Tak hoši jak jste na tom s baterkama.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Baterie KO ?
A prečo žhavíš dvakrát? To aj v poriadku baterku vyčerpá dosť, nie to baterku na odchode.fenyx6 píše:zdarec chlapi, řeším teď takový menší problém s baterií na octavii tdi 66kw asi před 5 dny když sem startoval za studena tak už to pomalu točilo (asi dvě otočky pak půl vteřiny naprosto nic a pak to bez jakéhokoliv zvuku chytlo =) ), další den už bohužel ne viz. http://www.youtube.com/watch?v=rAgBipN1yXI ..... den před tím jsem stím najel 150km, baterie je jen rok stará varta 72AH/680A... normálně bych to neřešil a koupil novou, ale baterii sem nabil a zajel sem do AKUMY na nějakej ten test a tam naměřili baterie OK( kapacita 86% nabití 91% napětí 12,71 V startovací proud 586A) změřil sem odběr baterie v autě jestli mi to něco neřere (25mA - takže ok) pak sem změřil altik ten dával 14,4 taky ok, nakonec sem změřil napětí baterie při startování a tam to klesno až na nějakých 7V což se mi zdá málo a kontrolky na palubce dost pohasínaly ( ale podle toho testu by měla být baterie OK, vše se až na test v akumě se dělo při teplotách kolem -15°.......takže otázka koupit novou baterku?
Pozri si moje video, tipujem že ti to štartovalo predtým než si nenaštartoval rovnako, verím že by si aj v ten deň ako si točil video naštartoval, ale len s 1 nažhavením. Skús nabudúce s 1 žhavením, ale ja by som to videl skôr na tú baterku, tiež test nemusí byť hodnoverný na 100% že je OK, aj keď má iba rok. Sám mám baterku viacmenej KO a na videu som naštartoval po takom dlhom státí a o trocha väčšom mraze.
Tak felda je doma , baterie dobitá na max / EXIDE 64/680 ,výměna jedné žhavky , nová náplň v chladiči a pro jistotu 1,5l Naturalu do plné nádrže nafty. Tak už bude klid.
OI 1.9 Tdi 66Kw ALH, Sprint 764, Jednohmota od Ladase, stříbrné combi, 4 x Brembo max , desky textar, puky TT , Trippling , Egr-Off.
Re: Baterie KO ?
je pravda že to žhavení to asi dorazilo, dneska sem tam pře kabely připojil baterku z Atega a nastartovalo to prakticky nadrc a napětí nekleslo pod 10,6Milosss píše: A prečo žhavíš dvakrát? To aj v poriadku baterku vyčerpá dosť, nie to baterku na odchode.
Pozri si moje video, tipujem že ti to štartovalo predtým než si nenaštartoval rovnako, verím že by si aj v ten deň ako si točil video naštartoval, ale len s 1 nažhavením. Skús nabudúce s 1 žhavením, ale ja by som to videl skôr na tú baterku, tiež test nemusí byť hodnoverný na 100% že je OK, aj keď má iba rok. Sám mám baterku viacmenej KO a na videu som naštartoval po takom dlhom státí a o trocha väčšom mraze.
takže budu teda asi kupovat novou
-
senioring1
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Tak Felda 1.9D dneska ráno chytla na drc . ještě to projedu do města ať se mi promíchá ten natural v nádrži a už je to zlaté. Jsem zvědavý na víkend zase se to má vrátit ,/ ty mrazy/ , tak bude co číst doufám.Bobanius píše:Tak felda je doma , baterie dobitá na max / EXIDE 64/680 ,výměna jedné žhavky , nová náplň v chladiči a pro jistotu 1,5l Naturalu do plné nádrže nafty. Tak už bude klid.
OI 1.9 Tdi 66Kw ALH, Sprint 764, Jednohmota od Ladase, stříbrné combi, 4 x Brembo max , desky textar, puky TT , Trippling , Egr-Off.
Re: Baterie KO ?
fenyx6 píše:zdarec chlapi, řeším teď takový menší problém s baterií na octavii tdi 66kw asi před 5 dny když sem startoval za studena tak už to pomalu točilo (asi dvě otočky pak půl vteřiny naprosto nic a pak to bez jakéhokoliv zvuku chytlo =) ), další den už bohužel ne viz. http://www.youtube.com/watch?v=rAgBipN1yXI ..... den před tím jsem stím najel 150km, baterie je jen rok stará varta 72AH/680A... normálně bych to neřešil a koupil novou, ale baterii sem nabil a zajel sem do AKUMY na nějakej ten test a tam naměřili baterie OK( kapacita 86% nabití 91% napětí 12,71 V startovací proud 586A) změřil sem odběr baterie v autě jestli mi to něco neřere (25mA - takže ok) pak sem změřil altik ten dával 14,4 taky ok, nakonec sem změřil napětí baterie při startování a tam to klesno až na nějakých 7V což se mi zdá málo a kontrolky na palubce dost pohasínaly ( ale podle toho testu by měla být baterie OK, vše se až na test v akumě se dělo při teplotách kolem -15°.......takže otázka koupit novou baterku?
ach amateros, žhaviť raz,vypnut radio a ventilator na kurení a je to nie vyštavovať baterku žhavením.
-
senioring1
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Pri veľkých mrazoch sa odporúča pred štartovaním nechať cca 1. minútu zapnutý spotrebič s príkonom 10% z kapacity baterky. Po 2. minútach normálne žhaviť a štartovať. Zmyslom tohoto postupu je vyvolať elektrochemickú aktivitu baterky , pričom stúpne jej vnútorná teplota a aj okamžitá kapacita. Je samozrejmé , že pri štartovaní treba vypnúť všetky spotrebiče ( aj keď to auto robí za vás ).
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Tak hoši ještě přežít tento víkend , má to ještě přimrznout , tak jak se říká štěstí přeje připraveným. Tak všem přeju ať nastartujete ale hlavně ať dojedete kam potřebujete a nezůstanete někde v tom mrazu. Hodně kluků tu má dobré rady tak dík za ně i já některé použil.

OI 1.9 Tdi 66Kw ALH, Sprint 764, Jednohmota od Ladase, stříbrné combi, 4 x Brembo max , desky textar, puky TT , Trippling , Egr-Off.
Re: Baterie KO ?
dík za rady, ale neřídíl sem se ani jendou, nakonec sem koupil novou speciálně optimalizovanou baterku s příměsí multiminerálufenyx6 píše:zdarec chlapi, řeším teď takový menší problém s baterií na octavii tdi 66kw asi před 5 dny když sem startoval za studena tak už to pomalu točilo (asi dvě otočky pak půl vteřiny naprosto nic a pak to bez jakéhokoliv zvuku chytlo =) ), další den už bohužel ne viz. http://www.youtube.com/watch?v=rAgBipN1yXI ..... den před tím jsem stím najel 150km, baterie je jen rok stará varta 72AH/680A... normálně bych to neřešil a koupil novou, ale baterii sem nabil a zajel sem do AKUMY na nějakej ten test a tam naměřili baterie OK( kapacita 86% nabití 91% napětí 12,71 V startovací proud 586A) změřil sem odběr baterie v autě jestli mi to něco neřere (25mA - takže ok) pak sem změřil altik ten dával 14,4 taky ok, nakonec sem změřil napětí baterie při startování a tam to klesno až na nějakých 7V což se mi zdá málo a kontrolky na palubce dost pohasínaly ( ale podle toho testu by měla být baterie OK, vše se až na test v akumě se dělo při teplotách kolem -15°.......takže otázka koupit novou baterku?