EGR .zaslepit ,nezaslepit ??? anketka :-))

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Tak jsem zkusil odpojit EGR na autě v podpise a od spodu lepší,ale nouzáku jsem se nevyhnul..smrad stejnej-mám výfuk OFF a zvuk krapet jinej..auto 5/03..

Jak ten EGR vůbec funguje?? při zvednutí otáček vypne a sepne zas při volnoběhu?? nebo se otvírá i za jízdy?? protože kolem 2tis ot. mi cvakne nějaké to relé a kolem 3tis ot. cvakne znovu..to je co??
Octavia II RS
Uživatelský avatar
Kosino
Přispěvovatel
Příspěvky: 175
Registrován: 05 bře 2011, 14:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kosino »

jenom se chci zeptat, dnes jsem čistil sání, metodou vyškrábat co se dá a zbytek vypálit a pak vyklepat... zajímá mě, co se stane pokud by se nevyklepalo všechno a pak si motor nějaký kus nasál... jde to vyklepávat opravdu špatně... díky
VW Golf IV, 1,9 TDI motor AHF, jednohmota + HDS57 + VR6 přítlačák, chip motorpower
sagosek
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 23 lis 2010, 19:45
Odpovědi: 0

ARL EGR OFF

Příspěvek od sagosek »

Chlapi chci vyčistit sání a zaslepit EGR na motoru 1,9 TDI, ARL na Leonu 1M, rok 2004. Stačí pouze mechanický zásah nebo je nutný zásah do VAGu popř. celý nový soft?

Díky.

SaGy
msmity
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 22 črc 2009, 09:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od msmity »

kluci mam fabku I rs a chci zaslepit EGR, proto ze mi to z nej pekne tece, nekdo mi rikal ze si zaslepenim nepomuzu ze to potece dal, co je na tom pravdy?
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

asi ma pravdu, pokud ti z neho netece krastalicky karbon tak zaslepenim nezamezis teceni oleje.
marchello
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 30 zář 2011, 14:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od marchello »

jjuriss píše:Zdravim pani!

tak EGR mam zaslepene uz aj ja. po zaslepeni zistene niektorych skutocnosti:

-zohriatie motora v minusovych teplotach trva dlhsie
-spotreba isla mierne hore


dalej si kladiem otazku, ci sa viac nenamaha katalizator, pretoze aj smrad spalenej nafty z vyfuku je iny ako bol pred zaslepenim / vtedy bol viac kysly/

-zvysenie vykona nepocitene, skor by som povedal ze o malinko horsi zaber/subjektivny nazor/

no a dalsia otazku ktoru si kladiem, a keby mi to skusil niekto aj kvalitne vysvetlit:

cisto teoreticky ak je N18 v haji tym padom nepridava spaliny spat do sania a tym sa ti moze znizit vykon reps. dat auto do nudzoveho rezimu? popripadne ked je N18 vadny vypise to chybu vo vagu.

Ako je teda mozne ze ak mame EGR zaslepeny len zarazkami na vyfukovom a sacom potrubi, N18 mi teda nema co pridavat do sania, a riadiaca jednotka to nevyhodnoti ako chybu, pretoze vypis zavad je cisty, pritom je to v podstate to iste ako ked je N18 v haji /nepridava spaliny do sania/ a ked je egr zaslepene /tiez nepridava spaliny/. Nemoze to riadiacka vyhodnotit ako chybu a dat auto do nudzoveho resimu bez vypisania zavady? tak ako pise clen hobby:

