Podcházející vstřik (zapečen)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Ladic
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 02 úno 2007, 07:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Podcházející vstřik (zapečen)

Příspěvek od Ladic »

Octavia TDi 81 kW , mám problém se třetím vstřikem, podchází, když jsem ho chtěl vyndat a přetěsnit zjistil jsem že nejde ven. Teť to mam v servise a tam si stím taky nevědí rady, straší mě že aby vstřik vyndali tak ho musí zničit, aproto se chci zeptat jestli s tím nemáte někdo zkušenosti, diky L.
Octavia 1,9 TDI 81KW+chip 450 000Km
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

povolit presku tak na do pulky a nastartovat
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

jo obcas to pomuze a kdyz ne tak oko z oceloveho dratu vyvazat a vypacit tady je problem ze kdyz ho chces rozhejbat tak vetsinou povolis spicku
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

Dva kvalitní upravené stranové klíče proti sobě, stříkat tak půl dne předem, pod napětím sem tam poklepávat z různých směrů, stříkat, zahřát a tak furt dokola, zatím je rekord 4,5 hodiny ve dvou a to jsme si daji jen 2x kafe (LOL)
ale zatím jsem nezničil žádnej.....
G3 Variant synchro
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jestli víš co je zpětný kladivo, tak tím to vytáhneš úplně bez problémů
zdenace
Aktivista
Příspěvky: 1172
Registrován: 23 led 2006, 22:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od zdenace »

Přesně jak píše Huml, tak to jde asi nejlépe a trochu uvolňovače.
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

nedavno sem delal bmw a musel sem si udelat Zpetne kladivo a jako zavazi sem mel setrvak a stejne sem ten vstrik nevyndal
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

12skvarka píše:nedavno sem delal bmw a musel sem si udelat Zpetne kladivo a jako zavazi sem mel setrvak a stejne sem ten vstrik nevyndal
Pověsil jsi za něj auto?Nedávno mi to popisoval známej , co dělá v BMW, a za tři hodinky byl venku, nechtěl jsem tomu věřit.
zdenace
Aktivista
Příspěvky: 1172
Registrován: 23 led 2006, 22:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od zdenace »

Jo i to se stává, hodiny letí a hotová práce nikde.
Uživatelský avatar
woodman007
Přispěvovatel
Příspěvky: 447
Registrován: 21 bře 2006, 20:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Les

Příspěvek od woodman007 »

Huml píše:jestli víš co je zpětný kladivo, tak tím to vytáhneš úplně bez problémů
Domado, ale funguje perfekt :D Obrázek
Obrázek
Obrázek
Zetor 3011
Ladic
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 02 úno 2007, 07:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Ladic »

Tak vám všem moc děkuji za vaše rady a zkušenosti, vstřik se nakonec podařilo vyndat za pomocí zpětného kladiva a zároveň zmražením sprejem CO2, měl jsem ztoho trochu strach, protože se jednalo o řídicí vstřik, ale dopadlo to Ok.
L.
Octavia 1,9 TDI 81KW+chip 450 000Km
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

reverzni kladivo nemam a zatim jsem ho ani nepotreboval protoze sem vsechny vyndal,ale urcite ho nenicit
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“