes sa odparí podobne ako benzín , skoro bez stopy. Myslím že je to vyvolané potrebami moderných dieselov a ich citlivými tryskami.
V príručke ku FORD SIERRA sa píše , že je možné miešať benzín do nafty v pomere 30: 70 pri teplote do -10 , až v pomere 50:50 do -25 . Ja by som sa do modernej nafty také množstvo neodvážil naliať.
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Marek77 píše:Rozhodně bych něco takového nedělal. Pokud se používá pořádná nafta a do ní aditiva, zamrznutí nehrozí.
V zimne nafte je benzin normalne v urcitom pomere podla toho do akej teploty ma vydrzat. Pri vojsku sme davali do nafty eter. V tatrach davaju do nafty benzin aby nezamrzla a trochu petroleja aby na seba naviazal vodu. Ale to v akom pomere to treba riedit udava vyrobca motora. Kukni do prirucky jek nato tam som to tusim videl (tu tabulku pomerov)
Píšeš bludy v zimnej nafte nie je benzín. Miešanie nafty s eterom robíš si z nás srandu.Petrolej vodu neviaže, to skôr lieh a jeho deriváty. Uvedom si prosím Ťa , že by niekto tieto "Tvoje rady " mohol aj použiť - nebolo by Ti ho ľúto ?
Ten petrolej sa do tej nafty dával to som počul už od veľa ludí
cin píše:A co rikate na naftu od OMV - Maxx motion, udajne do -35, sice u nas za 38,70 ale na zkousku jsem ji nabral + VIF, tak uvidime. Kazdopadne mate nekdo s touhle naftou nejake zkusenosti ?
Asi před dvouma rokama sem před odjezdem na hory natankoval OMV Alpine diesel abych měl klid. Na cestě zpátky mi to po padesáti km při -17ti zatuhlo. Takže když sem letos na OMV zahlíd ten jejich novej zázrak do -35ti, tak sem se jen pousmál.
Při takovymhle průseru mi vždy pomohl benzín a nikdy žádný aditiva. Takže za mě naturálek ano. 5 litrů na plnou nádrž, domáznout aditivem a je klid.
v rodine mame 4x tdi pd. Kazdou zimu pri nizsich teplotach 5l do naturalu do plne nadrze nafty a nikdy nebyl zadny problem. Na moji octe natankovana verva + vif a stejne zamrzla od te doby benzin a no problem