kolik hodina prace v servisu?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

944
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2007, 21:54

Příspěvek od 944 »

Citace:
Jelikož je mezi lidmi hodně kreténů, je jich i mezi zákazníky vysoké procento a někdy ,když je špatný den,jsou někteří na bombu....Dneska všichni všechno ví ,každý rozumí od astronomie k navigaci parníků a mě osobně nejvíc nasere ten,který přijede s problémem a předem ví, o co jde...Ale lidská slušnost je začátek všech vztahů..a jak se říkávalo-zákazník má vždy pravdu... :D :D :D
To sedí!!!! :D
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1383
Odpovědi: 0
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

jo pánové, tohle je asi všude stejný ... v kanclu jsou nejčastěji nejvíc na přezdržku a zároveň největší škrti ti "nejdůležitější TyTyTitulovaný kravaťáci", ve zvukařině zas ty frajírci, který prostě nepochopěj proč platit zvukaři za to, že něco nastaví, když dnešní "moderní technika" si to "umí nejlíp udělat sama" (ale v určitejch situacích je takovej borec v pr... i s tou nejlepší technikou) a takhle by se dalo pokračovat do aleluja ... každej má svý zákazníky, ono třeba v autorizovanejch sevisech je asi největší VLASTNÍ "know-how" "social training" (know-how technologie jsou pro ně spíš "zboží", takže když na to člověk má a zajímá se o to, spíš se něco o svym autě dozví tam nebo u garážníka než u "běžnýho" servisu "A-Z"), zatimco u "průměrnejch" servisů je technologický know-how často až "voodoo" a u "garážníků" jsou asi největší extrémy, ať už v ne/znalosti, ne/šikovnosti, (ne/)vstřícnosti, ... prostě každej si musí umět vybrat ... ať už zákazník nebo servisák ;)
pašíkombi AFN B597
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20174
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

koukám že se debat svedla úplně jinam, jak to už chodí :)
jednou jsem viděl krásnou práci se stříkáním spodku a dutin, pán si to (v létě páč v zimě to nemá asi wert ) umyl wapkou, nechal do druhýho dne uschnout, pak celý spodek pískovačkou opískoval, vyfoukal, nastříkal základovkou a pak nějakým tím gumoasfaltem, jako 1A
ale na to musí být čas a taky hlavně chuť se s tím srát :)
co to stálo nevím, ale určo něco jo ;)
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2009, 19:02

Příspěvek od adi »

kolik stojí běžně hodina v elektroservisu?
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Odpovědi: 0
Registrován: 07 pro 2009, 19:43

Příspěvek od Golf-GT »

adi píše:kolik stojí běžně hodina v elektroservisu?
nevím jak jinde, ale tady unás 350 - 500 kč
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
Uživatelský avatar
jardas cuprak
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Odpovědi: 0
Registrován: 30 pro 2011, 09:15
Bydliště: Hostivice Mírová 730

Příspěvek od jardas cuprak »

ty vole 35 000 ubitovaní a sluzebak to bych bral bsema deseti uz takle ze sebe strhavam kuzi za 17 000 a stravenky a za 35 to bych snad ani nespal az se ten vul rozhodne skoncit dejte mi vedet beru to vsema deseti
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“