natural 95 do nafty proti zamrznutí

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33638
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

v příručce pro ford tranzit 2,5D s čerpalem boš z roku 94 píšou že můžeš při mínus dvacet tankovat ve státech kde není zimní nafta

benzín s naftou půl na půl na úkor výkonu ;)
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

TDI tech píše:
Marek77 píše:Rozhodně bych něco takového nedělal. Pokud se používá pořádná nafta a do ní aditiva, zamrznutí nehrozí.
V zimne nafte je benzin normalne v urcitom pomere podla toho do akej teploty ma vydrzat. Pri vojsku sme davali do nafty eter. V tatrach davaju do nafty benzin aby nezamrzla a trochu petroleja aby na seba naviazal vodu. Ale to v akom pomere to treba riedit udava vyrobca motora. Kukni do prirucky jek nato tam som to tusim videl (tu tabulku pomerov) ;)
Píšeš bludy v zimnej nafte nie je benzín. Miešanie nafty s eterom robíš si z nás srandu.Petrolej vodu neviaže, to skôr lieh a jeho deriváty. Uvedom si prosím Ťa , že by niekto tieto "Tvoje rady " mohol aj použiť - nebolo by Ti ho ľúto ?
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

v zimě kdy mrzne dávám 5l benálu na plnou nádrž a vše funguje již několik let ford a mercedes (ještě než objevily kouzlo CR motorů (noteeth) ) to taky doporučovaly
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
miraspetrowski
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 úno 2007, 20:09
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. cr

Příspěvek od miraspetrowski »

Marek77 píše:Prave - o to mazani jde predevsim. A vy tady zatim mluvite o golfu 1 a valecnych strojich nekde u Stalingradu. Ja mel zato,ze otazka byla na motor PD. A musim se opakovat - tam bych benzin do nafty nedaval v zadnem pripade.
možná že už Adolf věděl co je dobrý a do Tigrů dával koncernový TDI
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

Než jsem tankoval vervu, 3l na nádrž a OK
G3 Variant synchro
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ráno jsem přeléval naftu z kanystru co byl přes noc venku ( -15 ) a nafta byla jak mléko a to jsem jí tankoval v pondělí.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

senioring1 píše:
TDI tech píše:
Marek77 píše:Rozhodně bych něco takového nedělal. Pokud se používá pořádná nafta a do ní aditiva, zamrznutí nehrozí.
V zimne nafte je benzin normalne v urcitom pomere podla toho do akej teploty ma vydrzat. Pri vojsku sme davali do nafty eter. V tatrach davaju do nafty benzin aby nezamrzla a trochu petroleja aby na seba naviazal vodu. Ale to v akom pomere to treba riedit udava vyrobca motora. Kukni do prirucky jek nato tam som to tusim videl (tu tabulku pomerov) ;)
Píšeš bludy v zimnej nafte nie je benzín. Miešanie nafty s eterom robíš si z nás srandu.Petrolej vodu neviaže, to skôr lieh a jeho deriváty. Uvedom si prosím Ťa , že by niekto tieto "Tvoje rady " mohol aj použiť - nebolo by Ti ho ľúto ?
Si myslis ze t815 na letisku na co slapu? Papaju petrak a jak im chutna :D
A co si myslis ze co je v zimnej nafte aloe vera???
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

jericho-3 píše:Tohle doporučení již dávala firma Bosch Hitlerovi při ůtoku na SSSR a já ji měl v příručce od výrobce ke Golfu 1 diesel..Ale to se ještě používala nafta a ne ty dnešní rostlinné sračky a motory byly normální a ne tak háklivé jako dnes..Jde o to, že benzin sníží již tak bídné mazání nafty... :)
Pred rokmi keď sa mi vyliala nafta na zem , zostal mastný fľak . Dnes sa odparí podobne ako benzín , skoro bez stopy. Myslím že je to vyvolané potrebami moderných dieselov a ich citlivými tryskami.
V príručke ku FORD SIERRA sa píše , že je možné miešať benzín do nafty v pomere 30: 70 pri teplote do -10 , až v pomere 50:50 do -25 . Ja by som sa do modernej nafty také množstvo neodvážil naliať.
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
djpeto
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Registrován: 21 říj 2010, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od djpeto »

