Prosím o radu v čem se liší spodek motoru AFN od AHU.
Měl jsem špatný tlaky tak jsem rozhodil motor že vyměním kruhy a zjistil sem že mám válec do elipsi a díky tomu i horší píst.
Kamoš má doma z III golfa spodek AHU tak bych měl po problému.
Prvních několik sérií motoru AHU mělo písty z motoru 1Z - slabší dno pístu. Od určitého čísla motoru (znalejší budou vědět přesně) mají motory AHU písty stejné s motorem AFN.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008) RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
mám právě a4 a motor je z golfa a váhám jestly tam bude stejnej blok skrs držáky. Prý by měl být stejný jen se to prý liší výměníkem a uchyty. Tak se chci raci optat než ho dovezu abych byl chytřejší. Jinak má najeto necelých 80t/km.
Jen se zeptám včem je to jiný? V úchytech na bloku motoru? Ještě jsem neměl čas to porovnat. Jen co je na pohled tak vana a i jiná náplň oleje v motoru, Výměník, ale to vše jde předělat a na tom motoru z golfa jsou i nálitky i s vyvrtanejma dírama a závity.