Zahřátí motoru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Klimu nemám a ani kryt motoru ze spodu.Mám to prostě takhle vyzkoušené, že jedu v těchto mrazech 8km po rovině, tak se mi to stačí sotva ohřát a pak sjíždím 6 km z kopce, takže se to chladí a s tím kartonem je to prostě lepší.Když je tak kolem -10 tak bez kartonu pohoda, ale v těchle mrazech je to na prd.
OCTAVIA 1.9 TDI 66kw AGR
Po výmene pôvodného 12 ročného termostatu za nový Wahler sa my auto zohereje na 90 st asi po 9km jazdy....platí aj pri teplote -15 st. Mám komplet spodné kryty motora. Pred chladič som dal koberec..... aj ked je termostat OK,tak prúd mrazivého vzduchu dokáže uchladit studený motor....Octavia 1.9Sdi...kúrenie je na 2.rýchlosti,teplota na Max...
do prace jezdim cca 15km,dal jsem si mezi chladic a masku karton,kouka mi asi 6cm vrsku chladice,aby se to trochu chladilo,a pohoda.Teplota se mi porad drzi na 80C.Obcas si zatopim abych mel teplo,teplota mi klesne na 65 ,vypnu topeni zase mi stoupne na 80C.
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
š 1000,105 aj 120 termostat mali, aspoň moje. Asi limited editionHanzz píše:Já mám taky karton před chladičem.A mám ho tam proto, že se mi nechladí motor z kopce.Při takovéto zimě, když je -19 tak za jízdy je mnohem více chladno a motor se vyfouká.Termostat mám dobrý, ale ten karton prostě jen proto,at mi na motor tak nefouká studený vzduch
karton dávat u 120ky, termostat ho nepotřebuje

vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Tak nevim, co tu ctu mi nesedi. Superb AWX chip DP a zahreje se poklidnou jizdou (1700-2200 otacek s pozvolnym seslapavanim do 30%) po 8 km pri -15°C. Zadne dekly pred chladici, uprava egr nejspis v ramci chiptuningu.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- octaviajedna
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 356
- Registrován: 14 říj 2011, 01:29
- Bydliště: Vysočina
-
supermuf0090
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 589
- Registrován: 22 srp 2009, 20:53
- Bydliště: Praha 9
me se ohreje na provozni teplotu tak za 20 minut , ale bufik mam puvodni , a ty 2kw rozdil budou urcite znat , jinak egr samozrejme off, kdo by si ty sracky poustel spatky do saniMarek77 píše:EGR za to může.
Já mám v těchto mrazech při zapnutém bufíku motor ohřátý na provozní teplotu do osmi až deseti minut. A to mám narozdíl od Octavky 11 litrů chladicí kapaliny.
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
Já jsem měl bufík 5kW už když jsem to koupil. Mám za to, že bývalému majiteli asi původní bufík nějak odešel a on ho nahradil výkonnějším.
Od neděle mám bufík předělaný na nezávislé topení s možností spínání na DO (dosah kolem 50 metrů). Je to opravdu příjemné, když stojím autem osm hodin v práci na dvoře a deset-patnáct minut před jízdou domů vystrčím ruku z okna kanceláře, stisknu tlačítko DO a když poté přijdu do auta, motor má 85°C a v autě je pětadvacet nad nulou.....
Stavěl jsem to sám, čili je to takový HomeMade. Ale vypadá to spolehlivě. Mám to i s bliknutím blinkrů, abych měl odezvu. Pokud by bylo třeba (například při kempování v autě), lze do toho systému jednoduše vřadit časové relé s nějakou variabilní spínací křivkou. Tím lze docílit třeba toho, že bufík bude hodinu topit a hodinu ne (na střídačku celou noc).
Kdyby vyvstal dotaz, nač mě to přišlo, tak na 1500 Kč a deset hodin práce.
Od neděle mám bufík předělaný na nezávislé topení s možností spínání na DO (dosah kolem 50 metrů). Je to opravdu příjemné, když stojím autem osm hodin v práci na dvoře a deset-patnáct minut před jízdou domů vystrčím ruku z okna kanceláře, stisknu tlačítko DO a když poté přijdu do auta, motor má 85°C a v autě je pětadvacet nad nulou.....
Stavěl jsem to sám, čili je to takový HomeMade. Ale vypadá to spolehlivě. Mám to i s bliknutím blinkrů, abych měl odezvu. Pokud by bylo třeba (například při kempování v autě), lze do toho systému jednoduše vřadit časové relé s nějakou variabilní spínací křivkou. Tím lze docílit třeba toho, že bufík bude hodinu topit a hodinu ne (na střídačku celou noc).
Kdyby vyvstal dotaz, nač mě to přišlo, tak na 1500 Kč a deset hodin práce.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
-
supermuf0090
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 589
- Registrován: 22 srp 2009, 20:53
- Bydliště: Praha 9
nejdrazsi položka cerpadloMarek77 píše:Já jsem měl bufík 5kW už když jsem to koupil. Mám za to, že bývalému majiteli asi původní bufík nějak odešel a on ho nahradil výkonnějším.