Zaslepení ventilu má za následek přepnutí ŘJ do nouzového režimu číslo 1.ŘJ octavia má 4 stupňů nouzových režimů z hoho až 2 signalizuje blikání žhavení.Blíže jsou režimy popsány v ESI.ŘJ si za jízdy zkouší EGR ventil(po zapnutí pokles hmotnosti vzduchu)a v případě že nefunguje EGR jak má sníží výkon na nouzový stupeň 1 (motor nejede jak má,zvýší se NO2-smrdí).EGR ventilu jde snížit funkci přes VAG asi o 15 procent pomocí loginu 12233.Hodnota 100 procent odpovídá hodnotě 32768 a jde zvýšit na hodnotu 32768 což je asi 85 procent funkce EGR.Havarijní stupně jsou popsány v ESI Sis nebo servisním manuálu Škoda originál.V knize Jak na to je nehledejte.To snižování funkce EGR se tady řešilo už loni.Třeba pohledat
Tiez by ma zaujimala odpoved na to, co sa pytas resp. co napisal hobby...
Nikto nic???
OCTAVIA 1.9 TDI,MR2003, 96kW/310Nm@113kW/383nM
Uživatelský avatar
octaviajedna
Přispěvovatel
Příspěvky: 356
Registrován: 14 říj 2011, 01:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od octaviajedna »

chlapi zkusil jsem odpojit a zaslepit podtlakovou hadičku od EGR ventilu a hodilo mi to na palubní PC chybu emise do dílny.
Je mi jasný že po zaslepení to budu muset předělat softwarově kdo by to dokázal v okolí Vysočiny popř Brna?díky moc
O1 1.9 tdi 81kW ASV
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Nojo, ty už máš verzi ALH co si EGR ventil hlídá, z Brna bych ti doporučil zdejšího uživatele Humla.
Uživatelský avatar
octaviajedna
Přispěvovatel
Příspěvky: 356
Registrován: 14 říj 2011, 01:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od octaviajedna »

Tomas.cz píše:Nojo, ty už máš verzi ALH co si EGR ventil hlídá, z Brna bych ti doporučil zdejšího uživatele Humla.
čau jojo zkusím se s ním spojit
O1 1.9 tdi 81kW ASV
Uživatelský avatar
octaviajedna
Přispěvovatel
Příspěvky: 356
Registrován: 14 říj 2011, 01:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od octaviajedna »

chlapi je normalni kdyz jsme dneska omezili otvirani EGR ventilu pres VAG ze se mi zvysila aktualni spotreba pri volnobehu?Driv jsem mel na neutral 0,5 l a dnes koukam a pomalu to lezlo nahoru az k 1,5 l dik
O1 1.9 tdi 81kW ASV
Uživatelský avatar
octaviajedna
Přispěvovatel
Příspěvky: 356
Registrován: 14 říj 2011, 01:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od octaviajedna »

nikdo nic jo?,,,
O1 1.9 tdi 81kW ASV
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

omezil jsi opravdu egr? nepridal jsi davku?
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

octaviajedna píše:chlapi je normalni kdyz jsme dneska omezili otvirani EGR ventilu pres VAG ze se mi zvysila aktualni spotreba pri volnobehu?Driv jsem mel na neutral 0,5 l a dnes koukam a pomalu to lezlo nahoru az k 1,5 l dik
Já mám bez EGR pořád 0.4L..takže problém bude jinde..
Octavia II RS
Uživatelský avatar
vancar
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 19 úno 2009, 18:10
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od vancar »

pročetl jsem tohle vlakno a nenašel názor na záslepku 3mm z nerezu ( kamoš co to pálí na laseru nemá k dispozici sillnější...) stačí to na výfuk ? na sání asi určo ale na výfuk ??? ani tak se nebojim že se to propálí jak se to tu občas píše ale nezkroutí se to třeba ? má s tím někdo zkušenost ?a hlavně na výfuk dáváte jaký těsnění ??? prosím radu od někoho kdo tam to těsnění má dlouhodobě ověřené .-)
Golf III Variant ALE , CHip,KAT+EGR off,Podvozek,205/40R17 G IV Look Hella
T4 Caravelle 2.5 dti 75kw zatim základ
z-x-r
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 06 úno 2012, 14:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od z-x-r »

jestli to nebude primo na odlitku svodech tak 3mm urco staci nerezu.
Repa SDI zatim zaspuntovana.
Koupim - Zadni napravu kotoucovku celou v dobrem stavu ibiza cordoba.
Koupim - Plastove kryty prahu Cordoba Ibiza
Koupim - zadni strisku 3tich dveri. Ibiza
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“