Tak hoši jak jste na tom s baterkama.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
pdydkin
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 25 led 2012, 10:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od pdydkin »

v passatu mám půl roku Exide 85Ah, 800A, v A6ce dokonce myslim 100Ah. (rofl)
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3722
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

ciko píše:http://www.youtube.com/watch?v=Ig_l2wpG ... e=youtu.be

skoro som pustil klucik...
Jaktože ti jde opakovaně startovat, aniž bys vypnul zapalování?
Oct asv 2000, DieselPower
ciko
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 31 říj 2006, 21:26
Odpovědi: 0
Bydliště: trnava

Příspěvek od ciko »

tazko povedat, asi mam nieco pokazene, niekedy to ide tak ako na videu, a niekedy to ide tak ze to musim vypnut uplne... ktore bude zle?
ludovy peugeot 307 sw, 1,6hdi
passat B5,5 kombi, 2,8v6, 4motion, highline,ex
octavia 1,9tdi, 4x4, AGR, powerplus 764,vb,fmic,hds,r.v. 1999,ex
Milosss
Přispěvovatel
Příspěvky: 368
Registrován: 22 říj 2009, 17:30
Odpovědi: 0

Re: Baterie KO ?

Příspěvek od Milosss »

fenyx6 píše:zdarec chlapi, řeším teď takový menší problém s baterií na octavii tdi 66kw asi před 5 dny když sem startoval za studena tak už to pomalu točilo (asi dvě otočky pak půl vteřiny naprosto nic a pak to bez jakéhokoliv zvuku chytlo =) ), další den už bohužel ne viz. http://www.youtube.com/watch?v=rAgBipN1yXI ..... den před tím jsem stím najel 150km, baterie je jen rok stará varta 72AH/680A... normálně bych to neřešil a koupil novou, ale baterii sem nabil a zajel sem do AKUMY na nějakej ten test a tam naměřili baterie OK( kapacita 86% nabití 91% napětí 12,71 V startovací proud 586A) změřil sem odběr baterie v autě jestli mi to něco neřere (25mA - takže ok) pak sem změřil altik ten dával 14,4 taky ok, nakonec sem změřil napětí baterie při startování a tam to klesno až na nějakých 7V což se mi zdá málo a kontrolky na palubce dost pohasínaly ( ale podle toho testu by měla být baterie OK, vše se až na test v akumě se dělo při teplotách kolem -15°.......takže otázka koupit novou baterku?
A prečo žhavíš dvakrát? To aj v poriadku baterku vyčerpá dosť, nie to baterku na odchode.
Pozri si moje video, tipujem že ti to štartovalo predtým než si nenaštartoval rovnako, verím že by si aj v ten deň ako si točil video naštartoval, ale len s 1 nažhavením. Skús nabudúce s 1 žhavením, ale ja by som to videl skôr na tú baterku, tiež test nemusí byť hodnoverný na 100% že je OK, aj keď má iba rok. Sám mám baterku viacmenej KO a na videu som naštartoval po takom dlhom státí a o trocha väčšom mraze.
Bobanius
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 02 dub 2009, 11:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde na Valašsku

Příspěvek od Bobanius »

Tak felda je doma , baterie dobitá na max / EXIDE 64/680 ,výměna jedné žhavky , nová náplň v chladiči a pro jistotu 1,5l Naturalu do plné nádrže nafty. Tak už bude klid.
OI 1.9 Tdi 66Kw ALH, Sprint 764, Jednohmota od Ladase, stříbrné combi, 4 x Brembo max , desky textar, puky TT , Trippling , Egr-Off.
fenyx6
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 09 lis 2011, 11:09
Odpovědi: 0

Re: Baterie KO ?

Příspěvek od fenyx6 »

Milosss píše: A prečo žhavíš dvakrát? To aj v poriadku baterku vyčerpá dosť, nie to baterku na odchode.
Pozri si moje video, tipujem že ti to štartovalo predtým než si nenaštartoval rovnako, verím že by si aj v ten deň ako si točil video naštartoval, ale len s 1 nažhavením. Skús nabudúce s 1 žhavením, ale ja by som to videl skôr na tú baterku, tiež test nemusí byť hodnoverný na 100% že je OK, aj keď má iba rok. Sám mám baterku viacmenej KO a na videu som naštartoval po takom dlhom státí a o trocha väčšom mraze.
je pravda že to žhavení to asi dorazilo, dneska sem tam pře kabely připojil baterku z Atega a nastartovalo to prakticky nadrc a napětí nekleslo pod 10,6
takže budu teda asi kupovat novou
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

Pozná niekto takúto baterku ?
GLS EVO 57260 75AH - 600AEN
Kúpená v lete 2011 v Grécku po kolapse 2. ročnej BOSCH
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Bobanius
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 02 dub 2009, 11:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde na Valašsku

Příspěvek od Bobanius »

Bobanius píše:Tak felda je doma , baterie dobitá na max / EXIDE 64/680 ,výměna jedné žhavky , nová náplň v chladiči a pro jistotu 1,5l Naturalu do plné nádrže nafty. Tak už bude klid.
Tak Felda 1.9D dneska ráno chytla na drc . ještě to projedu do města ať se mi promíchá ten natural v nádrži a už je to zlaté. Jsem zvědavý na víkend zase se to má vrátit ,/ ty mrazy/ , tak bude co číst doufám.
OI 1.9 Tdi 66Kw ALH, Sprint 764, Jednohmota od Ladase, stříbrné combi, 4 x Brembo max , desky textar, puky TT , Trippling , Egr-Off.
Toreto
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 26 zář 2011, 01:25
Odpovědi: 0

Re: Baterie KO ?

