
passat w8
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jen sem slyšel že je na to dost drahej termostat..víc nevim
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... SV0DJKVzk8
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... SV0DJKVzk8
....320cd
Přesně tak, cena destiček i kotoučů je malinko víc než u normálních aut, ale dneska má každej druhej známýho v autodílech, takže podle mě to nebude nic extra. Ale například 12tisíc za termostat by mě docela bolela. Jak tady už ale někdo někdy uvedl, platí pravidlo monkey and banana 

Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
Já mám sice jen 2,8V6 syncro, ale W8 byla vždycky můj sen. A ještě lépe A8 4,2 4x4. To nemá chybu. Pravda až na tu spotřebu, ale s tím už se u takové mašinky musí počítat. Jinak měl jsem jich tu v opravě už pár a nějak extrémně drahé díly nebyly. Každé auto má něco. Jako třeba focu EGR za 12000

Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Co vím, tak třeba u V6 byly problémy s mazáním. Já když jsem jel z Bratislavy, tak mi začalo z ničeho nic vždycky při poklesu pod 2000ot pískat mazání. Oleje dost a ještě k tomu Schell HX8. Najeto 220000, takže nic moc. Teť právě řeším GO. Ale W8 už to měly vychytané a základ motoru je v podstatě nezničitelný. Já jsem u nich vždycky řešil jen nějaké prkotiny.jericho-3 píše:Má někdo zkušenost, kolik vydrží mechanika tohoto vozu?
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
-
tanner540i
- Sběrač informací
- Příspěvky: 49
- Registrován: 30 pro 2011, 20:28
Problem techto aut je servis. Dokud vsechno funguje, je to parada. Svezeni, zvuk, dokonce i spotreba neni nijak obrovska. Pak ale treba zacne motor pocukavat, muze to byt jen prkotina, ale zkus zajet nekam do servisu ze ti W8 nefunguje jak ma
. Nikde na to nemaji zadny pripravky, prirucky, vetsinou to ani nikdy nevideli, takze te odkazou na autorizak. Tam vetsinou zadni odbornici nedelaj, a uz z principu se vsechny zavady resi vymenou za nove, velice predrazene dily s jeste predrazenejsi praci
.
Vim o cem mluvim, parkrat sem resil problem na sve A8 4.2 a tech lidi, kteri tomu u nas rozumeji je velice malo. Nehledne na to ze jsou zavaleni praci, takze to je na dlouhy lokty. A nutno rici, ze 4.2 neni zdaleka takovej exot, jako W8 nebo W12, z pohledu poctu aut ktere tu jezdi.
Oleje, filtry, brzdy, pneu a vseobecne spotrebak neni zadna hruza.
Proste dneska uz jsou to auta pro fandu znacky.
Vim o cem mluvim, parkrat sem resil problem na sve A8 4.2 a tech lidi, kteri tomu u nas rozumeji je velice malo. Nehledne na to ze jsou zavaleni praci, takze to je na dlouhy lokty. A nutno rici, ze 4.2 neni zdaleka takovej exot, jako W8 nebo W12, z pohledu poctu aut ktere tu jezdi.
Oleje, filtry, brzdy, pneu a vseobecne spotrebak neni zadna hruza.
Proste dneska uz jsou to auta pro fandu znacky.