do mojej rotacky 40l bio a 10l n95. ziaden problem...
EKOCar B100
#1:Octavia Combi '99 Black magic, AHF, EGRoff, TT-puky, 13000lm light.
#2:Octavia '97, modra metaliza, AGR,EGRoff,MAFoff
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

senioring1 píše:
TDI tech píše:
Marek77 píše:Rozhodně bych něco takového nedělal. Pokud se používá pořádná nafta a do ní aditiva, zamrznutí nehrozí.
V zimne nafte je benzin normalne v urcitom pomere podla toho do akej teploty ma vydrzat. Pri vojsku sme davali do nafty eter. V tatrach davaju do nafty benzin aby nezamrzla a trochu petroleja aby na seba naviazal vodu. Ale to v akom pomere to treba riedit udava vyrobca motora. Kukni do prirucky jek nato tam som to tusim videl (tu tabulku pomerov) ;)
Píšeš bludy v zimnej nafte nie je benzín. Miešanie nafty s eterom robíš si z nás srandu.Petrolej vodu neviaže, to skôr lieh a jeho deriváty. Uvedom si prosím Ťa , že by niekto tieto "Tvoje rady " mohol aj použiť - nebolo by Ti ho ľúto ?
Ten petrolej sa do tej nafty dával to som počul už od veľa ludí
BMW 330 ix
martinxl
Přispěvovatel
Příspěvky: 172
Registrován: 23 lis 2009, 23:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinxl »

tatra 815 12V 50L nafty a 5L benzínu :)
ale do PD?
FRS 1 chip + EGR off
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33638
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

složení nafty

50% kerosin a LTO,

10% nafta(velká dan),

35 % biosložka a minerál,

5% vody,

ty vole mínus 15 a je to nějaký bílý co to co to je :o :? :x


:P
miraspetrowski
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 úno 2007, 20:09
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. cr

Příspěvek od miraspetrowski »

slovacek.milos píše:složení nafty

50% kerosin a LTO,

10% nafta(velká dan),

35 % biosložka a minerál,

5% vody,

ty vole mínus 15 a je to nějaký bílý co to co to je :o :? :x


:P
to už jezdí na emulzi,nafta bude možná hustá jako olej,ale tahle teplota ještě nic není,máto nějaký slejfky,nebo hodně levnou pumpu
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3677
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

cin píše:A co rikate na naftu od OMV - Maxx motion, udajne do -35, sice u nas za 38,70 ale na zkousku jsem ji nabral + VIF, tak uvidime. Kazdopadne mate nekdo s touhle naftou nejake zkusenosti ?
Asi před dvouma rokama sem před odjezdem na hory natankoval OMV Alpine diesel abych měl klid. Na cestě zpátky mi to po padesáti km při -17ti zatuhlo. Takže když sem letos na OMV zahlíd ten jejich novej zázrak do -35ti, tak sem se jen pousmál.
Při takovymhle průseru mi vždy pomohl benzín a nikdy žádný aditiva. Takže za mě naturálek ano. 5 litrů na plnou nádrž, domáznout aditivem a je klid.
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
vojta_TDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 285
Registrován: 19 čer 2011, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od vojta_TDi »

v rodine mame 4x tdi pd. Kazdou zimu pri nizsich teplotach 5l do naturalu do plne nadrze nafty a nikdy nebyl zadny problem. Na moji octe natankovana verva + vif a stejne zamrzla od te doby benzin a no problem
Octavia I. 1.9 TDi PD Combi 4x4 74kw / EGR OFF
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“