Příspěvek od Toreto »

fenyx6 píše:zdarec chlapi, řeším teď takový menší problém s baterií na octavii tdi 66kw asi před 5 dny když sem startoval za studena tak už to pomalu točilo (asi dvě otočky pak půl vteřiny naprosto nic a pak to bez jakéhokoliv zvuku chytlo =) ), další den už bohužel ne viz. http://www.youtube.com/watch?v=rAgBipN1yXI ..... den před tím jsem stím najel 150km, baterie je jen rok stará varta 72AH/680A... normálně bych to neřešil a koupil novou, ale baterii sem nabil a zajel sem do AKUMY na nějakej ten test a tam naměřili baterie OK( kapacita 86% nabití 91% napětí 12,71 V startovací proud 586A) změřil sem odběr baterie v autě jestli mi to něco neřere (25mA - takže ok) pak sem změřil altik ten dával 14,4 taky ok, nakonec sem změřil napětí baterie při startování a tam to klesno až na nějakých 7V což se mi zdá málo a kontrolky na palubce dost pohasínaly ( ale podle toho testu by měla být baterie OK, vše se až na test v akumě se dělo při teplotách kolem -15°.......takže otázka koupit novou baterku?


ach amateros, žhaviť raz,vypnut radio a ventilator na kurení a je to nie vyštavovať baterku žhavením.
Bobanius
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 02 dub 2009, 11:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde na Valašsku

Příspěvek od Bobanius »

Je to tak , každý odběr navíc pak chybí.
OI 1.9 Tdi 66Kw ALH, Sprint 764, Jednohmota od Ladase, stříbrné combi, 4 x Brembo max , desky textar, puky TT , Trippling , Egr-Off.
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

Pri veľkých mrazoch sa odporúča pred štartovaním nechať cca 1. minútu zapnutý spotrebič s príkonom 10% z kapacity baterky. Po 2. minútach normálne žhaviť a štartovať. Zmyslom tohoto postupu je vyvolať elektrochemickú aktivitu baterky , pričom stúpne jej vnútorná teplota a aj okamžitá kapacita. Je samozrejmé , že pri štartovaní treba vypnúť všetky spotrebiče ( aj keď to auto robí za vás ).
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ano, říkávalo se, že když se má baterka vzbudit, je třeba na chvilku zapnout světla..Přišlo mi to zvrácené, zesláblé baterce ukrást proud, ale udajně to funguje.. :)
nepropadat panice...
Bobanius
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 02 dub 2009, 11:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde na Valašsku

Příspěvek od Bobanius »

Tak hoši ještě přežít tento víkend , má to ještě přimrznout , tak jak se říká štěstí přeje připraveným. Tak všem přeju ať nastartujete ale hlavně ať dojedete kam potřebujete a nezůstanete někde v tom mrazu. Hodně kluků tu má dobré rady tak dík za ně i já některé použil. ;) ;)
OI 1.9 Tdi 66Kw ALH, Sprint 764, Jednohmota od Ladase, stříbrné combi, 4 x Brembo max , desky textar, puky TT , Trippling , Egr-Off.
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

u nas na strede sk minuly tyzden -31 .. no musel som nabit ,
GIV var asz 4mot upraveny
fenyx6
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 09 lis 2011, 11:09
Odpovědi: 0

Re: Baterie KO ?

Příspěvek od fenyx6 »

fenyx6 píše:zdarec chlapi, řeším teď takový menší problém s baterií na octavii tdi 66kw asi před 5 dny když sem startoval za studena tak už to pomalu točilo (asi dvě otočky pak půl vteřiny naprosto nic a pak to bez jakéhokoliv zvuku chytlo =) ), další den už bohužel ne viz. http://www.youtube.com/watch?v=rAgBipN1yXI ..... den před tím jsem stím najel 150km, baterie je jen rok stará varta 72AH/680A... normálně bych to neřešil a koupil novou, ale baterii sem nabil a zajel sem do AKUMY na nějakej ten test a tam naměřili baterie OK( kapacita 86% nabití 91% napětí 12,71 V startovací proud 586A) změřil sem odběr baterie v autě jestli mi to něco neřere (25mA - takže ok) pak sem změřil altik ten dával 14,4 taky ok, nakonec sem změřil napětí baterie při startování a tam to klesno až na nějakých 7V což se mi zdá málo a kontrolky na palubce dost pohasínaly ( ale podle toho testu by měla být baterie OK, vše se až na test v akumě se dělo při teplotách kolem -15°.......takže otázka koupit novou baterku?
dík za rady, ale neřídíl sem se ani jendou, nakonec sem koupil novou speciálně optimalizovanou baterku s příměsí multiminerálu :D (74/680) a zatím pohoda, jo a projistotu sem koupil ještě startovací kabely :-D :-D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“