Od neděle mám bufík předělaný na nezávislé topení s možností spínání na DO (dosah kolem 50 metrů). Je to opravdu příjemné, když stojím autem osm hodin v práci na dvoře a deset-patnáct minut před jízdou domů vystrčím ruku z okna kanceláře, stisknu tlačítko DO a když poté přijdu do auta, motor má 85°C a v autě je pětadvacet nad nulou.....
Stavěl jsem to sám, čili je to takový HomeMade. Ale vypadá to spolehlivě. Mám to i s bliknutím blinkrů, abych měl odezvu. Pokud by bylo třeba (například při kempování v autě), lze do toho systému jednoduše vřadit časové relé s nějakou variabilní spínací křivkou. Tím lze docílit třeba toho, že bufík bude hodinu topit a hodinu ne (na střídačku celou noc).
Kdyby vyvstal dotaz, nač mě to přišlo, tak na 1500 Kč a deset hodin práce.
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
octavia jedna - to máš pravdu, u TDI bych z uvaření strach neměl, už jen z toho důvodu, že uplné vyřazení chladiče tam jde obtížně..Ale u auta, kde je dost místa, přehýbám karton dle potřeby /a to nemám teploměr/ a účinek je výborný...Vzpomínám na auto se žaluziemi, výborná věc, ale manželku do vozu lze pustit jen s otevřenými..Ale je to dnes anachronismus, už jen proto, že zatočit kličkou u okna dvěří, je dnes pro řidiče nadlidský výkon .. 
nepropadat panice...
místo křivky to chce rovnou termostat jako do obývákuMarek77 píše:Já jsem měl bufík 5kW už když jsem to koupil. Mám za to, že bývalému majiteli asi původní bufík nějak odešel a on ho nahradil výkonnějším.
Od neděle mám bufík předělaný na nezávislé topení s možností spínání na DO (dosah kolem 50 metrů). Je to opravdu příjemné, když stojím autem osm hodin v práci na dvoře a deset-patnáct minut před jízdou domů vystrčím ruku z okna kanceláře, stisknu tlačítko DO a když poté přijdu do auta, motor má 85°C a v autě je pětadvacet nad nulou.....
Stavěl jsem to sám, čili je to takový HomeMade. Ale vypadá to spolehlivě. Mám to i s bliknutím blinkrů, abych měl odezvu. Pokud by bylo třeba (například při kempování v autě), lze do toho systému jednoduše vřadit časové relé s nějakou variabilní spínací křivkou. Tím lze docílit třeba toho, že bufík bude hodinu topit a hodinu ne (na střídačku celou noc).
Kdyby vyvstal dotaz, nač mě to přišlo, tak na 1500 Kč a deset hodin práce.
Čerpadlo ne, to už mám v autě delší čas. Navíc jsem ho získal zadarmo (byly vadné uhlíky, tak majitel řekl, že chce nové a tohle prý mám vyhodit).supermuf0090 píše:nejdrazsi položka cerpadloMarek77 píše:Já jsem měl bufík 5kW už když jsem to koupil. Mám za to, že bývalému majiteli asi původní bufík nějak odešel a on ho nahradil výkonnějším.
Od neděle mám bufík předělaný na nezávislé topení s možností spínání na DO (dosah kolem 50 metrů). Je to opravdu příjemné, když stojím autem osm hodin v práci na dvoře a deset-patnáct minut před jízdou domů vystrčím ruku z okna kanceláře, stisknu tlačítko DO a když poté přijdu do auta, motor má 85°C a v autě je pětadvacet nad nulou.....
Stavěl jsem to sám, čili je to takový HomeMade. Ale vypadá to spolehlivě. Mám to i s bliknutím blinkrů, abych měl odezvu. Pokud by bylo třeba (například při kempování v autě), lze do toho systému jednoduše vřadit časové relé s nějakou variabilní spínací křivkou. Tím lze docílit třeba toho, že bufík bude hodinu topit a hodinu ne (na střídačku celou noc).
Kdyby vyvstal dotaz, nač mě to přišlo, tak na 1500 Kč a deset hodin práce., spis nahod nejaky schema , jak jsi to zapojil
Schéma - to je wono. To bych to musel překreslit z několika "cvičných" papírů na jeden. Možná se mi bude chtít.....
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Nepřidáváš si malinko ty CMarek77 píše:Já jsem měl bufík 5kW už když jsem to koupil. Mám za to, že bývalému majiteli asi původní bufík nějak odešel a on ho nahradil výkonnějším.
Od neděle mám bufík předělaný na nezávislé topení s možností spínání na DO (dosah kolem 50 metrů). Je to opravdu příjemné, když stojím autem osm hodin v práci na dvoře a deset-patnáct minut před jízdou domů vystrčím ruku z okna kanceláře, stisknu tlačítko DO a když poté přijdu do auta, motor má 85°C a v autě je pětadvacet nad nulou.....
Stavěl jsem to sám, čili je to takový HomeMade. Ale vypadá to spolehlivě. Mám to i s bliknutím blinkrů, abych měl odezvu. Pokud by bylo třeba (například při kempování v autě), lze do toho systému jednoduše vřadit časové relé s nějakou variabilní spínací křivkou. Tím lze docílit třeba toho, že bufík bude hodinu topit a hodinu ne (na střídačku celou noc).
Kdyby vyvstal dotaz, nač mě to přišlo, tak na 1500 Kč a deset hodin práce.